به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

شکست سینا صنعت ایذه مقابل بیمه رازی

شکست سینا صنعت ایذه مقابل بیمه رازی

خوزستان اسپورت- تیم سینا صنعت ایذه با شکست مقابل تیم بیمه رازی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های باز ماند.

در ادامه دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که از صبح امروز با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر آغاز شده است با پیروزی تیم‌ بیمه رازی مقال سینا صنعت ایذه در فینال زودرس این مسابقات پیگیری شد.

با توجه به حضور کشتی گیران عنوان دار و سرشناس در این دو تیم به اذعان کارشناسان رقابت بیمه رازی و سینا صنعت ایذه فینال زودرس مسابقات بود که کشتی های جذابی هم در آن برگزار شد.

در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی دارنده مدال نقره جوانان جهان از ایذه با نتیجه 3 بر صفر از سد محسن حاجی پور، نفر سوم قهرمان آسیا از بیمه رازی گذشت.

در 66 کیلوگرم رقابت جذاب و دیدنی زیدوند و گرایی با نتیجه 4 بر 3 به سود گرایی از ایذه به پایان رسید تا کار برای بیمه رازی سخت شود.

در 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد دارنده مدال های بزن جهان و بازی های آسیایی با نتیجه 2 بر صفر از سد عظیم گرمسیری گذشت.

در وزن 75 کیلوگرم دیدار دیدنی سعید عبدولی، قهرمان جهان و پیام بویری نفر سوم بازی های آسیایی با نتیجه 5 بر صفر به سود عبدولی از بیمه رازی به پایان رسید تا هر دو تیم صاحب دو پیروزی شوند.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان با نتیجه 5 بر صفر مقابل میلاد خسروی به برتری دست یافت تا بیمه رازی با با نتیجه 3 بر 2 از حریف پیش بیاندازد.

در 85 کیلوگرم داود عابدین زاده با نتیجه 2 بر 2 مقابل حبیب الله اخلاقی دارنده مدال برنز جهان از بیمه رازی به پیروزی رسید تا هر دو تیم با 3 پیروزی کار را دنبال کنند و رقابت بیش از پیش حساس شود.

در دیگر دیدار مهم و حساس این مسابقه در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری با نتیجه 6 بر 2 از سد سیدمصطفی سالحی زاده قهرمان جوانان جهان از ایذه گذشت و خیال بیمه رازی را از پیروزی در این رقابت راحت کرد.

اما دیدار سنگین وزن حساسیت بالایی داشت چرا که در صورت برتری قاسمی با امتیاز عالی بیمه رازی بازنده این مسابقات بود اما قاسمی با نتیجه 3 بر یک از سد بابجان زاده گذشت تا هر دو تیم صاحب 4 پیروزی شوند اما بیمه رازی با امتیاز فنی مثبت بیشتر با نتیجه 15 بر 13 جواز حضور در نیمه نهایی را کسب کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها