به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات مسئول نقل و انتقالات فوتبال خوزستان

توضیحات مسئول کمیته نقل و انتقالات فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال خوزستان گفت: تیم کارون خوزستان بیشترین بازیکنان ورودی و تیم شهرداری ماهشهر کمترین بازیکنان خروجی را در نقل و انتقالات لیگ دسته دوم داشتند.

علیرضا جرفی در گفت‌وگو با خوزستان اسپورت در رابطه با دوره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران و تغییرات تیم های خوزستانی در این دوره گفت: نقل و انتقالات میان فصل لیگ دسته دوم فوتبال کشور به پایان رسید و مدارک بازیکنان جدید تیم های خوزستانی به سازمان لیگ ارسال شد. ضمن اینکه نقل و انتقالات لیگ برتر و دسته اول تا پایان روز بیست و نهم دی ادامه خواهد داشت.

جرفی ادامه داد: از بین تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر ایران، فولاد خوزستان اولین تیمی بود که قرارداد جدید ثبت کرد و مهرداد بایرامی روز گذشته با حضور در کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال رسماً به فولاد پیوست.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان خوزستان در لیگ دسته اول، تاکنون قرارداد بازیکن جدیدی را به صورت رسمی ثبت نکرده‌اند، عنوان کرد: تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هنوز نسبت به ثبت قرارداد رسمی با بازیکنان جدید اقدام نکرده‌اند و احتمالاً طی روزهای آینده این کار را انجام خواهند داد.

جرفی در رابطه با فعالیت شش تیم خوزستانی لیگ دسته دوم در دوره نقل و انتقالات میان فصل اظهار داشت: شش نماینده خوزستان در مجموع 33 بازیکن جدید را جذب کرده و با 24 بازیکن فسخ قرارداد کردند. تیم کارون خوزستان با ثبت قراردادی 7 بازیکن جدید، بیشترین بازیکنان ورودی و تیم شهرداری ماهشهر با جدایی یک بازیکن، کمترین بازیکنان خروجی را در نقل و انتقالات لیگ دسته دوم داشتند.

علیرضا جرفی در پایان گفت: با توجه به تأکید رئیس هیئت فوتبال خوزستان، کمیته نقل و انتقالات هیئت فوتبال در تمامی ساعات روز آماده همکاری با نمایندگان فوتبال خوزستان در راستای انحام امور مربوط به نقل و انتقالات است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
0
0
هیت مدیره نفت مسجدسلیمان بخواب زمستانی رفتن وحافظی هم مربی نیست یه ادم بی تجربه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها