به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
تعداد نظرات: ۲۸ نظر

اژدری‌زاده: انتظار داریم به نیمه بالای جدول برسیم

اژدری‌زاده: انتظار داریم به نیمه بالای جدول برسیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل را خوب توصیف کرد و از دلایل حذف تیم امید فوتبال کشورمان نیز سخن گفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان، اظهار داشت: بر اساس نقاط ضعف موجود در تیم و اسامی اعلامی از سوی کادر فنی جذب بازیکنان را انجام دادیم و موفق به جذب 2 مهاجم، 2 هافبک و یک دروازه بان شدیم. به اعتقاد بنده در این مدت بر اساس نیازها بهترین عملکرد را داشتیم. هرچند اگر کمی واقع بینانه اقدام به انتخاب دفاع وسط می‌کردیم، می‌توانستیم در این پست نیز جذب خوبی داشته باشیم، که متاسفانه این امر تحقق نیافت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه افزود: با این اوصاف می‌توان گفت که فولاد یک تیم تقویت شده است و در نیم فصل دوم می‌تواند در جدول رده بندی روند صعودی داشته باشد. انتظار ما این است که در پایان فصل در بین تیم های نیمه بالای جدول باشیم. خوشبختانه در حال حاضر 3-4 مهاجم خوب داریم که خیلی از تیم ها انتظار داشتن چنین مهره هایی را دارند. خط هافبک فولاد با بازگشت بازیکن ارزشمندی همچون احمد عبدالله زاده تقویت شده و در چارچوب دروازه نیز مطمئن هستیم با ایجاد رقابت بین سلیمی و طهماسبی وضعیتی بهتر از گذشته خواهیم داشت و همه این مسائل باعث می شود که خط دفاع نیز در این فضا عملکرد بهتری داشته باشد.

علیرضا اژدری‌زاده همچنین خطاب به هواداران اظهار داشت: با حمایت هیات مدیره و خصوصا رئیس محترم هیات مدیره باشگاه، هرچه در توانمان بود در زمینه جذب بازیکن انجام دادیم و اینک نوبت کادر فنی و بازیکنان است که با یک عملکرد درخشان، پایان فصل و روزهای خوب و خوشی برای هواداران فولاد و فوتبال استان خوزستان رقم بزنند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین ضمن ابراز ناراحتی از حذف تیم امید فوتبال کشورمان از مسابقات انتخابی المپیک ریو 2016 اظهار داشت: عدم صعود به المپیک قابل پیش بینی بود و نتیجه کسب شده برابر ژاپن، یک بار دیگر ثابت کرد که فوتبال ما مشکل پایه ای دارد. یکی از علل این نتایج ضعیف، ضعف مشهود در میزان دوندگی بازیکنان ایرانی است و تا زمانی که این نقیصه در لیگ فوتبال ما حل نشود نباید انتظار صعود به المپیک و رقابت با تیم های مدعی را داشته باشیم.

وی افزود: به همین دلیل است که تیمی مانند ایران 44 سال باید در صف ورود به المپیک بماند و تیم هایی همچون ژاپن و حتی برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به راحتی در این مسابقات حضور یابند.اگر میزان دوندگی بازیکنان ما 4 کیلومتر در هر بازی باشد، در تیم های آسایی این رقم معادل 8 و تیم های اروپایی و آمریکایی به 12 کیلومتر در هر بازی می رسد.

اژدری‌زاده که دارای مدرک داوری فوتبال می باشد، در ادامه گفت: بازیکنان ما به دلیل نوع داوری موجود در لیگ و فوتبالمان حتی از نظر جنگندگی هم عقب هستند. داوران محترم با سوت های زیادی که در فوتبال ایران می‌زنند، بازیکنان را از جنگندگی و تلاش برای تصاحب توپ ترسانده اند و این رویه باید تغییر کند. در حال حاضر بخش زیادی از فوتبال را قدرت بازیکنان تشکیل داده و این موضوع باعث عقب افتادن فوتبال ما شده است. در کل می‌توان گفت که متاسفانه یک همزیستی مسالمت آمیز در ساختار فوتبال، توان آن را تحلیل داده و باعث شده که وجهه بین المللی فوتبال ایران نیز دچار خدشه شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خاتمه به درگذشت فوتبالیست های ارزشمندی مانند رضا احدی و همایون بهزادی اشاره کرد و افزود: فوتبال ما با از دست دادن ستاره های واقعی و اسطوره های خود روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، چرا که با شرایط فعلی نمی‌توان جایگزینی برای این بزرگان یافت. امیدوارم که فوتبال ما بیش از پیش قدر این مفاخر را بداند و تا زمان هست استفاده لازم را از تجربه گرانبهای آنها برده و به نسل امروز انتقال دهد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
10
2
اینم جواب اونایی ک میگن اژدری فوتبالی نیست!!!
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
فولادی باتعصب هرروز نظراتت عوض میشه باید ببینیم فردا نظرت چیه !
مهدی آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
منم فوتبالی هستم پس منم بزارن مدیر عامل یه تیم لیگ برتری ؟
چه ربطی داره برادر .
jamaal
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
این که اژدری تونسته پست بازیکنهایی که خریده را تشخیص بده برای شما ثابت شد فوتبالیه ؟؟؟ پس اون موقع که ختی یک بچه ده ساله متوجه شد که خریدهای اول فصل فولاد در واقع پول دور ریختنه چرا اون موقع اژدری از شم فوتبالیش استفاده نکرد ؟؟ در واقع اژدری با این مصاحبه پیشاپیش توپ را توی زمین اسکوچیچ انداخته و مسولیت عدم نتیجه گیری را بر گردن اسکوچیچ انداخته .... هنوز وقتی یادم میفته که ابتدای فصل اژدری وقتی فولاد تو اردو تیمهای درجه سه را میبرد قول سهمیه میداد خنده ام میفته
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
4
جناب مدیرعامل داره میگه که مدیریت باشگاه کاری که باید میکرد تموم کرده اگر تیم نتیجه نگرفت تقصیر مربی و بازیکنهاست.
abbas
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
6
3
ای کاش اول فصل تیم تقویت میشد و گزینه های مورد نظر اسکوچیچ جذب میشدن.اگر این اتفاق افتاده قطعا فولاد جز 5 تیم اول بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
5
3
هرکی میگه مدیر عامل فوتبالی نیست اشتباه میکنه خداییش متن رو بخونید بعد نظر بدید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
5
برای مدیر عامل و تیمی متاسفم که هدفش فقط نیمه بالایی جدوله
اونم با این خریدهای گرانقیمت و صرف هزینه های بالا
این تیم اگه مدیریت و کادر خوبی داشت و خرید های اشتباه نمیکرد الان باید با اختلاف قهرمان میشد نه آرزوی نیمه بالای جدول رو داشته باشه
اژدری استعفا بده تا فولاد رو هم مثل فولاد نوین نابود نکردی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
3
آقای اژدری اول فصل هم عجولانه قضاوت کردی و از بازیکنهایی که اسکوچیچ اورد تعریف و تمجید کردی. منظورت از مهاجمانی که همه تیمهای آنها را میخواهند دقیقا کدوم مهاجمانه ؟
بایرامی مازاد تراکتورسازی بود. کوماها هم که یکساله تیم نداشته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
4
اگر اسکوچیچ اول فصل نمیرفت دنبال بازیکنهای تاریخ مصرف گذشته و مصدوم و محروم الان فولاد ته جدول نبود
پاسخ ها
abbas
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
سیامک کوروش
جابر انصاری
امید ابراهیمی
آلویس نانگ
اوچه بازیکن سابق اوساسونا
رحمان احمدی
و....
اینها گزینه های مدنظر اسکوچیچ بودند.
اگر اینها از نظر شما تاریخ مصرف گذشته هستند که دیگه حرفی نمیمونه.
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
از دو لیست اولی که اسکو به باشگاه داد خبر داری ؟ اصلا میدونی باشگاه لیست سوم و بازیکنان رو زمین مونده رو واسه اسکو خرید ؟؟؟!!!! اگه باشگاه همون اول فصل سرکیسه رو شل میکرد نه تیم به این وضعیت می افتاد نه یکی مثل شما ندونسته سرمربی رو متهم میکرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
عباس جان فکر نکنم فهمیدن حرف من اینقدر سخت بوده که رفتی این لیست رو نوشتی.
من گفتم اگر اسکوچیچ نمیرفت دنبال بازیکنهای تاریخ مصرف گذشته و مصدوم و محروم الان فولاد ته جدول نبود.
اینهایی که شما نوشتی هیچکدوم موردنظر من نبودند.
حسین مالکی و مهدی دغاغله و فشنگچی و خانزاده و ابراهیمی و کامل و بقیه بازیکتهایی که با رابطه اومدن فولاد منظورم بودند.
اینهایی که شما نوشتی لیست سیاه بازی اسکوچیچ بود که میدونست اهواز نمیان.
اگر قرار باشه مهدی رحمتی و امید ایراهیمی و جابر انصاری و وحید امیری و جلال حسینی و سایرین بیان فولاد که نیازی به مربی نداریم. اژدری زاده میشه سرمربی با این بازیکنها تیم رو قهرمان میکنه.
و در جواب امید جان: بنده فقط یک جمله نوشتم و مخاطبم شما نبودی ولی از عصبانی شدنتون و اینکه از همه لیستهای اسکوچیچ اطلاع دارید مشخصه که در متن داستان قرار دارید!
abbas
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
با کمال احترام باید یگم که اصلا حرفت رو قبول ندارم چون منطقی نیست.
کی گفته صرفا خرید ستاره یعنی رسیدن به موفقیت؟؟؟؟
بارسلونا زمان تاتا مارتینو با اون همه ستاره خوب نتیجه نگرفت.
رئال مادرید با اون همه ستاره زمان بنیتز اصلا خوب نتیجه نگرفت و تو دربی تحقیر شد.
این حرفتون فوتبالی نیست.
در ضمن چرا نیان فولاد؟؟؟
فولاد که تیم کوچکی نیست.
یعنی جابر انصاری از آلویس نانگ بزرگ تر؟؟؟؟
نانگ از لالیگا اومد.انصاری از کجا اومد؟؟؟
اگر سر کیسه رو شل میکردن و بازیکن خوب میخریدن اسکو مجبور نمیشد بره سراق دغاغله و خانزاده.
این رو هم بگم حسین ابراهیمی بهترین بازیکن نیم فصل فولاد بود.هیچ انتقادی بهش وارد نیست.همینطور ایمانی که هر موقع بازی کرده از بدرلو بهتر بوده.
فوتبالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
5
همانطوری که دوستمان اشاره کرد ایشان می خواهد جلو جلو اعلام کند که ما به عنوان کادر مدیریتی تلاش خودمان را کردیم.اگر تیم نتیجه نگرفت که صد در صد هم نتیجه نمی گردید مقصر ما نیستیم .
بله فوتبال ما به قول شما مشکل پایه ایی دارد . می دانید چرا چون امثال جنابعالی که نه تجربه بازیگری داشته. نه تجربه مدیریتی در زمینه فوتبال. به قول خودتان شما فقط یک مجری می باشید. سکان فوتبال را در دست داشته و حاضر نیستید ان را به اهلش واگذار کنید.
با داشتن یک مدرک داوری نمی شود. نه بحث فنی فوتبالی کرد نه می شودمدیریت یک تیم به ان بزرگی بنام فولاد راانجام داد.
همانطوری که به یاد مرحوم بهزادی و مرحوم احدی بوده اید لازم بود یک یادی هم از مرحوم پیشکوست فوتبال خوزستان اقای منابی می کرده اید. ببخشید یادم نبود که شما اصلا فوتبالیست های خوزستانی را نمی شناسید.
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
7
جواب اون دوستمون که میگه ای کاش از اول فصل تقویت می شد آقا دستش گذاشت روی جابر انصاری که اصلن نمی آمد مگه با دومیلیارد.
بیت سعید با صدو پنجاه میلیون هشت تا گل زد ودوتا پاس گل وروش دوتا پنالتی کردن آقای اسکو نخواستش. تو پست فشنگچی همین علی هزامی بود می خواست بیاد تیم اصلی بازم اسکو ندیدش رفتش سپاهان. زبیدی هم ندید. عقیل کعبی هم ندید. خداییش عاشوری فوق العاده است اونم ندید. این چند بازیکن قیمتشون نصف هزینه آوردن انصاری هم نمی شد. هر کدامشون کیفیت فوق العاده ای دارن من مدیریت اژدری زاده رو به هیچ وجه قبول ندارم ولی بایک حرفش موافقم که با پول کم وبازیکن های بومی میشه هزینه کمتری داشت ودر هر پست بازیکن خوب خارجی بیارن همین کار اس صنعتی انجام داد جواب داد
پاسخ ها
abbas
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
بلاخره تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد.
جابر انصاری اصلا پیشنهادی از طرف فولاد واسش ارسال نشد.
توی لیست اسکو بود اما مدیریت هیچ اقدامی نکرد.
در مورد بازیکنان جوان هم اگر اسکو با کسی دشمنی داشت از اهل شاخه و جهانتیغ و حبیبی نژاد و ناصری و سایر جوانان باشگاه هم استفاده نمیکرد.
در مورد جدا شدن بیت سعید اون کسی باید پاسخگو باشه که به اسکو مشورت غلط داد.
وگرنه دیوانه نیست بیاد مهاجم رو در دفاع چپ ازش تست بگیره.
سایر جوانان فولاد نوین هم بدون مشورت با اسکو بهشون رضایت نامه داده شد از طرف همین آقای اژدری زاده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
3
نمی دونم واقعا منظور ایشون از خریدهای خوب چیه، عبدالله زاده که بازیکن خودمون بود، مابقی هم که اوضاعشون معلوم، خارجی که یه سال بازی نکرده ببینیم به درد بخور یا نه، بایرامی هم که ذخیره حمزه یونس بود که تراکتور هر دوتاش رو اخراج کرد، کدوم تیم اینقد بدبخت که آرزوی این بازیکنا رو داره، لابد استقلال خوزستان خیلی دلش می خواست جای بیت سعید الان کوئه رو داشته باشه؟
نکته بعدی هم اینکه اقای اژدری شب دراز است و قلندر بیدار، اول فصل که صحبت از قهرمانی می کردی، حالا هم که نیمه بالای جدول رو هدف گرفتی، خدا وکیلی دیروز کی بازی دغاغله رو تو سایپا دید؟
نمی دونم سایپا با چه هدفی خریدش ولی از یه استپ ساده هم عاجز بود، وقتی به جوونا میدون نمی دن اینجوری قخطی بازیکن می شه.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
2
3
من هم نمی دونم منظورشون از خریدهای خوب چی بوده.
ولی می تونستیم دو فروش خوب داشته باشیم. یعنی فروش خود آقایان اژدری زاده و اسکوچیچ بود .هر تیمی که میخوادشون میتونه ببردشون.
اینطوری فولاد میتونست یه نفس راحتی بکشه و بعد خریدهای خوبی انجام بده.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
2
اژدری زاده اول فصل صحبت از قهرمانی میکرد. عاقبت فولاد این شد. حالا صحبت از نیمه بالای جدول تا اخر فصل خدا رحم کنه.
جالب تیم ملی امید خوب نقد کرد. غافل از اینکه مشکل فوتبال ما مدیران امثال خودش هستند که در راس کار هستند و ادعای فهم فوتبال دارند. ولی افسوس.................
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
3
امیدوارم که آخر فصل فولاد بتونه سهمیه آسیایی بگیره
پاسخ ها
jamaal
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
دوست عزیز فولاد برای این که به امتیازات الان تیم سوم برسه باید 17 امتیاز بگیره و هیچ تیمی حتی یک امتیاز نگیره
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
3
ببنید تورا به خدااین اقا به خودش اجازه می دهد تفسیر فوتبالی بکند. اقای عزیز اگز اظهار نظز نکنی بهتر است اخه جنابعالی هزار یک درد و بدبختی برای تیم فولاد وهواداران مردم شریف استان به ارمغان اوردی .همش هم بدلیل عدم شناخت از فوتبال و مدیریت باشگاهی. فکر کرده ما فراموش میکننیم تا دید اوضاع کمی ارام شده .و بخیال خودش با اوردن جند بازیکن از رده خارج غریبه. میتواند جبران مافات کند . همانطوری که خودتان گفته اید شما فقط یک مجری هستید که تا همین جا هم مرتکب گرفتاری زیادی شده اید که گذشت زمان به حساب شما رسیدگی میکند لذا از این گونه تفسیر های نا بلد نکنید.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
2
من نمیدونم چطور اژدری زاده جذب دورگ با شرایط دوری چند ماهه از فوتبال و عدم داشتن فیزیک ورزشی رو موفقیت دونسته یا خلا دفاع وسط رو طوری نشون داده که اینگار بود و نبودش فرقی نداره ! ایشون چطور انتظار دارن نیم فصل به نیمه بالای جدول برسند ؟ جالب اینه ک وارد مسائل داوری در سطح اسیا هم شده اند در حالیکه فولاد هنوز در خطر باخت و سقوط است ! دربی خوزستان بسیار سخت است و استقلالی حریف فولاد است ک پر از جوانان با استعداد و البته خارجی های با کیفیت است در مقابل فولاد امثال ابراهیمی دارد که سردرگم بازی میکند یا دورگ ک باید هلش بدن تا ب توپ برسه و یا فشنگچی ک از نفس افتاده و یا خانزاده ک نیومده کلی پاس گل بخودی داده !
فولادی طرفدارازدری زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
0
اقای ازدری زاده از شما خواهش میکنم به دلیل علاقه زیادی که به شما داشته و برای رفع شبهات وبرداشتهای غیر منصفانه بعضی از هواداران که خیلی به ناحق شما را می کوبند همت کرده یا با همین سایت مصاحبه ایی ترتیب دهبد با با صدا و سیما تا لاقل حقانیت شما ثابت شود که تا چه میزان شما مجری هستید.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
2
من نمی دونم دوستانی که این اسامی رو میارن که باید فلانی و فلانی بیان فولاد و دم از لیستهای بلند بالای اسکوچیچ میزنه مگه ما سالهای قبل با خرید بازیکن بجایی رسیدیم؟ مگه باید بریم جابر انصاری رو بیاریم تا نتیجه بگیریم؟ چرا باید مبعلی خودمون رو ول کنیم، افشین ول کنیم بریم دنبال قاضی و بایرامی؟ چرا یه کاری میکنیم که کرمی و ال نعمه فرار کن بعد التمس حسینی می کنیم؟ چرا پیگیری مبکنیم خانزاده که به عمد هر کاری دلش خواست کرد بخشیده بشه ولی دنبال ایوب نمی گیریم؟ اقایی که بهت برخورد و دم از جوونگرایی اسکو میزنی کل بازی کردن بازیکنای جوون امسال فولاد در حد چند دقیقه بود، بله مشکل ما هم مشاوران اقای اسکو هستند که متاسفانه فقط مدیربرنامه بازیکن هستن نه کارشناس، مشاور باید پیشکسوت و کارشناس فوتبال باشه مثل نعیم، نه مدیربرنامه بازیکن.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
2
ماشالله اینایی که دارن از اژدی حمایت میکنن توی باختهای قبلی کجا بودند تیم بعد 8 هفته یک برد کسب کرد اونم به زور از یک تیم ضعیف و در زمین خودمون و زبونشون باز شده هوادارهای فولاد فوتبالو می فهمن واینو در بازی دو فصل پیش در مقابل استقلال در حضور 60 هزار نفر ثابت کردند چون در هر باخت و تساوی تیم بازیکنها و مربیانو تشویق میکردند الان اگه از اژدزی حمایت نکردند چون تیم مدعی اصلی قهرمانی رو به قعر جدول فرستاد انتظار دارین به خاطر این کار تشویق بشه؟؟
یه والله باید استعفا میداد همون کاری که حسین فرکی با اینکه تیم سپاهان مدعی قهرمانی بود ولی به خاطر عزتش استعفا داد تیم فوالاد کسایی مثل فرکی و سعداوی میخواد نه دراگان اجنبی و اژدری
تیم فولاد نوین اگه فصل گذشته صعود کرد به خاطر اژدری نبود چون فقط اسمش مدیر عامل بود به خاطر زحمات دهکردی بود
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
در جواب اقا داود باید بگم چون اب در کوزه وکنار ماست اما عادت کردیم گرد جهان بگردیم. علت ان هم زیاد می باشد که یکی از انها غربیه پرستی است. خود شیرینی هم یکی دیگر از انهاست وغیره وغیره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها