به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۴۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

شجاعی: مشکلات باشگاه نفت باید برطرف شود

شجاعی: مشکلات نفت مسجدسلیمان باید برطرف شود

خوزستان اسپورت- سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که با استعفای عبدالله ویسی موافقت نشد، گفت: به جدایی این مربی فکر نمی‌کنیم و مخالف این کار هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ابوذر شجاعی در خصوص استعفای عبدالله ویسی از هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: هنوز استعفای کتبی ویسی به دست باشگاه نرسیده است و استعفای او را به صورت شفاهی و از طریق رسانه‌ها دریافت کرده‌ایم که با توجه به این موضوع نیز روز گذشته هیات مدیره باشگاه جلسه‌ای برای بررسی این موضوع و حل مشکلات موجود تشکیل داد.

وی با بیان این‌که در جلسه روز گذشته با استعفا و جدایی عبدالله ویسی موافقت نشد، گفت: عصر امروز نیز جلسه‌ای با حضور خود آقای ویسی برگزار می‌شود تا مشکلات و همچنین موضوع استعفای او بررسی شود. ما به جدایی این مربی فکر نمی‌کنیم و مخالف این کار هستیم؛ نفت، بازی مهم با استقلال تهران را پیش‌رو دارد و باید از زمانی که در اختیار داریم به بهترین نحو برای کسب نتیجه استفاده کنیم تا در نهایت تیم به نقطه مطلوبی برسد.

سخنگوی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد: به هر حال یکسری مشکلات وجود دارد که باید رفع شود و انتظار ما از هواداران این است که بیشتر از قبل کنار تیم خود باشند و با حمایت‌های خود به روند نتیجه‌گیری تیم کمک کنند. ابتدای فصل هستیم و شرایط ما نیز مانند تیم‌های دیگر است و می‌بینید که تیم‌های سابقه‌دار و بزرگ لیگ نیز تا اینجای مسابقات چندان در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌اند. در هر صورت در ادامه مسیر به حمایت همه‌جانبه هواداران نیاز داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
نفتونی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
امسال به امید خدا و با درایت ویسی بزرگ تیم به رتبه ی قابل احترام ی میرسد، به شرط حمایت مدیران تیم هوادارای مسجدسلیمانی و کارداران شهری و استان دار و جناب حیدری کاردار ورزش استان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
این تیم هزار تا مشکل داره .هوادارا خبر ندارن فقط نتیجه میخوان تیمی که هنوز از همون نفرات لیگ دو داره استفاده میکنه .وهنوز نتونسته بخاطر مشکلات مالیش دو تا مهاجم خوب بگیره .چه انتظاری از سر مربی باید داشته باشیم .اونا چه تقصیری دارن تیم خوب نتییجه خوب بازیکن خوب میخواد .بازیکن خوب پول خوب میخواد که نفت فعلا نتونست این مشکلات رو رفع کنه..انشالا که مشکلات این تیم حل بشه .
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
خجالت بکشین
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
آقای شجاعی ما هواداران ن بابادی رو میخوایم ن ویس ،،،،،.ما خواهان هدایت یزدی و حاج محمود فکری هستیم وسلام
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها