به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

طهماسبی: خواستم جایی بروم که بازی کنم

طهماسبی: خواستم جایی بروم که بازی کنم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خیالم راحت است که هواداران پرسپولیس می‌فهمند که من تابع نظر تراکتور بودم و هر باشگاهی که رضایتنامه‌ام را می‌گرفت، باید به آن تیم می‌رفتم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روزنامه گل، در کورس رقابت فولاد و پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مهرداد طهماسبی، در نهایت حریف خوزستانی برنده شد و توانست رضایتنامه این دروازه‌بان را برای خودش از تراکتور بگیرد.

مهرداد طهماسبی در رابطه با چگونگی انتقال به تیم فولاد خوزستان و حواشی پیرامون این انتقال با روزنامه گل مصاحبه کرده که این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

در حالی‌که پرسپولیسی شدنت جدی‌تر به نظر می‌رسید به فولاد پیوستی. چطور شد؟
باشگاه فولاد توانست مبلغ رضایتنامه مورد نظر تراکتور را به واریز کند و مجوز من برای رفتن به این تیم صادر شد. مسئولان تراکتور شرایط پرداخت پرسپولیس را قبول نداشتند و با فولاد به تفاهم رسیدند و چون من تابع آن‌ها بودم به اهواز رفتم.

به نظرت پیوستنت به فولاد یک انتخاب خوب بود؟
فولاد تیم کوچکی نیست و سابقه قهرمانی دارد. من چون در تراکتور بازی نمی‌کردم و از نظر روحی به هم ریخته بودم به دنبال این بودم که به هر تیمی بروم اما آنجا بازی کنم.

فولاد علیرضا سلیمی را دارد. برای گلر اولی به این تیم رفتی؟‌
ابتدا بگویم علیرضا سلیمی جزو قدیمی‌های فولاد است و جدای اینکه بسیار بااخلاق و از نظر فنی در سطح خوبی قرار دارد یکی از بزرگان فولاد است و احترام او واجب است. در این بین قطعا برای رسیدن به حق باید تلاش و رقابت کرد و قطعا من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

چند روز پیش حمله پرسپولیسی‌ها به صفحه اینستاگرامت حسابی تو را ناراحت کرده بود.
من متاسفم برای این جماعت چون شک ندارم آنها هوادار پرسپولیس نیستند. اینجا باید یک چیز به هواداران پرسپولیس بگویم.

چه چیزی؟‌
هواداران پرسپولیس نباید فریب حرف یکسری آدم را در مصاحبه‌های‌شان بخورند. من با تراکتورسازی قرارداد داشتم و باشگاه تراکتور باید می‌گفت که کجا بروم. پس هر باشگاهی من را می‌خواست باید رضایتنامه من را می‌گرفت و بعد رضایت من مهم بود. این افراد در پرسپولیس گفته بودند که مهرداد ۵۰۰ میلیون پول خواسته اما جالب اینکه پول رضایتنامه من را نداشتند آن موقع چنین حرف‌هایی را مطرح کردند. فولادی‌ها یک ماه جلوتر از پرسپولیس نسبت به جذب من اقدام کرده بودند. جا دارد همین‌جا از آقای اژدری‌زاده تشکر کنم که به من اعتماد کردند و شرایط حضورم را در فولاد فراهم کردند.

با انتخاب فولاد نگران حمله دوباره به صفحه شخصی‌ات نیستی؟‌
این مساله دیگر به شخصیت افراد بستگی دارد اما خیالم راحت است که هواداران پرسپولیس همه از قانون سر در می‌آورند و می‌فهمند که من تابع نظر تراکتور بودم و هر باشگاهی که رضایتنامه‌ام را می‌گرفت باید به آن تیم می‌رفتم.

به نظرت تیم فولاد می‌تواند از این شرایط خارج شود؟
به نظر من فولاد اسیر یکسری اتفاقات شد و مشکل عمده آنها بحث روحی و روانی است. وگرنه اگر جسارت به دیگر تیم‌ها نباشد فکر می‌کنم فولاد از نظر امکانات شرایط بسیار بهتری دارد و بازی‌های با کیفیت و خوبی را با توجه به بازیکنان باتجربه‌ای که دارد انجام می‌دهد. شک ندارم این تیم ریشه‌دار و پرهوادار که یکی از پرامکانات‌ترین تیم‌های حاضر در ایران است با درایت کادرفنی و بازیکنانی که به خدمت گرفته می‌تواند از این شرایط خارج شود و روزهای خوبی را تجربه کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
abbas
|
Germany
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
9
خوش اومدی به فولاد.
خیالمون تا دو سال از بابت دروازه بان راحته.
فولاد
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
7
فولاده شهره اهواز
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
6
طهماسبی هم دروازه بان خوبیه هم بچه ی باشخصییتیه من که خیلی ازش خوشم می یاد امیدوارم تو فولاد بدرخشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
5
فولاد استان خوزستان نه شهر اهواز خوش امدي اقاي طهماسبي موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
5
دمت گرم مهرداد روزهای خوبی داشته باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
5
فولاد شهر اهواز یه شعار آهنگین زیبا منظور این نیست که فولاد فقط مال شهر اهواز لطفا بد برداشت نکنید منم خودم ایذه ایم ولی این شعارو دوس دارم
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
2
فولاد شهر اهواز فولاد شهر اهواز فولاد شهر اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها