به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 14
کد خبر: ۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

روشنایی: استقلال با تیم اصلی می‌آید

سرپرست استقلال خوزستان می‌گوید تیم فولادنوین اهواز را دست کم نخواهیم گرفت.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد: با تمام بازیکنان در تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان شرکت خواهیم کرد.

بهمن روشنایی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص تصمیم باشگاه استقلال خوزستان برای حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتبال اهواز گفت: طبق تصمیمی که از ابتدا اتخاذ شده بود، با همه نفرات در این مسابقات شرکت می کنیم. باشگاه استقلال خوزستان به احترام هیئت فوتبال استان از سفر به مشهد و حضور در تورنمنت سه جانبه مشهد انصراف داد تا در تورنمنت اهواز شرکت کند.

روشنایی درباره بازیکنان مورد نظر کادر فنی برای حضور در تورنمنت چهارجانبه اهواز اظهار کرد: همه نفرات تیم برای این دوره از مسابقات در اختیار کادر فنی هستند. به هر حال تیم ما بالای 20 بازیکن دارد و کادر فنی تشخیص می دهد که چه بازیکنانی را برای حضور در 11 نفر اصلی انتخاب کند. تیم فولادنوین اهواز که اولین حریف ما در این مسابقات است، صدرنشین لیگ دسته اول محسوب می شود و مطمئناً این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

سرپرست استقلال خوزستان که در کنار مدیرعامل و قائم مقام باشگاه در نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر خواسته های عبدالله ویسی را برآورده کرده، با ابراز رضایت از بازیکنان جذب شده گفت: خوشبختانه نظر کادر فنی تأمین شده و بازیکنان جدید در هفته های اخیر به خوبی با سایر بازیکنان هماهنگ شده اند.

روشنایی در خصوص اردوی 10 روزه در جزیره کیش و نتیجه این اردو عنوان کرد: بچه ها تمرینات فشرده ای را انجام داده و به آمادگی رسیدند. سه بازی تدراکاتی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدورایم با هماهنگی خوبی که در تیم ایجاد شده، بتوانیم در مرحله برگشت لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها