به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۱۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

توضیح سرپرست تراکتورسازی درباره طهماسبی

توضیح سرپرست تراکتورسازی درباره طهماسبی

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که مذاکرات مسئولان این باشگاه با فولادی‌ها برای انتقال دروازه‌بان سرخپوشان تبریزی به خوزستان، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، ایوب ذوالفقاری در خصوص آخرین وضعیت تراکتورسازی تبریز و حضور این تیم در اردوی یک هفته‌ای کیش، اظهار داشت: از امروز (دوشنبه) اردوی خود را آغاز کردیم و بعدازظهر به کیش خواهیم رسید تا تمرینات‌مان را به صورت جدی آغاز کنیم. به جز بازیکنان ملی‌پوش تیم امید، سایر بازیکنان را در اختیار داریم و همه آنها نیز وضعیت خوب و مناسبی دارند.

وی درباره اینکه با توجه به نامشخص بودن وضعیت مهرداد طهماسبی، این دروازه‌بان همراه تیم به اردو خواهد رفت یا نه، گفت: مذاکرات مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با ما همچنان ادامه دارد و آنها به دنبال طهماسبی هستند. بحث معاوضه او با یکی از بازیکنان فولاد هم وجود دارد که باید در این خصوص درخواست کتبی‌مان را بدهیم و به همین دلیل طهماسبی هم در تبریز ماند و همراه تیم به اردو نیامد تا تکلیفش مشخص شود.

سرپرست تیم تراکتورسازی با بیان اینکه کار انتقال آلویز نانگ از نفت تهران به این تیم روز گذشته تمام شد، خاطرنشان کرد: نانگ آخرین بازیکنی است که به تراکتورسازی ملحق شده و این بازیکن همراه ما در اردوی کیش حاضر خواهد بود. امیدوارم او بتواند به تیم ما کمک کند و تراکتورسازی هم در ادامه فصل موفق باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
foolad girl
|
Iraq
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
7
معاوضه بی معاوضه آقای اژدری. اینقدر مهرداد و اذیت نکنید. اسکوچیچ خوشش نمیاد خودش بره از فولاد. خیلی وقته جایی توی فولاد نداره فقط داریم تحملش میکنیم
foolad girl
|
Iraq
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
6
خودشونو کشتن با این دروازبان ذخیرشون.
بابا برید سراغ یه دروازه بان دیگه.دروازه بانا اسیایی خیلی خوبن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
5
خاک بر سر فولاد که اینقد ذلیل شده برای یه بازیکن، فکر می کنید این رو بیارید چه دسته گلی به سر تیم می زنه؟ تمام مشکلات تیم حل می شه، اینقد خوار نکنید خودتون رو، یه تیم مسخره ای بستین با یه مشت بازیکن بنجل جا مونده از همه تیم ها، دلتون خوش تیم داری می کنید.
این تیم نه بازیکناش مال خوزستان، نه کادر فنیش نه هیچ چیزش، هیچ احترامی هم که واسه هوادارای خوزستانی قائل نمی شن، نمی دونم چرا نمی فهمیم دوباره داریم اینارو پیگیری میکنیم، به چه زبونی بهمون بفهمونن که بابا برید دنبال زنذگیتون، فولاد تو کماست، ممکن است به هوش بیاد ولی احتمال به هوش نیومدنش خیلی بیشتر، چی می خواید از جون ما؟
ولی ما هوادارا چون الکی دلخوشیم هنوز پیگیریم، یه جوری می گن انگار دارند دخیا رو می آرن، بابا این ذخیره اخباری بود که یه جقله قطری بهش لایی زد، دیگه اینقد گنده کردن نداره، حالم از دیدن عکس و قیافه و شنیدن صحبت این آدمای تازه به دوران رسیده به هم می خوره که حالا واسمون شدن مدیر و مربی و بازیکن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
6
به نظرم شريفات وجماعتي وچاگو ستون هاي فولادهستن واگر خداي نكرده ازاين سه نفر يكيشون بره تراكتور فولادخييييلي متضرر ميشه و اژدري چه زنده باشه چه مرده لعنتش ميكنند موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها