به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۰۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالقانی: خرمشهر هرساله میزبان فینال می‌شود

طالقانی: خرمشهر هرساله میزبان فینال می‌شود

خوزستان اسپورت- رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: رییس سازمان لیگ فوتبال از روند آماده‌سازی ورزشگاه خرمشهر که میزبان مسابقات جام حذفی است، ابراز رضایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالکاظم طالقانی اظهارکرد: آقای تاج روز گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای در زمینه بررسی وضعیت ورزشگاه خرمشهر در این شهرستان با مسوولان استانی و مسوولان شرکت اروندان که مسوول ساخت و آماده‌سازی ورزشگاه است، داشت.

وی بیان‌ کرد: پیشرفت این ورزشگاه 90 درصد به بالا است، البته چند نکته جزیی وجود دارد که باید انجام شود و مقرر شد، فرماندار خرمشهر پیگیر کار باشد و در نهایت هم قرار بر این شد که شرکت اروندان (مسوول پروژه) ورزشگاه را تا زمان مسابقات جام حذفی آماده کند.

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که تاج از اقدامات انجام شده جهت آماده‌سازی ورزشگاه ابراز رضایت داشت، گفت: آقای تاج عنوان ‌کرد که وضعیت ورزشگاه نسبت به بازدیدهای قبلی بهتر شده و کارهای بسیاری در این راستا انجام شده است و در حال حاضر تقریبا مشکلی نیست.

وی در ادامه عنوان ‌کرد: گنجایش ورزشگاه خرمشهر، 15 هزار نفر است و قرار است فینال مسابقات جام حذفی، سوم خردادماه سال آینده در این ورزشگاه برگزار شود. البته احتمال تغییر زمان مسابقه وجود دارد.

طالقانی بیان‌ کرد: قرار شده است، هر ساله فینال رقابت‌های جام حذفی در خرمشهر، محل مقاومت رزمندگان برگزار شود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
1
داریم به پایان سال نزدیک میشیم عاجزا" یک گزارش مصور از استادیوم اختصاصی فولاد بگیرید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها