به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

بختیاری‌زاده: با کمبود بازیکن مواجه هستیم

بختیاری‌زاده: با کمبود بازیکن مواجه هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: داور در این دیدار صحنه‌های 50-50 را به سود سیاه جامگان سوت می‌زد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از دیدار برابر سیاه جامگان، اظهار داشت: استقلال اهواز متأسفانه با کمبود بازیکن مواجه است اما در مقابل سیاه جامگان از فرصت لازم خود برای جذب بازیکنان استفاده کرد.

وی گفت: شاهد بودید که امروز بازیکنان جدید سیاه‌جامگان بسیار به کار این تیم آمدند در مقابل بازیکنان ما در پست‌های تخصصی خود نمی‌توانند بازی کنند و امیدوارم بتوانیم با برطرف شدن مشکلات بتوانیم بازیکنان باکیفیت جدیدی را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز خاطرنشان کرد: داور بازی بسیار جوان بود و برای وی آرزوی موفقیت دارم اما در مجموع در صحنه‌های 50-50 به سود سیاه‌جامگان سوت می‌زد.

بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه استقلال اهواز همچنان از کمبود بازیکن رنج می‌برد تاکید کرد: با این وجود به جوانان اعتقاد دارم و از آنها در ترکیب استفاده می‌کنم.

وی بیان کرد: بازیکنان استقلال اهواز جوان و کم تجربه هستند و در این میان بازیکن باتجربه‌ای مثل کلاه کج فشار زیادی را تحمل می‌کند هرچند وی اعلام کرده در تیم نمی‌ماند و قصد جدایی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با تشکر از یعقوبی، مدیرعامل استقلال اهواز خاطرنشان کرد: وی بیشتر از یک مدیرعامل برای تیم وقت گذاشت و کار کرد و امیدوارم با مدیرعامل جدید توافق خوبی صورت گیرد.

بختیاری‌زاده در پایان با اشاره به غیبت خود در نشست خبری روز گذشته اظهار داشت: همواره با رسانه‌ها تعامل خوبی داشتم اما به دلیل تاخیر در پرواز به نشست روز گذشته نرسیدم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها