به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

ماجرای احضار بازیکن سابق فولاد به پادگان

بازگشت بختیار به فولاد منتفی شد

خوزستان اسپورت- احتمال پیوشتن بختیار رحمانی به تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیم فصل لیگ برتر منتفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته بحث اتمام خدمت سربازی بختیار رحمانی در نیم فصل لیگ برتر و پیوستن این بازیکن به یکی از تیم های استقلال تهران یا فولاد خوزستان مطرح شد اما با اتفاقاتی که در تبریز افتاد، این موضوع عملاً منتفی شد.

خبرگزاری فارس در این رابطه گزارش داده است:

هافبک تراکتورسازی باید خود را به پادگان معرفی کند و این همان مسئله‌ای است که شاید برای‌ خیلی‌ها جای سوال داشته باشد چرا او باید به پادگان برود؟

مدت هاست که زمزمه هایی مبنی بر جدایی بختیار رحمانی از تراکتورسازی به گوش می رسید و خود این بازیکن به صورت جسته و گریخته عنوان می کرد نیم فصل با داشتن کسری خدمت دوران خدمت سربازی اش تمام می شود و می تواند به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را انتخاب کند.

شاید همین صحبت های گهگاهی هم سبب شد تا هواداران تیم تراکتورسازی که در تعصب و علاقه به تیم خود خاص هستند نسبت به عملکرد بختیار حساس شدند و اگر هم این بازیکن سهوا در بازی های نتوانست چهره واقعی خود را نشان دهد انگ کم کاری به عنوان سرباز را بر چهره خود ببیند.

در آستانه دو بازی تراکتورسازی با استقلال در لیگ و جام حذفی شایعات مربوط به حضور بختیار رحمانی در جمع آبی پوشان قوت بیشتری گرفت. این شایعه از آنجایی به واقعیت نزدیک شد که در لیست خرید مظلومی نام این بازیکن کرمانشاهی دیده شد.

نکته جالب هم اینجا بود در تمام روزهایی که در مورد بختیار رحمانی این شایعات مطرح می شد سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اکیدا در مصاحبه های خود متذکر می شد که رحمانی تا پایان فصل بازیکن تراکتورسازی است اما قضیه از کجا برای بختیار رحمانی پیچیده شد و چرا این بازیکن بلافاصله بعد از بازی دوم با استقلال از سوی مقامات نظام وظیفه به پادگان احضار شد؟

به نظر ملاقات پنهانی رحمانی شب قبل از بازی با استقلال با نماینده باشگاه آبی پوشان حسابی بازیکن تراکتورسازی را به دردسر انداخت.

البته این مساله ای است که شاید ثابت کردن آن به این راحتی نباشد اما ظاهرا مسئولان مربوطه به اندازه کافی شواهد و مدارک دارند.

رحمانی که فکر نمی کرد این ملاقات هر چند کوتاه به گوش مسئولان نظام وظیفه استان و مسئولان باشگاه رسیده بعد از بازی با استقلال درحالی که هواداران تراکتورسازی هم از بازی او رضایت نداشتند در پاسخ به سوال خبرنگاران در میکسدوزن ورزشگاه یادگار امام می گوید دو بازی دیگر در خدمت تراکتورسازی است. همین جمله او کافی بود تا اتش زیر خاکستری که علیه او روشن شده بود شعله ور شود البته اتشی که خود بختیار برای خودش درست کرد.

رحمانی همان شب مطلع می شود که فعلا خروج از تبریز به مقصد رفتن به تیم های دیگر امکان پذیر نیست و او نه تنها نباید در تمرینات تیم شرکت کند بلکه باید خود را به پادگان معرفی کند.

بازیکنی که فکر می کرد با کسری خدمت می تواند به راحتی از تراکتورسازی جدا شود اکنون باید دنبال این باشد که اضافه خدمت خود را طی کند.

مسئولان مربوطه ای که این روزها پیگیر پرونده بختیار رحمانی هستند به اندازه کافی مدارک و شواهد دارند تا ثابت کنند به چه دلیلی این بازیکن را به پادگان احضار کرده اند و چرا این بازیکن باید اضافه خدمت را متحمل شود.

هر چند از تبریز خبرهایی می رسد مبنی بر اینکه امیر قلعه نویی به دنبال حل کردن مشکل بختیار است که بتواند به جای حضور در پادگان ادامه خدمت خود را در تیم تراکتورسازی بگذارند. باید دید در روزهای آینده چه چیزی در انتظار رحمانی و تراکتورسازی است.

عباسی: سرباز به پادگان می‌رود نه خانه
در عین حال، سعید عباسی مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید: بحثی که مطرح می‌کنم ارتباطی به رحمانی ندارد بلکه در مورد همه سربازها صادق است وقتی یک سرباز از طریق یگان نظامی وارد یک تیم فوتبال نظامی می‌شود اگر او به هر دلیلی نتواند با آن تیم ادامه همکاری دهد چه این مسئله فنی باشد و چه غیرفنی او باید برای ادامه سربازی به پادگان برود و اینطور نیست که اگر سرباز درون تیم قرار نگرفت به منزلش برود و دوران خدمت برای او محسوب شود.

وی افزود: اینکه سربازی به تیم نظامی می‌آید این یک پوئن مثبت برای او است تا در گذراندن خدمت خود با مشکلات کمتری روبرو شود و اگر این اتفاق نیفتد او باید به پادگان برود.

عباسی درمورد اینکه آیا رحمانی به پادگان اعزام شده است اضافه کرد: ما با تمام اعضای تیم تعامل داریم و می خواهیم در راستای موفقیت قدم برداریم اینکه مشکلی وجود نداشته باشد و کارها به خوبی پیش برود مستلزم این است که همه در خدمت تیم باشند و امیدواریم که مشکلی به وجود نیاید.

مدیرعامل تراکتورسازی درمورد مطرح شدن موضوع زد و خورد بین امیرقلعه‌نویی و بختیار رحمانی در رختکن تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم این مسائل به چه شکلی مطرح می‌شود اصلا درگیری به وجود نیامد قلعه‌نویی مثل خود بازیکنان از شکست تیم ناراحت بود اما اتفاق خاصی نیفتاد یکی از خوبی‌های قلعه‌نویی این است که نظم زیادی به تیم داده و بازیکنان درمقابل او حاشیه‌سازی نمی‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا پایان خدمت سربازی بختیار مشخص شده است تصریح کرد: چیزی که تا به الان به ما اعلام شده این است که او تا 19 مرداد 95 سرباز است با وعده و وعید کسر خدمت صورت نمی‌گیرد او باید کسری خود را به نظام وظیفه ارائه دهد تا اگر مشمول این موضوع بود خدمتش کاسته شود و الا باید خودش را با تیم هماهنگ کند و در تمرینا حاضر شود تا مشکل دیگری پیش نیاید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
2
6
خوب والاه سزای زحمت کشیدن توی همچین تیمهایی همینه آخرش میفرستنش توی پادگان. بختیار هم می بایست مثل افشین وخیلی های دیگر که رفتن ملوان اونهم به ملوان می رفت برایش آرزوی موفقیت میکنیم وامیدواریم به تیم واقعییش که همه قدرش را می دانند (فولاد) هرچه زودتر برگردد.
Foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
5
شخصا عاشق بازی بختیارم ولی یه واقعیته که نمیتونه جلوی دهن شو بگیره. الان لذت ببر از اضافه خدمتت
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
3
جلسه انضباطی فولاد برگزار شد یا نه خوزستان اسپورت چی شد؟
مدیر پایگاه سلام
خیر. بدلیل در پیش بودن دو بازی با راه آهن و پدیده، به تعطیلات موکول شد.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
1
6
اين اقا جقدر مصاحبه ميكنه يعني درهفته بالاي پنج بار مصاحبه ميكنه اقا مثل سروش رفيعي وحمودی وسايرين سرت پائين بذارخدمت كن ديگه هر روز مصاحبه كه چي الان راحت شدي پس برو تو اضافه خدمت موسوي شادگان
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
2
بختیار بازیکن خوبی هست ولی باید یک مقداری کنترل بیشتری روی احساسش داشته باشه و هر احساسی رو به زبون نیاره تا این اتفاق ها براش نیفته. امیدوارم که زورهای خوبی رو پیش رو داشته باشه. حالا واقعا به صورت قطعی باید بره پادگان؟ من که فک میکنم این حرف ها تهدیدی هست برای بختیار وگرنه به پادگان نخواد رفت و تو همون تراکتور ادامه فصل رو سپری میکنه.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
0
5
در آخرین مصاحبه رحمانی،که چندروزپیش درهمین سایت منتشرشد،بصورت مفصل نظری رو ارسال کردم وخوزستان اسپرت محبت کردند،منتشرکردند.بنده کاملا از مدیران اسبق وحال فولادناراحتم وبزرگترین نقطه ضعف مدیران خوزستان رو دراین میبینم که مدیران ما تلاش هاشون به حداقل جذب نیروهای کارامد بومی و دفع حداکثری منجرمیشه. متاسفانه فولادکه پرورش دهنده ستارگان بیشماری بوده ،شدیدا نسبت به ستارگان پرورش یافته خودش،بی وفایی میکنه واین موضوع حتی به زمان دهکردی هم برمیگرده. شما ببینید مبعلی رو در لحظات آخرازاستقلال بیرون میره ولی به فولادنمیادوبه تیم بدون تماشاگرنفت میره.البته من کاملا وافقم که بازیکنان خوزستانی همیشه برای تیمای خودمون طاقچه بالا زیادمیزارن ونمونش آل نعمه دردو فصل پیش بود که خیلی راحت فولادرو به تراکتور فروخت که همه ما کاملا درجریانش هستیم ولی من هوادار و حتی ستارگان خارج شده ازباشگاه،ازباشگاهم انتظار دارم رابطش همیشه با بازیکنان بومی استان وپرورش یافته خودباشگاه ،رابطه پدروفرزندی باقی بمونه( اگه دوستان البته بازایرادنگیرندوبگوینددنیای حرفه ای و..... ) . اعتقاد راسخ دارم که هرچندکه ستارگان وبازیکنان ما وقتی ازفولادخارج میشن مرغ همسایه براشون قازه ولی فولاد ظلم بسیاربزرگی بهشون کرده. این رو مقدمه گفتم که به این موضوع بختیاررحمانی برسم. شما ببینید در حال حاضر بختیاررحمانی مشکلاتی براش اتفاق افتاده که همه میدونیم این فرد در اون شهری که به دلیل مسائل قومیتی جو بسیار سنگینی داره پس الان شرایط روحی روانی ایشون بسیار بسیار بدو خطرناکه و فولاد به عنوان پرورش دهنده این بازیکن که کاپیتان ما هم بوده اصلا وابدا شرایط بدروحی روانی رحمانی براش مهم نیست واین کاملا ازمدیران وسیاست زشت باشگاه فولادمشخصه وهمه ما داریم میبینیم، بختیار الان اگه بگم تشنه محبت باشگاه فولاده که بیادبراش پدری کنه و اونو از این گرداب بدزندگی و روزگار دربیاره ولی فولاد اصلا براش مهم نیست. خوب دراین شرایط باشگاهی مثل استقلال وقلعه نوعی میان زرنگی میکنن و این ستاره آینده دار رو باهرنیتی، اقداماتی براش انجام میدن. سوال: به نظر شما بختیار بااین بی رحمی باشگاه فولادو بی مهری مدیرانش بایستی به فولادبرگرده؟؟؟ بنده به عنوان یک فولادی متعصب که بیش از15ساله طرفدارفولادم اگه جای بختیاربودم نه تنها با فولادنمیومدم بلکه هرموقه ازفولادسوالی ازم بپرسند فقط میگم،ببخشیدسوال بعدِی !! بابا به پیر به پیغمبر مدیران فولاد ازاول تا آخرهیچ کدومشون انسانهای بافرهنگ وجنتلمن نبودند تازه بعضیاشون که بوی انسانیت هم نبردند!!!! منچستر فقط 5بازی دوستانه حجازی رو دراختیارداشت یادش رو گرامی داشت. حسن روشن در باشگاه امارتی مثل کارمندخودباشگاه باهاش برخوردمیشه. مهدوی کیا درباشگاه آلمانی و...... . ظلمی که فولاد در حق میرزاپور / بداوی / کعبی / مبعلی /نوروزی / و..... هیچ کس نکرد. ستارگان فولاد تمامشون از سیاست فولاد ناراحت نارضی و دلگیرند. فولاد کم کم داره اخلاق رو آشکارا زیر پا میگذاره و لذت هم میبره. جام قهرمانی بادستان بختیار بالا رفت!! بختیار برای شادیهای اهواز وخوزستان عرق ریخت!! زحمت کشید!! ولی فولاد انگار نه انگار که این کاپیتان 2سال پیش ما بوده. بختیار گفته به فلان تیم علاقه دارم مگه گناه کرده؟؟ مگه جرم کرده؟؟؟ فولاد به نظر بنده در حال حاضر زیربناهای اخلاقی رو همه وهمه له کرده و در حال حاضر ما تیمی رو دوس داریم که نمیدونیم برای چی الان دوستش داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها