به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

رکورد شیرینی که به کام مهاجم فولاد تلخ شد

رکورد شیرینی که به کام شیمبا تلخ شد

خوزستان اسپورت- گل لحظات پایانی مس رفسنجان باعث شد تا گل شماره 83 لوسیانو پریرا در لیگ برتر ایران تبدیل به یک برد سه امتیازی برای فولادمردان نشود.

به گزارش خوزستان اسپورت، لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی تیم فولاد خوزستان شب گذشته موفق شد گل شماره 83 خود را در تاریخ لیگ برتر ایران به ثمر برساند و با سبقت گرفتن از لوسیانو ادینهو تبدیل به بهترین گلزن خارجی فوتبال باشگاهی ایران شود.

لوسیانو ادینهو در 6 سال 82 گل با پیراهن تیم‌های مس کرمان و تراکتورسازی تبریز به ثمر رساند و سه سال پیش لیگ ایران را برای همیشه ترک گفت.

لوسیانو پریرا هم در 9 سال موفق به زدن 83 گل با لباس تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان شده است و با توجه به ادامه حضور در لیگ ایران می‌تواند این رقم را افزایش بدهد.

گل شماره 83 لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا می‌توانست سه امتیاز را برای فولاد خوزستان به ارمغان بیاورد اما گل لحظات پایانی مهرداد آوخ بازیکن مس رفسنجان مانع از تحقق این مهم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
خوزستان اسپرت محترم
ادینهو در شش سال 82 گل زد ولی شیمبا در نه سال توانست به این رقم برسد، پس شیمبا رکورد ادینهو رو نشکست بلکه بیشترین گل زده از نظر حضور بازیکنان خارجی و گل زده دارد، جسارتا رکورد یعنی در یک زمان مشخص که موفقیتی حاصل شده، نفر بعد باید زیر اون زمان بتواند ان موفقیت را بهبود بخشد.
مدیر پایگاه
با سلام
ارقامی که ذکر کردید در متن خبر نوشته شده است.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
دیشب 3 کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر گفتند گل پاتوسی به نساجی ان خطایی که اعلام شد خطا نبود که داور خطا گرفت و پاتوسی آن را گل کرد.
اقای نکونام جهت اطلاع بازی با نساجی هم مساوی میکردی . اینقد نگو از داوری ضرر کردیم. به اندازه ش سود هم کردیم . پنالتی دقیقه 94 بازی با ذوب اهن و گل به نساجی جمعا 4 امتیاز به نفعمون شد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها