به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

حضور مدیرعامل جدید استقلال اهواز منتفی شد

حضور مدیرعامل جدید استقلال اهواز منتفی شد

خوزستان اسپورت- حضور مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اهواز در این باشگاه منتفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرشید فرجی که پس از توافق اولیه با هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز، به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شده بود، برای عقد قرارداد با مالک باشگاه استقلال اهواز به توافق نهایی نرسید و قرارداد وی به عنوان مدیرعامل امضا نشد.

فرشید فرجی پس از دیدار هفته گذشته استقلال اهواز در برابر صبای قم، برای به دست گرفتن مدیریت باشگاه استقلال اهواز و پرداخت هزینه های این باشگاه، اعلام آمادگی کرد. به دنبال این موضوع، هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل جلسه داد و با پیشنهاد کارون یعقوبی که مدیریت باشگاه را به عهده داشت، مقرر شد که فرشید فرجی به عنوان مدیرعامل منصوب شود و کارون یعقوبی به عنوان قائم مقام در استقلال اهواز فعالیت کند.

پس از این توافق، فرشید فرجی در محل تمرین استقلال اهواز حضور یافت و دقایقی با بازیکنان و مربیان تیم صحبت کرد و قول داد که مشکلات مالی آنها را برطرف کند.

مدیرعامل جدید استقلال اهواز اما هنگامی که پای میز قرارداد با محمد ملکی، مالک این باشگاه رفت، در رابطه با جزئیات همکاری به توافق نرسید. بدین ترتیب قبل از اینکه حکم مدیریت فرشید فرجی صادر شود، حضور وی در استقلال اهواز منتفی شد تا مدیریت این باشگاه کماکان به عهده کارون یعقوبی باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها