به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

داوری: انگیزه قبلی در بازیکنان نفت وجود ندارد

داوری: انگیزه قبلی در بازیکنان نفت وجود ندارد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت‌: انگیزه قبلی در بازیکنان نفت وجود ندارد و نتایج‌مان چنگی به دل نمی‌زند.

به گزارش خوزستان اسپورت، محسن داوری در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار داشت: متاسفانه چند بازی است که خوب بازی نمی‌کنیم و به هیچ عنوان از بردهایی هم که کسب می‌کنیم خوشحال نیستیم. انگیزه‌ای که در قبل بود، در بازیکنان وجود ندارد و نمی‌دانیم چه علتی باعث این اتفاق شده است.

وی ادامه داد: باید مدیریت تیم کمک کند و بیشتر در کنار بچه‌ها باشد. مشکل مالی آنچنانی در تیم وجود ندارد، اما دیر و زود شدن پرداخت‌ها یک مقدار مشکلاتی را در بین بچه ها به وجود آورده است.

سرپرست تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: باید پیش از آنکه وضعیت‌مان بدتر شود، جلسه‌ای را بگذاریم و به این وضعیت رسیدگی شود. کادر فنی هم باید روی مسائل فنی بیشتر تمرکز داشته باشد.

داوری در مورد تاخیر در بازی با نیروی زمینی و نرسیدن تیم به پرواز گفت: به ما اعلام کرده بودند 15 دقیقه قبل از بازی مراسم گرامیداشت مرحوم آیدین نیکخواه بهرامی برگزار می‌شود، اما این اتفاق نیفتاد و بازی با 40 دقیقه تاخیر برگزار شد و همین موضوع باعث شد به پرواز نرسیم. علاوه بر اینکه نتوانستیم دوشنبه شب به آبادان برویم و در تهران بمانیم، از سوی دیگر ضرر مالی هم به وجود آمد و نمی‌دانیم چه کسی باید پاسخگو باشد.

وی در خصوص مصدومیت حسن زاده گفت: دست بازیکن نیروی زمینی به چشم او برخورد کرد و چشمش دچار خونریزی شد و پزشکان اعلام کردند باید عمل شود، اما فعلا این بازیکن فعلا دست نگه داشت و مشخص نیست به بازی فردا می‌رسد یا خیر.

برچسب ها: بسکتبال
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها