به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

امرایی: جو تمام ورزشگاه‌ها به همين صورت است

امرایی: جو تمام ورزشگاه‌ها به همين صورت است

مهاجم تيم فوتبال نفت مسجدسليمان می‌گوید در بازی برابر پرسپولیس جو ورزشگاه در حدی نبود كه پرسپولیسی‌ها چنين مصاحبه‌هايي داشته باشند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کیوان امرایی در خصوص بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران اظهاركرد: بازي ما و پرسپوليس يك بازي خوب و پرگل بود؛ ما در اين ديدار در حال خوب بازي كردن بوديم كه يك گل خيلي بد خورديم و بعد هم بين گل اول تا دوم كه دریافت کردیم، بازی به صورتي پيش رفت كه ما خيلي افتضاح بازي كرديم.

وي بيان‌كرد: در ادامه هم خدا كمك كرد و در لحظه​اي كه بايد گل مي​زديم، گل زديم و باز هم جو ورزشگاه و بازي به سود ما شد. ما با وجود اين‌كه 10 نفره شده بوديم ولی توانستيم با تلاش بازيكنان‌مان بازي را به تساوي بكشانيم. در كل بازي خوب بود و به نظرم نتيجه تساوي عادلانه بود.

اين بازيكن تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره جو ورزشگاه و گله​مندي پرسپوليسی‌ها نسبت به شرايط حاكم در ورزشگاه، گفت: جو تمام ورزشگاه ها به همين صورت است؛ البته تماشاگران ما كمي عصبي بودند ولي جو ورزشگاه در اين حد نبود كه آن‌ها چنين مصاحبه​هايي داشته باشند. من برخي مصاحبه​ها را كه خواندم به نظرم اصلا واقعيت نداشتند و به آن صورت نبود که گفته شده بود.

وي افزود: گل دوم را كه خورديم تماشاگران ما بسيار عصبي شدند ولي جو به آن صورتي نبود كه گفته شده است و من برای حرف‌هايي كه در خصوص ورزشگاه زده شده است، متاسف شدم. به هر حال تماشاگر ما بايد بيشتر صبر و حوصله داشته باشد و ما مقابل تيم كوچكي بازي نمي​كردیم و مقابل پرسپوليس بازي مي​كردیم و درست است كه گل​هاي بدي دريافت كرديم ولي تماشاگران بايد حداقل تا دقيقه 90 صبر كنند و به صورتي نباشد كه وقتي تماشاگر به ورزشگاه مي​آيد به ضرر خود ما شود و آن​ها باید تا دقيقه 90 به ما کمک کنند. ما هم براي کسب سه امتياز وارد زمين مي​شويم و برخي اوقات این موضوع محقق مي​شود و برخي اوقات هم نمي​شود. در اين ديدار علی‌رغم10 نفره شدن‌مان، بازيكنان​مان غيرت نشان دادند و توانستيم به نتيجه تساوي برسيم.

امرايي درباره گلزني​اش در اين بازي، خاطرنشان‌كرد: خدا را شكر گل خوش موقعي زدم؛ زماني كه تيم​مان با حساب 2 بر صفر از پرسپوليس عقب افتاد، تماشاگران خيلي ناراحت بودند و جو ورزشگاه داشت به صورتي مي‌شد كه اعتماد به نفس بازيكنان‌مان خيلي پايين آمده بود ولي خدا كمك كرد و آن گلي كه من زدم باعث شد انگيزه بازيكنان ما براي نيمه دوم بسيار زياد شود. خوشحالم كه توانستم دل مردم را شاد كنم.

وي درباره پرداخت 20 درصد از مبلغ قرارداد بازيكنان  این تیم و تاثير آن در انگيزه بازيكنان برای این بازی، گفت: ما بايد بيشتر از اين مي‌گرفتيم ولي بايد بگويم چه به ما پول مي​دادند و چه نمي​دادند با توجه به اين‌كه شرايط تيم​مان خيلي بد بود و بازي​مان خانگي بود، تلاش​مان را برای پیروزی مي​كرديم. هميشه بردن تيم​هاي بزرگ مانند استقلال و پرسپوليس به تيم​ها شخصيت مي​دهد. ما بيشتر به دنبال اين بوديم كه مقابل پرسپوليس نتيجه بگيريم و اين 20 درصد خيلي در انگيزه و فرم بازي كردن ما تاثيري نداشت. در هر صورت با توجه به اين‌كه قرارداد بازيكنان​مان نسبت به تيم​هاي ديگر پايين​تر است فكر كنم با يكي دو ميليارد تومان هم تمام قرارداد بازيكنان تیم ما تسويه شود. به هر حال اميدوارم موقعي به تيم كمك كنند كه به درد بخورد.

مهاجم تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره ماندن این تيم در ليگ برتر، عنوان‌كرد: شرايط سخت است و هر كدام از پنج شش تيم انتهایی جدول مي​توانند در ليگ بمانند و به میانه‌های جدول بروند. هيچ چيز مشخص نيست و بايد بگويم با شناختي كه از خودم، ساير بازيكنان، مكوندي و باشگاه دارم به نظرم ما خيلي راحت مي‌توانيم در ليگ بمانيم و اميدوارم همه كمك كنند، دست به دست هم دهند و بازيكنان نیز بازهم غيرت كنند تا نتيجه بگيريم.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها