به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

بازگشت امیدهای استقلال به مسابقات کشوری

امیدهای استقلال اهواز بار دیگر فرصت حضور در مسابقات کشوری را پیدا کرده است.
با تلاش هیئت فوتبال خوزستان، تیم فوتبال امیدهای استقلال اهواز مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال امیدهای استقلال اهواز که در دهه 80 شمسی جزو تیم های برتر فوتبال امیدهای ایران بود و بازیکنان زیادی به لیگ برتر و تیم های ملی معرفی کرد، بار دیگر به مسابقات قهرمانی کشور باز می گردد. در همین راستا باخبر شدیم که بعد از ظهر امروز مجوز حضور امیدهای استقلال اهواز در فوتبال امیدهای کشور از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر شده و این تیم می تواند با حضور در مسابقات مناظق کشور شانس خود را برای صعود به لیگ برتر امیدها آزمایش کند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که پس از حضور علی طرفی نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال خوزستان در ساختمان فداراسیون فوتبال و رایزنی های چندساعته با متولیان فوتبال کشور، در نهایت مجوز حضور امیدهای استقلال اهواز در رقابت های کشوری از سوی کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال صادر شد.

علی طرفی با تأیید این خبر به خوزستان اسپورت گفت: متأسفانه تیم امیدهای استقلال اهواز به مسابقات امیدهای استانی سقوط کرده بود و باید در لیگ امیدهای خوزستان بازی می کرد اما با کمک و حمایت آقای طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان توانستیم نظر مساعد مسئولان فدراسیون فوتبال را جلب کنیم تا استقلال به مسابقات کشوری بازگردد.

بازگشت استقلال اهواز به مسابقات کشوری


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
کاظم منبوهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
2
کانون هواداران استقلال اهواز مراتب تشکر خود را از رئیس و نایب رئیس محترم هیئت فوتبال خوزستان اعلام میدارد.
سعيدکعب عمير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
2
مردم خوزستان وهواداران متعصب استقلال اهوازازمهندس طالقانى و مهندس على طرفى رئیس ونايب رئيس محترم و دلسوز فوتبال خوزستان بابت حمايتهاى بيدريغ خود از استقلال شهراهواز قديميترين تيم ايران و استان کمال تشکر و قدردانى داريم و اميدواريم اين حمايتها منجر به صعود استقلال اهواز به ليگ برتر بشه
باآرزوى موفقيت وسربلندى براى تمامى حاميان ودلسوزان استقلال اهواز
سعيدکعب عمير-هوادارقديميترين تيم ايران استقلال اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها