به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳

مرداسی: شک نکنید آبادان لیگ برتری می‌شود

عباس مرداسی می گوید شک نداشته باشید صنعت نفت آبادان به لیگ برتر صعود می‌کند.
مدافع تيم فوتبال نفت آبادان مي​گويد تمام شرايط براي اين كه بتوانند در پايان فصل جشن قهرماني و صعود به ليگ برتر را بگيرند، مهيا است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عباس مرداسي اظهار كرد: عملكرد تيم ما در نيم​فصل اول عالي بود و اکنون هم تيم​مان در شرايط خوبي قرار دارد. كادر فني، بازيكنان و باشگاه در كنار هم تلاش مي​كنند تا ان‌شاالله تيم به ليگ برتر صعود كند.

وي بيان كرد: همه چيز مهيا است و امكانات​مان هم عالي است و مديريت باشگاه نيز با تمام توان، پشت تيم است تا تيم نتيجه بگيرد و بتواند به ليگ برتر برسد.

بازيكن باسابقه تيم فوتبال نفت آبادان گفت: شك نكنيد كه امسال تيم​مان مي​تواند ليگ برتري شود و پتانسيل تيم​مان خيلي خوب است و همه چيز مهيا است كه پايان فصل جشن قهرماني بگيريم.

وي عنوان كرد: به نظرم تيم​مان اكنون از نظر تاكتيكي به شرايط خيلي خوبي رسيده است و بازيكنان بسيار خوبي داريم كه هرچند گمنام هستند ولي شرايط تاكتيكي تيم را به خوبي اجرا مي​كنند و مربي تيم نيز به خوبي كار مي​كند و به نظرم تمام شرايط دست به دست هم داده است تا ان‌شاالله تيم نتيجه بگيرد.

مرداسي گفت: مانوئل، سرمربي تيم​مان نيز در گذشته بازيكن بزرگي بوده است و اكنون نيز مربي خيلي خوبي است و كارنامه بسيار خوبي دارد و كاربلد است، از نظر تاكتيكي نيز خيلي خوب كار مي​كند و با برنامه است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که از بین تیم های خوزستانی وابسته به وزارت نفت، تیم صنعت نفت آبادان، تنها تیمی است که مشکل مالی ندارد و اعضای این تیم پول خوبی می گیرند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها