به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

جهانداری: بازیکنان استقلال اهواز را تحریک می‌کنند

ارسطو جهانداری می گوید از روز اول اعلام کرده تیم امیدهای استقلال در تورنمنت چهارجانبه شرکت می کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: علیرغم احترامی که برای هیئت فوتبال خوزستان قائلیم نمی توانیم در تورنمنت چهارجانبه اهواز شرکت کنیم.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون انصراف تیم استقلال اهواز از تورنمنت چهارجانبه هیئت فوتبال خوزستان و عدم رویارویی این تیم با نفت مسجدسلیمان گفت: از مسابقات انصراف نداده ایم اما واقعیت اینست که استقلال اهواز در حال حاضر تیم کاملی ندارد که بتواند در این بازی ها شرکت کند. استقلال اهواز دچار تغییر و تحول اساسی شده و قصد داریم با برپایی اردوی 10 روزه در بندرعباس، تیمی جدید برای حضور در دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول بسازیم.

جهانداری ادامه داد: کادر فنی استقلال اهواز تغییر کرده و ترکیب بازیکنان تیم نیز تغییرات اساسی خواهد داشت. در حال حاضر تعداد بازیکنان بالای 23 سال استقلال اهواز تک رقمی است و به همین دلیل دوست ندارم با یک تیم ناقص روبروی نفت مسجدسلیمان قرار بگیریم. نفت مسجدسلیمان همانند استقلال اهواز تیم بزرگ و پرطرفداری است و باید به این تیم احترام بگذاریم. من اعتقاد دارم اگر قرار باشد مقابل نفت بازی کنیم، باید تیم ما کامل باشد تا حرمت نفت مسجدسلیمان و هیئت فوتبال خوزستان حفظ شود.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا از روز اول به هیئت فوتبال خوزستان اعلام نکردید با تیم اصلی شرکت نخواهید کرد، چنین پاسخ داد: من به عنوان مدیرعامل استقلال اهواز از روز اول به کرامت برهمن و عبدالرضا سعدی دو نفر از مسئولان استقلال اهواز تأکید کردم که به هیئت فوتبال خوزستان اعلام کنند با تیم امیدها در تورنمنت چهارجانبه شرکت می کنیم. اگر همکاران من حرفی غیر از این به هیئت فوتبال گفته باشند، خودشان باید پاسخگوی مسئولان هیئت فوتبال شوند.

مدیرعامل استقلال اهواز در خصوص دلیل ناقص بودن تیم استقلال اهواز و ساختن یک تیم جدید در اردوی بندرعباس گفت: به هر حال 5 نفر از بازیکنان اصلی ما به علت مشکلات سربازی از تیم جدا شده بودند و دو نفر دیگر را هم در نیم فصل اخراج کردیم. ابتدا قصد داشتیم با نفرات باقی مانده از نیم فصل اول در اهواز شروع به کار کنیم ولی با مشکلاتی مواجه شدیم. متأسفانه آقای ... که در زمان حضورش در استقلال اهواز به عنوان دستیار داریوش یزدی اقدام به تحریک بازیکنان و جلوگیری از حضور آنان در تمرینات می کرد، در روزهای اخیر اقدام به برقراری تماس های تلفنی متعدد با بازیکنان استقلال اهواز کرده و از آنان خواسته ضمن شکایت به فدراسیون فوتبال اقدام به فسخ قرارداد با باشگاه کنند. تصمیم داریم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برویم و از این فرد شکایت کنیم تا دست از کارهای نادرست بردارد.

جهانداری افزود: با توجه به اینکه هشت جای خالی در لیست استقلال اهواز وجود دارد، قصد داریم ضمن برپایی اردوی 10 روزه در بندرعباس اقدام به جذب بازیکنان جدید کنیم تا اسکلت بندی استقلال اهواز برای دور برگشت شکل بگیرد. هنگامی که بازیکنان باقی مانده از نیم فصل اول را به بندرعباس بیاوریم و نفرات جدید را هم به آنان اضافه کنیم، به صورت تمام وقت در اختیار کادر فنی خواهند بود و افراد حاشیه ساز نمی‌توانند روی ذهن آن ها تأثیر منفی بگذارند. من اطمینان دارم که مسئولان هیئت فوتبال خوزستان نیز دوست دارند استقلال اهواز سر و سامان بگیرد و در دور برگشت لیگ دسته اول موفق عمل کند.

وی همچنین پیرامون خبر مندرج در یکی از روزنامه های ورزشی مبنی بر اینکه داریوش یزدی با حضور در باشگاه استقلال اهواز اقدام به تهدید مسئولان این باشگاه کرده است، چنین گفت: این خبر کذب محض است. آقای یزدی هیچ گونه مشکلی درست نکرده و نمی دانم چرا این خبر منتشر شده است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
2
شما خودتون حاشیه سازید چرا این باشگاه واگذار نمی کنید
تا هواداراش مسولان لایق بالا سرش ببینن یه سال که خوب
کارمیکردن مربی تیمو اخراج کردن پول به بازیکنا نمیدن
شما برید برای تهرانیا خرج کنید.که براتون یه فایدی داره تابراتون لابی کنن.
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
3
حیف این باشگاه قدیمی و پرطرفدار هست واقعا...
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
3
شما بهتره فقط به فکر پرداخت حقوق بازیکنانش و رفع مشکلات باشه تا ان شاءالله امسال استقلال اهواز به لیگ برتر صعود کنه.مربی قبلی استقلال اهواز تیم رو به مکان دوم جدول رساند و هر مقامی پایین تر از دومی در دور برگشت بیانگر اشتباه بودن تغییر کادر فنی میباشد.برای تیم مردمی استقلال اهواز آرزوی موفقیت داریم.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
3
با نظر آقای جهانداری کاملا موافقم توی اهواز یکسری آدم هستند که نمیذارن استقلال اهواز نفس بکشه. نمیدونم چرا این آقایون دست از سر تیم برنمیدارن و به بازیکنا میگن سر تمرینات نرید. لطفن از اینا به ستاد منشور اخلاقی شکایت کنید تا باشون برخورد بشه.
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
1
یعنی تواین چند سال نتونستن یک باشگاهو مدیریت کنن این
حرفا کدوم اینا براشون مهم نیست چه اتفاقی برای اس اس اهواز میفته فقط می خوان تودسه یک بمونه تا دیدن می خواد بیاد لیگ برتر مربیو عوص کردن تا خرج نکن منطورم اگه بیان
لیگ برتر باید بیشتر دس توجیب کنن که براشون صرار من ازوقتی یادم فولادی بودم ولی دلم برای اس اس اهواز میسوز
کلی بازیکن به لیگ معرفی کرده یه تیم قدیمی واقعا‌ حیفه.
صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
2
اقای جهانداری خیلی زحمت میکشن ولی وقتی پول تزریق نشه به باشگاه از طرف اقای شفیع زاده همه این زحمات هدر میره بعدش یه عده ممکنه سوءاستفاده کنن بازیکنا رو تحریک کنند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها