به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

وضعیت مصدومان فولاد از زبان دکتر مرادی

وضعیت مصدومان فولاد از زبان دکتر مرادی

خوزستان اسپورت- پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان وضعیت مصدومان این تیم را تشریح کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اکبر مرادی اظهار کرد: ماتیاس چاگو یکی از مصدومان تیم است که در بازی درون تیمی روز چهارشنبه از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. او اکنون شرایط بهتری دارد و در حال کار کردن روی او هستیم تا طی دو روز آینده به تمرینات گروهی اضافه شود.

وی افزود: حسین ابراهیمی مصدومیت خاصی ندارد و کمی با التهاب عضله پاشنه مواجه است و با یکی دو روز استراحت می‌تواند از فردا (یکشنبه) تمرینات خود را شروع کند. مصدومیت مهدی بدرلو نیز برطرف شد و در تمرینات گروهی شرکت می‌کند.

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان درباره وضعیت سینا ربانی که از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شده است، گفت: آسیب‌دیدگی او خیلی حادتر است و ما سه چهار هفته او را در اختیار نداریم.

وی بیان‌ کرد: مصدومیت شریفات هم رفع شده است و روز گذشته در تمرینات تیم شرکت کرد. خانزاده هم در حال حاضر مصدوم است. عضله چهار سر ران او هنوز ملتهب است و هنوز کار دارد و تحت درمان می‌باشد.

دکتر مرادی با ابراز رضایت از وضعیت بهبودی امید خالدی‏‏، گفت: روز گذشته از خالدی تست گرفتیم که نتیجه آن خوب بود و امروز هم می‌خواهیم تست نهایی را بگیریم و اگر مشکلی نبود، او در اختیار مربی بدنساز قرار می‌گیرد. خالدی در بازی با ملوان از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی درباره وضعیت یوسف وکیا که مدتی پیش دچار پارگی رباط صلیبی شد نیز عنوان ‌کرد: وکیا از فروردین‌ماه می‌تواند در تمرینات تیم شرکت کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
Viva Foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
1
امیدوارم خانزاده تاآخر فصل مصدوم بمونه وازشرش خلاص شیم.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
2
وکیا گوهر ارزشمند فولاد . ایشالا ک خانزاده نتونه بازی کنه .
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
0
انشالله خانزاده تا اخر فصل مصدوم بمونه عشق است عبدالله ناصری در بازیهای گذشته ثابت کرده چقدر با تعصب و خوب بازی میکنه هم حمله میکنه و هم دفاع میکنه که هیچکدوم از این کارها رو اوتوبانی به نام کامل نمیکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها