به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

اتفاق ویژه: یک بازیکن در سه تیم بازی کرد

اتفاق ویژه: یک بازیکن در سه تیم بازی کرد!

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران با یک پرونده ویژه مواجه شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که طبق آئین نامه نقل و انتقالات فوتبال ایران، بازیکنان شاغل در لیگ های مختلف فوتبال کشور در طول یک فصل حق بازی در حداکثر دو تیم مختلف را دارند، یک بازیکن طی 5 ماه اخیر در 3 تیم مختلف به میدان رفته است!

موضوع از این قرار است که سامان نورمحمدی بازیکن گیلانی که فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت توپ می‌زد، در نقل و انتقالات تابستانی امسال و قبل از شروع مسابقات جام حذفی به عضویت تیم دسته دومی هف سمنان در آمد. نورمحمدی طبق اعلام باشگاه هف سمنان با پیراهن شماره 11 این تیم در دیدار جام حذفی مقابل امید رزکان در تاریخ 5 شهریور 94 به میدان رفت که این دیدار با شکست تیم هف انجامید. این بازیکن سپس در آستانه آغاز لیگ دسته دوم کشور با تیم هف سمنان فسخ قرارداد کرد و به تیم توسعه کیش پیوست و برای این تیم در دور رفت لیگ دسته دوم بازی کرد.

سامان نورمحمدی اما به دلیل اختلاف مالی با تیم توسعه کیش قطع همکاری کرد و در نقل و انتقالات میان فصل لیگ دسته دوم به تیم نفت و گاز گچساران پیوست تا این تیم را در دور برگشت مسابقات گروه سه لیگ دسته دوم همراهی کند. این بازیکن ابتدا در دو بازی مقابل مقاومت تهران و شهدای جویبار به میدان رفت و در سومین بازی که در تاریخ سه شنبه 29 دی 94 انجام شد، در ترکیب تیم نفت و گاز گچساران برابر تیم هف سمنان بازی کرد.

پس از باخت سه بر صفر تیم هف سمنان مقابل نفت و گاز گچساران، باشگاه هف سمنان شکایتی تنظیم کرد و مدعی شد که سامان نورمحمدی علاوه بر عضویت در دو تیم توسعه کیش و نفت و گاز گچساران، در یک بازی رسمی جام حذفی ابتدای فصل ورزشی 94-95 با پیراهن شماره 11 تیم هف سمنان در مقابل امید رزکان به میدان رفته و بدین ترتیب طی یک فصل و در مدت 5 ماه برای 3 تیم بازی کرده است.

این پرونده که روز گذشته تشکبل شده است، بزودی توسط کمیته انضباطی فوتبال ایرات تحت رسیدگی قرار خواهد گرفت و رأی صادره در آن می‌تواند نقش اساسی در تعیین تیم های صعود کننده از گروه سه لیگ دسته دوم داشته باشد، چرا که تیم نفت و گاز گچساران هم اکنون با تفاضل گل بهتر صدرنشین این گروه شده و بالاتر از دو تیم خوزستانی نفت نوین آبادان و نفت امیدیه ایستاده است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست سامان نورمحمدی در حالی طی یک فصل ورزشی برای سه تیم به میدان رفته است که مسابقات جام حذفی و لیگ دسته دوم همانند سایر لیگ های کشور تحت نظر کمیته مسابقات سازمان لیگ برگزار می‌شود و این سازمان برای بازیکن مذکور طی 5 ماه، کارت بازی در 3 تیم مختلف را صادر کرده است.

صرف نظر از تصمیمی که کمیته انضباطی در این رابطه اتخاذ خواهد کرد، این اتفاق ضرورت الکترونیکی شدن اطلاعات بازیکنان شاغل در لیگ های سراسری فوتبال ایران را نشان می‌دهد، چرا که اگر اطلاعات بازیکنان در یک سامانه ثبت شود، امکان بروز اتفاقات اینچنینی به حداقل خواهد رسید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
0
سایت عزیز سلام .وقتی اعلام شد بازیکنان سرباز سه ماه اضافه خدمت خوردند این مدت از همان زمان محاسبه میشود ؟شما میتوانید تقریبی یا دقیق بفرمایید برای اتمام سربازی بختیار رحمانی پایان خدمت چه تاریخی خواهد شد ؟
مدیر پایگاه سلام
اطلاع دقیقی نداریم ولی سردار باران چشمه در مصاحبه روز 18 دی اعلام کرد که رحمانی تا سه ماه دیگر سرباز است و تا پایان فصل در تراکتورسازی می ماند.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها