به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالقانی: تغییر اساسنامه فدراسیون ضرورت ندارد

طالقانی: تغییر اساسنامه فدراسیون ضرورت ندارد

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: به نظر من این تغییر در این زمان لزومیتی ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از برنا، عبدالکاظم طالقانی با اشاره به تصمیماتی که برای تغییر در اساسنامه فوتبال گرفته شده است اظهار داشت: تغییر اساسنامه به خودی خود هیچ ایرادی ندارد و همچون کشورهای دیگر ما نیز باید با تغییر قوانین و اساسنامه های جهانی باید خود را به روز کنیم. ولی به نظر من این تغییر در این زمان ضرورتی ندارد و برای من جای سوال است که چرا با این عجله این اتفاق می خواهد بیفتد.

وی در ادامه افزود: هرکاری که با شتاب و بی برنامگی باشد نمی تواند نتیجه خوبی را بگیرد و رفته رفته معایب آن آشکار می شود. تغییر اساسنامه طبق ضوابط و تغییراتی است که از طرف AFC به فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است ولی این باعث نمی شود که بخواهیم شتاب زده عمل کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تصمیم هیئت رئیسه برای تغییر اساسنامه برای ماندن تیم فعلی فدراسیون فوتبال است، خاطرنشان کرد: اعضای مجمع هر کدام یک رأی دارند و نمی توان چیزی را به مجمع تحمیل کرد و اعضا همچنین چیزی را قبول نمی کنند و قطعا در جلسه مجمع همه جوانب بررسی خواهد شد هرچند که تفکرات و سلایق با هم دیگر فرق می کند.

طالقانی در خصوص یکی از بندهای تغییر اساسنامه که فدراسیون فوتبال باید از حمایت دولت خارج شود و هیچ گونه نظارتی بر فدراسیون فوتبال وجود ندارد، توضیح داد: وزارت ورزش متولی ورزش است و اگر همچنین اتفاقی بخواهد بیفتد قطعا ورزش به بیراهه خواهد رفت. وظیفه اصلی وزارت ورزش این است که بر تمامی فدراسیون ها نظارت داشته باشد که اگر غیر از این بود اصلا وزارت ورزش تشکیل نمی شد.

وی ادامه داد: در خصوص تغییرات اساسنامه نظر آقای وزیر بسیار مهم می باشد و وزارت خانه با رأیی که در مجمع دارد یکی از تصمیم گیرنده های اصلی است. خیلی از اعضای مجمع در این خصوص با من هم عقیده هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان اظهار داشت: روسای هیئت های فوتبال هیچ گونه موضع خاصی در خصوص شخصی ندارند و قصد ما این است که بهترین فرد را برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب کنیم چون به سرنوشت فوتبال کشورمان این انتخاب بستگی دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
0
2
باسلام خدمته برادر عبدالکاظم طالقانی خواهش میکنم کاری کنید مشکله والی حل بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها