به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

قلعه‌نویی: از استقلال اهواز خاطرات خوبی دارم

قلعه‌نویی: از استقلال اهواز خاطرات خوبی دارم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید این تیم پیش از حضور او وضعیت خوبی نداشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اهواز، اظهار کرد: خوزستان به نوعی می‌تواند مهد فوتبال ما باشد. جا دارد به ویسی و بازیکنان این تیم و همچنین مجموعه استقلال خوزستان بابت عملکردشان تبریک بگویم که یک فوتبال بسیار خوب با یکسری جوانان کم ادعا انجام داده‌اند و این ماحصل فوتبال خوزستان و تلاش ویسی است که نشان داده پتانسیل بالایی دارد.

وی در ادامه درباره دیدار فردا با استقلال اهواز، گفت: من قبلا در استقلال اهواز مربی بوده‌ام و از این تیم خاطرات خیلی خوبی دارم و باید بگویم این بازی مانند سایر بازی‌ها برای ما سخت است. هر بازی برای ما شرایط خاصی دارد و درست است که این تیم انتهای جدول است ولی بازیکنان آن با تمام وجود و با انگیزه بازی خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی افزود: بازیکنان استقلال اهواز مشکلات‌شان خارج از زمین است و مطمئنا درون زمین مقابل تراکتورسازی انگیزه خاص خود را خواهند داشت و به همین دلیل با تمام وجود به زمین خواهیم آمد.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با استقلال تهران با بازیکنان‌مان صحبت کردم که استقلال اهواز را دست‌کم نگیرند و باید با تمام وجود به زمین برویم. این تیم بسیار خوب است و از مربیان خوبی چون تهامی که قبلا با او همکار بوده‌ام بهره می‌برد و امیدوارم مشکلات مالی استقلال اهواز هر چه زودتر حل شود. من یک سال در این تیم بوده‌ام و از حضور در این تیم خاطرات خوبی دارم و خوزستانی‌ها نیز به استقلال اهواز به صورت دیگری نگاه می‌کنند و باید بگویم استقلال خوزستان نیز پرچمدار است. به هر حال همه منصفانه برای پیراهن آبی در اهواز تلاش می‌کنند.

وی در خصوص غایبان تیمش در این دیدار، عنوان کرد: همه بازیکنان‌مان را به جز یکی از مدافعین تیم‌مان که مصدوم است در اختیار دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره شرایط این تیم بیان کرد: قبل از بازی با استقلال تهران شرایط مطلوبی نداشتیم و تیم هفت، هشت روزی بود که آنچنان تمرینی نداشت. پیش از اینکه من بیایم شرایط خوب نبود ولی ما هفته به هفته و بازی به بازی تلاش می‌کنیم تا به شرایط آرمانی دست پیدا کنیم. مطمئنا مشکلات که حل شود کارآیی و کیفیت هم بالاتر می‌رود. ما اگر خوب بازی کنیم طرفداران پرشورمان هم بیشتر می‌شوند.

قلعه‌نویی درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت:‌در نیم فصل دو، سه پست‌مان را تقویت می‌کنیم و باید بگویم حمزه یونس را کنار نگذاشتم و فقط او را با توجه به مشکلاتی که بود در اختیار باشگاه قرار دادم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها