به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

دو بازی همزمان فولاد و استقلال در استادیوم غدیر!

دو بازی همزمان فولاد و استقلال در استادیوم غدیر!

خوزستان اسپورت- سازمان لیگ فوتبال ایران در تدوین برنامه جدید لیگ برتر دچار یک اشتباه جالب شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته برنامه زمان‌بندی شده هفته هجدهم تا سی‌ام لیگ برتر را اعلام کرد. نکته جالب برنامه اعلام شده در این است که طبق اعلام سازمان لیگ، دو تیم فولاد و استقلال خوزستان باید در یک روز و به فاصله 5 دقیقه در استادیوم غدیر اهواز، به مصاف حریفان بروند.

طبق برنامه سازمان لیگ، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که روز یکشنبه 15 فروردین 95 برگزار خواهد شد، دیدار تیم های استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت 18:55 در استادیوم غدیر اهواز آغاز می شود.

این در حالیست که مطابق با همین برنامه، دیدار تیم های فولاد خوزستان و صبای قم باید از ساعت 19 همان روز در استادیوم غدیر اهواز به میدان بروند!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
4
سایت محترم آیا در پایان فصل فولاد قادر هست به همکاری با اسکوچیچ پایان دهد ؟
Erfan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
0
8
اشکالی نداره زمینو نصف میکنن!!یا هر ی نیمه ی تیم میره داخل!!!دوگله بازی میکنن هر تیمی که دوتاگل خورد میاد بیرون!!!
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۶
1
5
به جرات میتوانم بگویم تمامی هواداران فولاد و فوتبال خوزستان برای هواداری خود و اینکه طرفدار تیمهای پایتخت نشین نیستند دلایل و منطقهای زیادی دارند ولی اگر بخواهیم ازبین تمامیه این دلایل نکات و نظرات مشترک اکثر هواداران را بیرون بکشیم دو دلیل را اکثر هواداران دلیل خود میدانند که چرا هوادار فولاد ،یا خوزستانند؟
1- استفاده از بازیکنان بومی . این بازیکنان عموما یا در خوزستان زندگی میکنند یا از اکادمی فولاد رشد کردند به همین خاطر ما با چهره ،فرهنگ رفتاری،گویش و... این بازیکنان خاطره داریم و خودبخود این بازیکنان مبلغ فرهنگ ما جنوبیها هستند پس این دلیل برای ما جذاب وبسیار شیرین هستش.
2- دلیل دیگر وبسیار مهمی که اکثر طرفداران فولاد دلیل هواداری خودشان میدانند اینست که فولاد در این چندین ساله پاکترین و با اخلاقترین باشگاه ایران بوده. آنقدر با اخلاق وپاک والبته صبور که بعضی مواقع هواداران خود فولاد ،نسبت به مدیرانشون معترض میشدندکه چرا اینقدر حق ما وباشگاه ضایع میشود ولی شما مدیران، اعتراض آتشین رسانه ای نمیکنید؟؟؟؟!!! در حالی که تیمهای بظاهر فرهنگی ما آسمان و زمین را برای یک پنالتی مشکوک یا آفساید میدوزند و هر انگی به مسولین وداواران هم میبندند!!!
این پیش درآمد به این خاطر گفته شد فقط برای اینکه این سوال شود که ، به نظر شما فولاد امروزی و حی و حاظر ما این دو خصیصه مهم وباارزش را دارد؟؟ یقینا دلیل اول بازیکنان بومی که همه ما اعتقادداریم فولاد خالی شده از این خصیصه، اگه هم باشه تقریبا بازیکنان 11نفراول تفکرات مربیان ما نیستندوباید خانزاده وابراهیمی و... کلی خراب کنند یا مصدوم شوند تا مطلق زاده رو اجبارا در ترکیب قرار دهند!!!! در مورد اخلاق هم که به جرات میتوانم بگویم فولاد به طور صدرصد اخلاق رو زیر پا گذاشته و این فولاد فرسنگها با فولاد دوستداشتنی خودمان فاصله دارد. هیچکس از این فولاد راضی نیست. فولادی که ما وشما وتمام ایران دوست داشتند فولادی بومی و سیستماتیک برپایه ارزشهای جامعه والبته بومی بودکه حتی هوادار و طرفداران بیشمار آن، شعارهایش را از بقیه هواداران فوتبال کشور جدا و متمایز کرد. شعارهایی مانند « تیرمه تیرمه ، تیر من شالشه» ، « هلل یوسل یوسه»، «خوزستان برزیلته» و دهها شعارهای ریتمیک که همه وهمه حاوی فرهنگ ساده زیستی ما جنوبیها بوده وتمام این شعارها به دلیل درخشش فرزندانمان مبعلیها بداویها کعبی ها جماعتیها شریفاتها حمیدیها بختیاری زادها میرزاپورها آهک پورها و....... بر زبانمان ، بر قلب و روحمان رانده میشد و با شکست زانوی غم وگریه میکردیم وبا گلها وپیروزیها هلهله وشادی . ولی حالا چی؟؟
تمامی المانهای دوست داشتنی و تمامیه ارزشهای مهم ما جنوبیها یک به یک مانند آوارهای گلی فرو افتاده و چیزی به نام فوتبال جنوبی و خوزستانی وجود خارجی ندارد. آنهم به یک دلیل، یک دلیل ،فقط یک دلیل ، مدیریت فوق العاده ضعیف اژدری زاده!!!
آخرین المانهای فولاد دوستداشتنی مهرداد واسماعیل هستند که حتی صحبت کردن اژدری با مهرداد بسیار زشت و زننده هستش چه برسد به اینکه خدایی ناکرده این بازیکن محبوب وبومی ما بخواهد سراز تیمهای دیگر درآورد. من برای مسولین استان متاسفم که هر 3ماه یکبار سخنرانیهای آتشینی برای جلب توجه عمومی انجام میدهند ولی به یکباره ناپدید میشوند.
من از مهرداد عزیز استدعا دارم،این چندماه را هم صبوری کند و بخاطر هواداران فولادرا رها نکند،ما هواداران فولاد تمام مسائل را _ حتی در جزئی ترین مسائل فولاد مانند بغض واندوه جنابعالی که رو نیمکت نشسته بودی ولی بخاطر فولاد محبوب خودت وما، دندان بر جگر گذاشته واعتراضی نکردی _ رصد میکنیم . ما کاملا میدونیم که فولاد از ریل عقل ومنطق کاملا خارج شده منتها فقط به این امید زنده ایم که این فصل تمام بشود و بنای فولادی سیستماتیک با مدیریتی قوی باز ریخته شود و این افراد پول وقدرت و ریاست دوست به رو سیاههای تاریخ بپیوندند چرا که این فولاد با این پشتوانه عمیق فرهنگی وارزشی وعلمی سزاوار مدیران و بازیکنان ومربیانیست پاک سرشت و قوی . بقول لسان الغیب حافظ شیرازی:
خلوت دل نیست جای صحبت اضداد
دیو چو بیرون رود فرشته درآید
سيدسعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
1
دقيقا مشابه ليگ برتر جزيره برنامه ريزى ميکنن!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
1
درود بر سخن متین
درود بر هرکه به این خطه عشق می ورزد
درود به تمامی بازیکنان با تعصبب ودلسوز بویژه مهرداد جماعتی
فولاد
|
United States of America
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
1
خدا کنه تا روز دربی زمین جون بگیره و چمن تو این سرما که مناسب رویش چمن اروپایی است یکدست سبز بشه .اگه مقدور از ورزشگاه اختصاصی فولاد گزارش و عکس بگذارید با وجود اصرار کاربران و هواداران هیچ وقت محقق نشده است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها