به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

چرا ورزشگاه الغدیر جهنم پرسپولیس است؟

چرا ورزشگاه الغدیر جهنم پرسپولیس است؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شرایطی گام به ورزشگاه الغدیر اهواز می گذارد که خاطرات تلخی از بازی در این ورزشگاه دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران برای پنجمین بار در ورزشگاه الغدیر روبروی هم قرار خواهند گرفت و این در حالیست که تیم پرسپولیس فقط یک بار در این ورزشگاه مقابل فولاد پیروز شده است.

اولین بار که فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز روبروی هم ایستادند، پرسپولیس موفق شد تیم جوان فولاد را در هفته پایانی لیگ یازدهم با نتیجه دو بر یک مغلوب کند.

پس از آن اما این دوتیم سه بار در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در هر سه بازی تیم فولاد به پیروزی رسید. فولاد با مربیگری حسین فرکی تیم پرسپولیس را در لیگ برتر با نتیجه دو بر یک شکست داد و سپس این تیم را در جام حذفی مغلوب کرد.

سرخ پوشان فولاد همچنین در تابستان سال گذشته با مربیگری دراگان اسکوچیچ موفق به شکست دادن پرسپولیس در ورزشگاه الغدیر شدند تا هواداران فولاد از این ورزشگاه بعنوان جهنم پرسپولیس یاد کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
7
فولاد هميشه سرور
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
0
3
حضور پر شور هواداران فولاد در ورزشگاه غدیر در حمایت از تیم قدرتمند فولاد باعث شد این ورزشگاه بزرگ و زیبا خیلی زود به جهنم غدیر معروف شود
گر چه در دو بازی ابتدای فصل نه فولاد و نه هواداران حس و حال چند سال اخیر را نشان ندادن اما در بازی فردا فولاد و هوادارانش دوباره توجه ایران را به یک نقطه جلب خواهند کرد جهنم غدیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها