به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۱۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

تقلب در قرعه‌کشی فینال جام حذفی ایران

تقلب در قرعه‌کشی فینال جام حذفی ایران

خوزستان اسپورت- در گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره فساد در فوتبال، به مورد عجیبی از تقلب برای قرعه‌کشی در جام حذفی، اشاره شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، در گزارشی که کمیسیون اصل 90 درباره فساد در فوتبال منتشر کرده است، به موارد زیادی از جمله نحوه قرعه کشی جام حذفی فوتبال اشاره شده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «برخی اوقات هنگام قرعه کشی به برگه گزینه مورد دلخواه خود چسب مایع می زنند و به شخص مورد نظر می گویند هر وقت دست شما به چسب خورد، قرعه را بردار. همانند فینال جام حذفی چند سال پیش که رفت و برگشت بین دو تیم مطرح بود، به همین شکل عمل شد!»

مشروح کامل گزارش پرونده فساد در فوتبال

برچسب ها: کمیسیون اصل 90
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
5
سوال : عجیب نیست که با وجود اینهمه فساد در فوتبال که بیش از یکسال است که در کمیسیون اصل نود در جریان است و ادامه دارد ؛ آقای کفاشیان که رئیس و مسئول فدراسیون فوتبال است و در زمان او این مسائل پیش اومده ؛ هنوز از کار برکنار نشده ؟
سینااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
1
عجیب تر اینه که همه ی این شفاف سازیها نزدیک برگذاری انتخابات مجلس انجام شده... درواقع اگه هدف اصلاح ساختار فوتبال و مبارزه با تبانی بود چرا تا الآن هیچ صدایی از امثال جناب رسایی شنیده نمیشد؟ یعنی اون صندلی اینقدر ارزش داره که علاوه بر حذف کامل جریان رقیب دست به سیاه نمایی هم میزنید؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها