به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۱۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

سواری: تیم‌های منتخب خوزستان تشکیل می‌شوند

سواری: تیم‌های منتخب خوزستان تشکیل می‌شوند

خوزستان اسپورت- مدیر فنی آکادمی هیئت فوتبال خوزستان گفت: هدف آکادمی استان، تشکیل تیم‌های منتخب خوزستان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، موسی سواری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نشست هیئت فوتبال با آموزش ‌و پرورش استان، اظهارکرد: طی این نشست تفاهم‌نامه‌ همکاری جهت استعدادیابی، آماده و تنظیم شد و قرار شد که در هفته جاری به امضا برسد.

وی بیان ‌کرد: براساس این تفاهم‌نامه مدارس موظف می‌شوند، دانش‌آموزان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خود را به آکادمی هیئت فوتبال استان بفرستند تا مربیان مجرب ما اقدامات لازم را جهت کشف استعدادها انجام دهند.

مدیر فنی آکادمی هیئت فوتبال خوزستان افزود: هدف آکادمی هیئت فوتبال، تشکیل تیم‌های منتخب خوزستان است، چرا که آموزش و پرورش هر ساله در سه رده سنی، تیم به مسابقات کشوری اعزام می‌کند و در این رقابت‌ها نمایندگان باشگاه‌های کشور نیز حضور پیدا می‌کنند و بازی‌ها را زیر نظر می‌گیرند و اقدام به انتخاب نفرات برتر می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که خوزستان مهد فوتبال کشور است و بازیکنان آن از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار هستند، عنوان کرد: به تازگی یک مربی ژیمناستیک جهت انجام کارهای ریتمیک و هماهنگی عضله و عصب بازیکنان و همچنین یک مدیر داخلی و یک روانشناس به کادر آکادمی هیئت فوتبال اضافه شده است.

موسی سواری که مربیگری تیم نوجوانان فولاد خوزستان، دارنده عنوان قهرمانی لیگ نوجوانان ایران را نیز عهده دار است، در پایان از تلاش‌ها و حمایت‌های رییس هیئت فوتبال خوزستان و معاون تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها