به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

استقلال اهواز 0 - تراکتور 2؛ دهمین باخت استقلال

استقلال اهواز 0 - تراکتور 2؛ دهمین باخت استقلال


خوزستان اسپورت:
هفته پانزدهم لیگ برتر - استادیوم تختی اهواز
پنجشنبه 26 آذر 94 - ساعت: 15
استقلال اهواز 0 - تراکتورسازی تبریز 2
گل: علی حمودی (3) شاهین ثاقبی (2+90)
داور: جمشید محمدی
کمک داوران: محمدرضا امینی و جلیل شعرانی
اخطار: عادل کلاه کج و طالب ریکانی (استقلال اهواز) - شجاع خلیل زاده، شاهین ثاقبی، آگاستو سزار و مهرداد بایرامی (تراکتورسازی)
تماشاگر: دو هزار نفر

استقلال اهواز: لوئیز فرناندو، علی هلیچی، سعید قزلگچلی (56- محمداسماعیل نظری)، مهدی اسلامی، طالب ریکانی، حسین بهرامی، رضا ایار (53- فرزاد آشوبی)، عادل کلاه کج، میلاد پاک پرور، شاهین مجیدی (72- رضا بهمئی) و محمد غلامی.
سرمربی: علی حنطه (محروم از نیمکت)

تراکتورسازی تبریز: محمدرضا اخباری، سعید آقایی، شجاع خلیل زاده (35- میرهانی هاشمی)، خالد شفیعی، محمد ایران پوریان، سینا عشوری، بختیاز رحمانی، آگوستو سزار (46- سامان نریمان جهان)، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی و مهرداد بایرامی (88- فردین عابدینی).
سرمربی: امیر قلعه نویی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورسازی تمام شد.

بازی هنوز به خوبی جا نیفتاده بود که تراکتورسازی روی ارسال سروش رفیعی و ضربه سر علی حمودی به گل رسید. صحنه منجر به گل تراکتورسازی تنها موقعیت جدی روی دروازه های دو تیم در نیمه نخست بود. استقلال اهواز که نسبت به دیدار با سایپا، چند تغییر در ترکیب اصلی داشت، پس از دریافت گل با دوندگی زیاد بازیکنانش در تمامی نقاط زمین، اجازه بازیسازی و کنترل بازی را به یاران تراکتورسازی نمی‌داد و شاگردان قلعه نویی بعد از گل حمودی نتوانستند فرصت چندانی در این نیمه خلق کنند.

در سوی مقابل، بازیکنان استقلال اهواز علیرغم دوندگی زیاد در خلق موقعیت های گلزنی توفیق چندانی پیدا نکردند. حرکات مداوم بازیکنان میزبان خصوصاً میلاد  پاک پرور از کناره های زمین، چند ضربه کرنر و شروع مجدد برای این تیم به همراه داشت اما هیچ کدام از ارسال ها تبدیل به موقعیت جدی گلزنی نشد تا نیمه اول با تک گل علی حمودی به سود تراکتورسازی تمام شود.

در نیمه دوم، ورود سامان نریمان جهان باعث شد تا تراکتورسازی نسبت به نیمه اول بازی بهتری ارائه کند و چند بار درون محوطه جریمه استقلال اهواز ظاهر شود. اولین خطر این نیمه را نریمان جهان در دقیقه 60 خلق کرد اما فرناندو توپ را به کرنر فرستاد و در دقیقه 68 هم ضربه بایرامی را دروازه بان استقلال راهی کرنر کرد.

استقلال اهواز که خطر دریافت گل دوم را احساس کرده بود، بلافاصله در محوطه جریمه تیم مهمان محمد غلامی در دقیقه 70 پس از برخورد به بدن مدافعان حریف راهی به دروازه پیدا نکرد. استقلال اهواز از این دقیقه به بعد بازی را به زمین تراکتورسازی کشاند تا برای زدن گل تساوی تلاش کند و همین امر به یاران تیم مقابل فرصت داد تا زوی ضدحملات سریع خطرناک ظاهر شوند. ضربات سروش رفیعی در دقیقه 77 و شاهین ثاقبی در دقیقه 82 از جمله فرصت های گلزنی تراکتورسازی در این دقایق بودند و استقلال اهواز دو سه بار روی ارسال های بلند به محوطه جریمه تراکتورسازی شانس گلزنی پیدا کرد اما هر بار دخالت مدافعان قرمزپوش اجازه زدن ضربه نهایی را به بازیکنان استقلال اهواز نداد.

بازی با همان تک گل دقیقه سوم حمودی رو به اتمام بود که تراکتورسازی روی یک ضدحمله  به گل دوم رسید تا پیروزی این تیم در اهواز تضمین شود. استقلال اهواز هم با قبول دهمین باخت در فصل جاری به سقوط نزدیک تر شد.

شرح گل ها
0-1 (تراکتورسازی): سروش رفیعی در پی اعلام یک ضربه آزاد به شود تراکتورسازی، توپ را به درون محوطه جریمه استقلال اهواز فرستاد تا علی حمودی بازیکن اهوازی تیم مهمان با یک ضربه سر شیرجه ای دروازه استقلال را باز کند.

0-2 (تراکتورسازی): حرکت سریع فردین عابدینی بازیکن تعویضی تراکتورسازی از منطقه چپ خط دفاعی استقلال اهواز و پاس رو به بیرون این بازیکن با ضربه بغل پای شاهین ثاقبی تکمیل شد تا گل دوم تراکتورسازی رقم بخورد.

در حاشیه
* دیدار تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز درحالی آغاز شد که لباس داوران در این مسابقه با یکدیگر متفاوت بود.

* بازیکنان استقلال اهواز با در دست داشتن تصویر شهیدان احمدی، پدر و برادر پزشک تیم‌شان، وارد زمین شدند. امروز سالگرد شهادت این افراد است.

* علی حنطه و ابراهیم تهامی سرمربی و مربی استقلال اهواز، برای خوشامدگویی به سمت قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی رفتند.

* علی حنطه به دلیل محرومیت نتوانست روی نیمکت بنشیند اما با قرار گرفتن در جایگاه پشت نیمکت به هدایت بازیکنان استقلال اهواز پرداخت.

* هواداران استقلال اهواز برای دقایقی امیر قلعه‌نویی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و علی حمودی از تراکتورسازی را تشویق کردند.

* پرویز کریمی و محمداسماعیل نظری از ترکیب استقلال اهواز خارج شده بودند.

* در نیمه اول درگیری فیزیکی بین چند نفر از تماشاگران رخ داد و مأموران نیروی انتظامی برای خاتمه درگیری دخالت کردند.

* شجاع خلیل‌زاده مدافع تراکتورسازی در دقیقه 32 در برخورد با بازیکن استقلال اهواز از ناحیه سر و صورت دچار آسیب‌دیدگی شد. این بازیکن بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت و میرهانی هاشمی برای تراکتورسازی وارد میدان شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
5
حنطه هفت بازی یه امتیاز براچی نگهش داشتن اگه تیم پول نداره و قراره همه بازیاشو ببازه بذارید با مربی و بازیکنای جوون بومی بازی کنه و ببازه اینا کیین ممد غلامی و غزل و اشوبی و مجیدی و ...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
5
این گزارشگر مسخره چی میگفت برا خودش نود دقیقه رو اعصاب بود فقط بلده از پرسپولیس و استقلال تهران تعریف کنه وقتی سرخابیا میان اهواز این اقا سنگ تموم میذاره براشون و تا میتونه ازشون تعریف میکنه آبروی هرچی گزارشگره بردی بابا بسه دیگه برو کنار بذار چهارتا جوون تحصیلکرده بیان گزارش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
4
یارو گزارشگره انگار کارشناس هواشناسیه همش درباره آب و هوا اهواز و تبریز صحبت میکرد
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
4
دوای درد،آبی،،،،،،سیاوش بختیاری
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
4
آقای ملکی به اندازه کافی معروف شدی دیگه خوزستان رو رها کن با اعصاب مردم بازی نکن . تیم رو با جوانای خوزستان میمونه . پاک پرور هلیچی ایاری بهمی عالی بودن .
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
4
سلام الان بهترین موقع برای جایگزینی حنطه است و فقط داریوش یزدی گزینه مناسبی هست شاید تو لیگ نمونیم ولی میتونیم حفظ ابرو کنیم
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
5
دادن امتیاز فولاد نوین به اس اهواز بی حساب کتاب بوده ؛ اگر هدف نگه داشتن امتیاز تیم در استان بوده پس باید فکر این را هم می کردند که نگه داشتن تیم در لیگ برتر سخته و باید ساز و کارش را هم فراهم می کردند از گرفتن بازیکنان خوب گرفته تا هزینه های باشگاه داری و غیره ؛ علاوه بر اینها دو هفته مانده به شروع لیگ هیچ عقل سلیمی نمیاد اینکار را بکنه و اینکار اشتباه بوده و می شد با فروش امتیاز فولاد نوین حداقل استادیوم فولاد را تکمیل کرد حالا چیه شدیم زنگ تفریح تیم هایی که با پول بیت المال دارند گذران می کنند .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
3
تراکتورسازی تیمش تو بحرانه بازیکناش بازی نمیکنن اگه یه مربی درست حسابی بالا سر استقلال بود بازیو میبرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
4
درود به همه جوونا که توسط سیاوش خان انتخاب شدن وامروزآبروداری کردن.حیف جای سیاوش خالی بود
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
3
با این مالکیت و مدیریت به هیچ جا نمیرسه استقلال اهواز.خدا کنه استانداری زودتر تیم رو تحویل بگیره.ملکی گفته تیم را واگذار میکنم آخه مرد حسابی تو که نميتونستي چرا تیم خریدی؟یعنی پچه بودي که گول بخوری؟یعنی فکر نکردي؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
1
3
از بیست و یک امتیاز فقط یک امتیاز اون هم بقول تهامی با کم کاری بوده. اقای حنطه اعتماد بنفست بخوره تو سره کمکت ,مهدی مورینیو ....
چی میخای از جون استقلال اهواز
تو شهرت حتی لیگ دو هم بهت ندادن چون میشناسنت
چون میدونن مدرک نداری
چون میدونن اخلاقت چطوریه
بدبختیم ما هوادار استقلال اهواز بخدا قسم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها