به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۱۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰

24 نقل و انتقال رسمی در فوتبال خوزستان

24 نقل و انتقال رسمی در فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم های خوزستانی حاضر در مسابقات لیگ برتر و دسته اول کشور تا جمعه شب جمعاً 24 نقل و انتقال انجام داده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل و انتقالات زمستانی تیم های حاضر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور که از دوم دی ماه جاری آغاز شده بود، روز بیست و چهارم را پشت سر گذاشت و پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول تا امروز 24 نقل و انتقال انجام دادند تا میانگین یک نقل و انتقال در هر روز به ثبت برسد.

در بیست و چهار روز سپری شده از دوره نقل و انتقالات میان فصل فوتبال ایران، تعداد 10 بازیکن به تیم های خوزستانی پیوستند و 14 بازیکن با فسخ قراردادهایشان از این تیم ها جدا شدند.

مهرداد بایرامی و دورگ کوئه‌ماها بازیکنانی بودند که به فولاد خوزستان ملحق شدند. ضمن اینکه احمد عبدالله‌زاده با پایان خدمت سربازی و رضا احمدی با پشت سر گذاشتن مصدومیت به لیست تیم فولاد در لیگ پانزدهم اضافه شدند.

استقلال خوزستان هم با فیلیپه برتولدو دوس سانتوس و امید سینگ قرارداد بست. همچنین تیم دسته اولی نفت آبادان اقدام به ثبت قرارداد رسمی با دو بازیکن بنام های اکبر صغیری و حمید طاهری‌فرد کرده و قرارداد داخلی با میلاد جهانی کرده تا از این بازیکنان در ادامه مسابقات لیگ یک استفاده کند.

نفت مسجدسلیمان هم با مصطفی نوروزی مهاجم سابق مس کرمان قرارداد رسمی منعقد کرد و چند بازیکن دیگر را هم مدنظر دارد اما استقلال اهواز تنها تیم خوزستانی است که هنوز بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته است.

در سمت مقابل اما تعداد 14 بازیکن از جمع بازیکنان پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول جدا شدند.

مهرداد بشاگردی و حسین مالکی (فولاد خوزستان)، محمد غلامی، سعید قزلگچلی، شاهین مجیدی، مبین میردورقی، سیدبهنام موسوی، محمداسماعیل نظری و پرویز کریمی (استقلال اهواز)، علی گودرزی، حامد محمودی، محمدهادی یعقوبی و مسعود کیومرثی (نفت مسجدسلیمان) و سعید قدمی (صنعت نفت آبادان) نفراتی بودند که با تیم های خوزستانی فسخ قرارداد کردند.

به نظر می‌رسد که در چند روز باقی مانده تا خاتمه دوره نقل و انتقالات زمستانی شاهد افزایش تعداد بازیکنان ورودی به تیم های خوزستانی باشیم، چرا که هر پنج نماینده خوزستان در لیگ برتر و دسته اول، بازیکنانی را مدنظر قرار داده‌اند.

برچسب ها: نقل و انتقالات
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها