به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۱۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

امیدهای ایران با پیروزی استارت زدند

امیدهای ایران با پیروزی استارت زدند

خوزستان اسپورت-  تیم فوتبال امید کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا، مقابل سوریه به برتری رسید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان در اولین دیدارش در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه جاسم بن حمد (ورزشگاه خانگی السد) به مصاف سوریه رفت و با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

ارسلان مطهری در دقیقه 63 و پس از پشت سر گذاشتن مدافعان حریف موفق شد گل نخست را برای امیدهای ایران به ثمر برساند. میلاد محمدی هم در دقیقه 73 موفق شد گل دوم را برای تیم امید وارد دروازه سوریه کند.

محمد خاکپور در این دیدار محمد رضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، علی عبدالله زاده، وحید حیدریه، مهدی ترابی، میلاد محمدی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، علیرضا نقی زاده و ارسلان مطهری از ابتدا در میدان قرار داد. در نیمه دوم میلاد کمندانی جای فرشید اسماعیلی را گرفت، احسان پهلوان جانشین مهدی ترابی شد و میلاد محمدی هم جای خود را به برادرش مهرداد داد.

داور استرالیایی مسابقه سه بار از کارت زرد خود استفاده کرد که میلاد محمدی از تیم ایران و عمر خاربین و حمید میدو هم از سوریه کارت زرد دریافت کردند.

با این نتیجه شاگردان محمد خاکپور در حضور کارلوس کی‌روش که در ورزشگاه حضور داشت و نظاره‌گر بازی بود، به پیروزی شیرینی رسیدند و در حال حاضر با 3 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گرفتند. در دیگر دیدار این گروه قطر به عنوان میزبان رقابت‌های از ساعت 20 به مصاف چین می‌رود.

تیم امید ایران در رقابت‌های غرب آسیا که چندی پیش در قطر برگزار شده بود با همین نتیجه موفق به شکست سوریه شد.

شاگردان خاکپور در دومین دیدار خود ساعت 20 روز جمعه به مصاف قطر خواهند رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
1
امید ایران امید همی ما است ماشاالله با آرزوی موفقیت برای تیم ملی. کشورمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها