به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

نصیرشلال: کسی نپرسید چه مشکلاتی داشتیم

نصیرشلال: کسی نپرسید چه مشکلاتی داشتیم

خوزستان اسپورت- نایب قهرمان المپیک لندن گفت: حداقل کمیته فنی وزنه‌برداری جلسه‌ای هم با ورزشکاران می‌گذاشت و ما توضیحات خود را می‌دادیم اما کسی از ما نپرسید چرا چنین اتفاقی در مسابقه‌های جهانی افتاد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نواب نصیرشلال پس از اینکه نتوانست در مسابقه‌های جهانی آمریکا انتظارات را برآورده کند، به اردوی تیم ملی هم دعوت نشد و این موضوع به معنی از دست دادن مسابقه‌های قهرمانی آسیا و به ویژه بازی‌های المپیک برای این وزنه‌بردار است. از آنجا که نصیرشلال در هفته چهارم لیگ برتر نیز حضور نداشت این شائبه به وجود آمد که شاید او دوباره تصمیم به دور شدن از وزنه‌برداری گرفته است.

نصیرشلال در این مورد گفت: من با تیم ملی حفاری قرارداد دارم و اگر کادر فنی صلاح بداند در فینال لیگ برتر شرکت می‌کنم.

نصیرشلال در پاسخ به این پرسش که انتظار این را داشت از تیم ملی کنار گذاشته شود، گفت: این که بگویم شوکه شدم نه این طور نبود و احتمالش بود. از منابع مختلفی شنیدم که کادر فنی، قبل از مسابقه چنین برنامه‌ای داشته و من بعد متوجه شدم. البته من این طوری شنیدم حالا خودشان می‌دانند و خدایشان.

او در مورد اینکه صحبتی برای حضور در تیم ملی داشته است یا خیر، بیان کرد: صحبت نکردم و فکر می‌کنم برنامه داشتند که چنین تصمیمی گرفتند. اما کسی از ما نپرسید چه مشکلی وجود داشت و چرا شرایط به این شکل شد. کمیته فنی که با کادر فنی جلسه گذاشت حداقل یک جلسه هم با ورزشکاران می‌گذاشت، ما هم توضیحاتی می‌دادیم تا حداقل به وزنه‌برداری در سال‌های آینده و مسابقه‌های امسال و سال بعد کمک کند. اما برای اینکه خودشان بمانند و جایگاه‌شان محکم باشد تعدادی را محروم می‌کنند تا نگاه‌ها به آن سمت برود و به نوعی قضیه را ماست‌مالی کنند!

نصیرشلال ادامه داد: وقتی کسانی در جایگاه قضاوت و تصمیم‌گیری هستند و تصمیمی را از قبل می‌گیرند نیازی نیست دیگر نظر همه را بپرسند و مشورت کنند. تصمیم که گرفته شده باشد خیلی راحت اجرایی می‌کنند اما حداقل از ورزشکار بپرسید چرا این اتفاق افتاد؟

نایب قهرمان المپیک لندن در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند دلیل کنار گذاشتن نفراتی که نتیجه نگرفتند، پایان دادن به انتقادها بوده است؟ تصریح کرد: هم برای پایان دادن به انتقادات بوده و هم احساس می‌کنند بدون ما کار برایشان راحت‌تر است. از زیر بار مشکلات شانه خالی می‌کنند بنابراین تیم را سبک‌تر کردند اما می‌خواهم این را بگویم در یک تیم مگر چند نفر می‌توانند به صورت شخصی تیم را خراب کنند؟ می‌گویند ورزشکار کم‌فروشی کرده یا از قصد خراب کرده است اما مگر چنین چیزهایی ممکن است؟ با عقل من که جور درنمی‌آید.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها