به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

پورموسوی: تیم ها باید جوانمردانه بازی کنند

پورموسوی: تیم ها باید جوانمردانه بازی کنند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: همه تیم ها شانس بقا در لیگ را دارند و حتی نفت مسجدسلیمان هم به صورت قطعی سقوط نکرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا اظهار داشت: ما برابر تیمی قرار می گیریم که کادر فنی خوبی دارد و کار آسانی در این مسابقه نداریم.با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستیم برای سه امتیاز مسابقه می رویم و ان شاءالله پیروزی را از آن خود خواهیم کرد. البته ویژگی مناسبی که درباره تیم ما وجود دارد این است که می توانیم سرنوشت خودمان را خودمان تعیین کنیم و در صورتی که امتیازات کافی از این دو مسابقه آوریم بدون توجه به نتایج سایر مسابقات در لیگ ماندگار خواهیم شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم همه تیم ها بازی جوانمردانه را رعایت کنند و همانگونه که در هفته اول لیگ به میدان رفته اند با همان انگیزه در این هفته ها نیز ظاهر شوند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره محروم و مصدوم تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اولین مسابقه ای است که ما نه مصدوم داریم و نه محروم.

پورموسوی در خصوص تیم های سقوط کننده به لیگ یک و قهرمان لیگ برتر بیان داشت: همه تیم ها شانس بقا در لیگ را دارند و حتی نفت مسجدسلیمان هم به صورت قطعی سقوط نکرده است. در دو هفته پایانی تمام تیم های پایین جدول با هم بازی مستقیم دارند مثل بازی راه آهن و پیکان یا مسابقه راه آهن برابر گسترش فولاد. به همین خاطر حتی تا 50 درصد هم نمی توان گفت چه تیمی سقوط می کند. درباره صدرنشینان هم فکر می کنم شانس سپاهان برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم ها باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها