به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

سیاه‌جامگان 2 - استقلال 1؛ آبی اهواز در لبه پرتگاه

سیاه‌جامگان 2 - استقلال 1؛ آبی اهواز در لبه پرتگاه

خوزستان اسپورت:
هفته هفدهم لیگ برتر - استادیوم ثامن مشهد
جمعه 11 دی 94 - ساعت: 14:30
سیاه‌جامگان مشهد 2 - استقلال اهواز 1
گل ها: آلاجی سوسه (55) حسین زامهران (66) - حمزه خضیراوی (89)
داور: بابک وسیله بر
کمک داوران: فرزاد بهرامی و حمزه علی
اخراج: محمداسماعیل نظری (90- استقلال) عادل کلاه کج (استقلال- بعد از سوت پایان)
اخطار: ایمان موسوی، حسین کریمی (سیاه‌جامگان)
تماشاگر: پانصد نفر

سیاه‌جامگان مشهد: محمدحسن عین افشار، مهدی جعفرپور، سید میثم  حسینی، رضا شربتی، علیرضا نقی زاده (60- حسین زامهران)، مصطفی احمدی، اولو کورده (53- سالار افراسیابی)، حسین کریمی (75- سعید واسعی)، ایمان موسوی، کیل کنویا و آلاگی سوسه.
سرمربی: فرهاد کاظمی

استقلال اهواز: لوئیز فرناندو، علی هلیچی، مهدی اسلامی، محمداسماعیل نظری، شاهین مجیدی، حسین بهرامی، عادل کلاه کج، مبین میردورقی (81- رضا ایار)، میلاد پاک پرور (66- مکی شریفی)، رضا بهمئی (59- علی بیگدلی) و حمزه خضیراوی.
سرمربی: سیاوش بختیاری زاده

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال سیاه‌جامگان مشهد و استقلال اهواز به سود تیم سیاه‌جامگان تمام شد.

نیمه اول جدال دو تیم انتهای جدول از کیفیت بالایی برخوردار نبود. در این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. پاس های اشتباه بازیکنان دو تیم در کنار برخوردهای متعدد باعث شد تا بازی در نیمه نخست از سرعت بیفتد و دروازه های دو تیم کمتر تهدید شود.

استقلال اهواز که با بازگشت، نظری، اسلامی و مجیدی در خط دفاعی تغیرات زیادی داشت، در طول نیمه اول نتوانست فشار زیادی به تیم مقابل وارد کند و در حمله کم تعداد ظاهر می‌شد. لوئیز فرناندو، دروازه بان برزیلی استقلال اهواز، بازیکن شاخص این تیم در 45 دقیقه اول بود که توانست دو ضربه محکم آلاجی سوسه و اواو کورده، بازیکنان جدید تیم سیاه‌جامگان را دفع کند.

تیم میزبان که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات میان فصل اقدام به جذب سه بازیکن خارجی کرده بود، در نیمه اول پایین تر از حد انتظار ظاهر شد و فقط دو بار با ضربات راه دور مهاجمان جدید خارجی اقدام به تهدید دروازه استقلال اهواز کرد که این ضربات تبدیل به گل نشدند تا دو تیم که در این نیمه بازی تقریباً برابری ارائه کرده بودند، با نتیجه مساوی صفر بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم، روند بازی تغییر کرد. تیم سیاه‌جامگان در این نیمه با ارائه یک بازی تهاجمی، استقلال اهواز را تحت فشار قرار داد. حاصل فشار شاگردان کاظمی به خط دفاعی تیم مهمان، زدن دو گل در فاصله حدود 10 دقیقه بود که باعث شد تیم مشهدی بر بازی حاکم شود. استقلال اهواز پس از اینکه دو گل عقب افتاد، با تغییر پست چند بازیکن برای جبران نتیجه دست به حمله زد که حاصل این حملات، یک گل دیرهنگام توسط حمزه خضیراوی بود اما این گل هم مانع از باخت استقلال نشد. ضمن اینکه استقلال اهواز در دقایق وقت تلف شده با اخراج نظری 10 نفره شد و عادل کلاه کج هم پس از سوت پایان بازی به دلیل اعتراض به داور میدان کارت قرمز دریافت کرد.

سیاه‌جامگان با این پیروزی 12 امتیازی شد تا به ماندن در لیگ امیدوار شود اما استقلال اهواز با 6 امتیاز به تنهایی در قعر جدول ماند.

شرح گل ها
1-0 (سیاه‌جامگان): ضربه محکم حسین کریمی با دفع ناقص لوئیز فرناندو همراه شد تا توپ جلوب پای آلاجی سوسه بیفتد و این بازیکن با ضربه بغل پا دروازه استقلال اهواز را باز کند.

2-0 (سیاه‌جامگان): پرتاب اوت بلند بازیکنان میزبان را آلاجی سوسه با ضربه سر برای حسین زامهران آماده کرد تا بازیکن تعویضی سیاه‌جامگان در دهانه دروازه استقلال اهواز با ضربه ای آرام دومین گل را رقم بزند.

در حاشیه
* با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی، از این بازی استقبال خوبی صورت نگرفت و تماشاگران اندکی در استادیوم ثامن حضور داشتند.

* چند نفر از هواداران استقلال اهواز در ورزشگاه حاضر بودند و بازیکنان این تیم را تشویق می کردند.

* مبین میردورقی پس از 9 بازی غیبت در ترکیب استقلال اهواز برای این تیم به میدان رفت.

* شاهین مجیدی، مهدی اسلامی و محمداسماعیل نظری، سه بازیکنم تیم استقلال اهواز که در دیدار با صبای قم غایب بودند، امروز تیم استقلال را همراهی کردند.

* تعداد تماشاگران از سوی بلندگوی استادیوم ثامن مشهد 266 نفر اعلام شد.

برچسب ها: استقلال اهواز
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها