به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

کریمی: به خاطر پرسپولیس از اهواز نرفتم

کریمی: به خاطر پرسپولیس از اهواز نرفتم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- پس از فسخ قرارداد پرویز کریمی با استقلال اهواز، یکی از خبرگزاری‌ها خبر داد، کریمی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، این خبر خیلی‌ها را شوکه کرده بود اما شرط عجیب باشگاه نفت تهران برای حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس، دیگر داشت همه را به این باور می‌رساند که شاید هم پرویز کریمی سر از تیم قرمزپوش تهرانی در بیاورد. با این حرف و حدیث‌ها به سراغ دروازه‌بان جدا شده استقلال اهواز رفتیم تا ببینیم این خبرها چقدر صحت دارد.

پرویز کریمی که حسابی از مسوولان استقلال اهواز شاکی بود، خبر پیشنهاد از پرسپولیس را تکذیب کرد. کریمی درباره دلایل جدایی‌اش از استقلال اهواز، پیشنهاد از تیم جدید و... صحبت می‌کند.
 
شما هم قراردادتان را با استقلال اهواز فسخ کردید و از این تیم جدا شدید. چرا چنین تصمیمی گرفتید؟
 بله، من دیروز قراردادم را با استقلال اهواز فسخ کردم. دلیل آن هم به شرایطی برمی‌گشت که در این باشگاه وجود دارد.

ظاهرا قبلا هم درخواست جدایی داده بودید اما با آن موافقت نشد؟
 دقیقا. من قبلا هم درخواست دادم که با توجه به شرایط تیم، رد شد اما بالاخره سه‌شنبه نشستم و با مسوولان تیم منطقی صحبت کردم که در نهایت حرف‌هایم را قبول کردند و قراردادم فسخ شد. در این تیم علاوه بر مشکلات مالی، مشکلاتی مثل مسائل روحی و روانی هم اضافه شده و به همین خاطر بازیکنان به دنبال جدایی هستند. مسئولان استقلال اهواز هم وقتی دیدند من به لحاظ روحی در شرایط خوبی نیستم دیگر با جدایی‌ام مخالفت نکردند.

چرا استقلال اهواز این همه مشکل دارد؟
 بحثی که وجود دارد این است که باشگاه نه به لحاظ مالی، نه اجرایی و نه هیچ چیز دیگر توانایی ندارد که خیلی مسائل را حل و فصل کند.

شما برای جدایی از استقلال اهواز با محمد ملکی صحبت کردید؟
 آقای ملکی که جواب نمی‌دهد. قبلا پسرش با بازیکنان در ارتباط بود که آن هم قطع شد. من با آقای یعقوبی صحبت کردم و به توافق رسیدم. آقایان ملکی فقط یک اسم در باشگاه استقلال اهواز هستند که نه کمک می‌کنند، نه حمایت. قبلا تا حدودی حضور فیزیکی داشتند که آن هم دیگر وجود ندارد. الان هم مشکلات افتاده دست دیگران که توانایی حل و فصل ندارند.

شما تا الان چقدر از استقلال اهواز دریافتی داشتید؟
 من و بقیه بازیکنان هیچ دریافتی نداشتیم. در مورد خودم می‌توانم بگویم که حتی هزار تومان هم از این باشگاه پول نگرفتم.

به هر حال شما یک نیم‌فصل در این باشگاه حضور داشتید.
 بله اما دریافتی نداشتیم. من دیدم نیم‌فصل شده و فشارها دور و برم دارد هر لحظه بیشتر می‌شود و خبری نیست. نه پول دارند و نه می‌توانند کمک کنند. قبلا یک ذره امید بود که مشکل حل می‌شود اما الان امیدی به حل مشکل نیست. به همین دلیل بدون حتی یک ریال دریافتی جدا شدم.

در هر صورت شما طلبکار هستید؟
 طلبکار نه. چه عرض کنم؟ من بدون حتی یک ریال دریافتی جدا شدم و نمی‌توانم طلبی هم داشته باشم.

یعنی برای یک نیم‌فصل حضورتان نمی‌خواهند پول بدهند؟
 بحث سر همین قضیه است. من یک نیم‌فصل بازی کردم. حق من است که طلبم را بگیرم اما چه کسی می‌خواهد بدهد؟ آن کسی که باید پول بدهد، وجود خارجی ندارد. فقط یک اسم است. من هم قیدش را زدم. صحبت نکردن در مورد آنها سنگین‌تر است و بهتر است در موردشان حرف نزنم.

بعد از اینکه شما قراردادتان را با استقلال اهواز فسخ کردید، خبر آمد که از پرسپولیس پیشنهاد دارید. این خبر درست است؟
 نه، من پیشنهاد جدی از پرسپولیس نداشتم. الان که از استقلال اهواز جدا شدم، صرفا به خاطر این است که به آرامش برسم و کنار خانواده‌ام باشم. می‌خواهم جایی باشم که نام آقایان ملکی نباشد وگرنه پیشنهادی نداشتم که بخواهم جدا شوم.

انگار خیلی از آقایان ملکی دلگیر هستید!
 خیلی. واقعا خیلی دلگیرم از آنها. خیلی مسائل و مشکلات در زندگی شخصی من پیش آمد که مسبب آنها، آقایان ملکی بودند اما متاسفانه حتی پیگیری هم نکردند. نخواستند که آن را حل و فصل کنند. وقتی آدم نمی‌تواند کاری کند، رک و راست باید بگوید اما آقایان ملکی فقط ما را می‌پیچاندند. باعث و بانی مشکلات من قطعا آقایان ملکی بودند. متاسفانه آنها نه برای من بلکه برای همه بازیکنان مشکل به وجود آوردند اما حتی جواب تلفن را هم نمی‌دهند، یا تلفن‌شان را خاموش می‌کنند یا اینکه از دسترس خارج. من آقایان ملکی را به خاطر این کارهایشان فقط واگذار می‌کنم به خدا.

یعنی الان هیچ پیشنهادی از بقیه تیم‌ها ندارید؟
 پیشنهاد هست اما من به دنبال آرامش هستم. شرایط روحی روانی خوبی ندارم و نیاز به تغییر وضعیت دارم. من پیشنهاد دارم اما باور کنید دلیل جدایی من از استقلال اهواز، رفتن به جای دیگر نبود. فقط می‌خواستم از آقایان ملکی دور شوم. در این مدت که کارهایم را پیگیری می‌کردم، هواداران زیادی زنگ زدند که باید از همه آنها تشکر کنم. من به آنها هم گفتم که یکسری بحث‌های شخصی وجود دارد. مثلا اینکه احترام باید متقابل باشد اما آقایان ملکی شرایطی به وجود آوردند که از نظر شخصیتی داشتم خرد می‌شدم. باز هم می‌گویم رفتن من به خاطر مسائل فنی و مشکلات مالی نبود، بلکه مسائل رفتاری و شخصیتی آقایان مرا اذیت کرد.

همزمان با شما، بازیکنان دیگری هم بودند که می‌خواستند جدا شوند. مثلا طالب ریکانی که از استقلال خوزستان پیشنهاد داشت. فکر می‌کنید آنها هم جدا می‌شوند؟
 به نظر من جدا شدن آنها قطعی است. آنها هم درخواست دادند اما فعلا موافقت نکردند اما احتمالا مشکل آنها هم حل می‌شود و از استقلال اهواز جدا می‌شوند. همه می‌دانند مشکل اصلی چه چیزی است و تصمیم‌گیری برای ماندن و رفتن با خودشان است.

با این وضعیت احتمالا استقلال اهواز در نیم‌فصل دوم نمی‌تواند در لیگ حضور داشته باشد.
 ما خیلی خوب لیگ را شروع کردیم اما آمدند و خرابش کردند. نه کار بلد بودند و نه اخلاق داشتند. امیدوارم مسئولان فوتبالی مملکت، اجازه ندهند هر کسی وارد فوتبال شود. فوتبال حرمت دارد و نباید بگذارند از بین برود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
7
واقعا درست میگه یه سری کاسب آمدن بخاطر معروفیت وارد فوتبال شدن. مسولان دیگه منتظر چی هستن
سوسنگردی متعصب خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
0
7
واقعا باعث تعجب این چنین تیمی در لیگ برتر بازی میکنه با این همه مدیر بی تدبیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها