به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

دست نشان: داور پنالتی ما را نگرفت

دست نشان: داور پنالتی ما را نگرفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: موقعیت های زیادی از دست دادیم هرچند که داور هم یک پنالتی به سود ما نگرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، نادر دست نشان در رابطه با تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: نفت آبادان در این دیدار از نظر فنی شرایط بهتری نسبت به حریفش داشت و موقعیت های خوبی هم برای گلزنی به دست آوردیم.

وی اظهار داشت: در زدن ضربات نهایی چندان خوب عمل نکردیم و همین مساله سبب شد سه امتیاز بازی خانگی را از دست دهیم.

سرمربی تیم نفت آبادان گفت: البته داور در نیمه دوم یک پنالتی به سود ما نگرفت تا بهترین موقعیت برای رسیدن به سه امتیاز را از دست دهیم.

وی تصریح کرد: ما در بازی های خانگی نباید به راحتی امتیاز از دست دهیم زیرا نیم فصل دوم جایی برای اشتباه کردن نیست.

نادر دست نشان فزود: بازیکنان جدید ما هنوز به هماهنگی با دیگر بازیکنان دست نیافته اند و در این بازی کمتر از آنها استفاده کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
اقای عیسی زاده دست از سر تیم بردار ما که از نفت فقط فوتبال بزن زیرش دیدیم دست خوش به دلالان که چند ساله تو تیمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
آقای عیسی زاده لطفا برو. اگه این تیم بره دست دوم هم راضی هستیم ولی فقط تو برو البته به همراه اون هیئت مدیره از جنس خودت . فکر نکنید ما هواداران نمیدونیم ماموریت همه شما بردن تیم به لیگ دو یا عین مریض لاعلاج نگه داشتن در کمرشکن جدوله . ولی مطمئن باش تاوان این خیانتت را خواهی داد .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
والله تیم در زمان خوشکلام خیلی با برنامه و هجومی بازی میکرد و خداییش خیلی خوب هم نتیجه گرفت صنعت در بازی با مسجد سلیمان هیچ برنامه ای برای رسیدن به دروازه مسجدیها نداشت بازی شادابی هم ارائه نمیداد . آخه سرمربی که بیاد و بهترین بازیکن در طول فصل یعنی پورمحمد را روی نیمکت بشونه واقعا چی فکر کرده بود والله نمیدونم دیگه چی بگم فقط میتونم بگهم الهی که هیچکدامتون بخصوص عیسی زاده خیر نبینند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها