به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

ضعف بینایی چند داور لیگ برتر ایران!

ضعف بینایی چند داور لیگ برتر ایران!

خوزستان اسپورت- در معاینه چشم پزشکی که از داوران لیگ برتری گرفتند مشخص شد تعداد انگشت شماری از داوران مشکل بینایی دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کلاس‌های دو روزه داوری نیم فصل روز گذشته (جمعه) به پایان رسید. در بخشی از این کلاس‌ها داوران از نظر چشم پزشکی مورد معاینه قرار گرفتند.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت: طبق گزارش چشم پزشکی که در اختیار مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال قرار گرفته، شمار اندکی از داوران فوتبال ایران از نظر بینایی مشکل دارند. برخی از آنها کوررنگی دارند و برخی دیگر از آنها نیاز به عینک دارند!

ظاهرا این اولین مرتبه در فوتبال ایران است که کمیته پزشکی به درخواست دپارتمان داوری چشمان داوران را مورد معاینه قرار داده‌ است.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در مورد اینکه برخی از داوران از نظر بینایی مشکل دارند و طبق معاینات انجام شده برخی داوران کوررنگ و برخی هم چشمانشان ضعیف است و باید عینک بزنند گفت: هنوز این مسئله را به ما اعلام نکرده‌اند. صبح روز جمعه چشمان داوران مورد معاینه قرار گرفت و هنوز نتیجه به ما اعلام نشده است.

وی در مورد اینکه اگر ضعیف بودن چشم برخی داوران به او اعلام شود آیا آن داور می‌تواند در لیگ برتر قضاوت کند گفت: آیا تاکنون داور عینکی در فوتبال دیده‌اید؟! قطعا داوری که چشمانش ضعیف باشد و باید عینک بزند نمی‌تواند در لیگ برتر قضاوت کند البته این مسئله و نتیجه معاینات چشم پزشکی هنوز به ما اعلام نشده است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها