به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۹۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

یعقوبی: جلسه‌ای برای برکناری حنطه نداشتیم

یعقوبی: جلسه‌ای برای برکناری حنطه نداشتیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تاکنون جلسه‌ای در خصوص تغییر سرمربی تیم نداشته‌ایم و تا زمانی که حنطه سرمربی تیم ما است، از او حمایت می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، کارون یعقوبی در خصوص نتایج بسیار ضعیف این تیم، اظهار کرد: تیم اول فصل بد بسته شد و اکنون هم تمام لیست‌های‌مان پر است و جای هیچ عکس‌العملی هم نیست.

وی افزود: باید تا نیم‌فصل تحمل کنیم تا آن زمان بتوانیم با تقویت تیم، آن را کمی از حالت فعلی خارج کنیم. ما در حال حاضر نمی‌توانیم برای جذب بازیکن کاری انجام دهیم و در برخی پست‌ها هم شدیدا کمبود داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در خصوص نشست مسوولان این باشگاه، اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال خوزستان با خبیر، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، گفت: نشست خوبی بود و مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال قول همکاری دادند. ضمن این‌که آقای خبیر هم قول داد با همکاری استاندار، کمک‌هایی جهت حل مشکلات مالی ما داشته باشد. اگر این مشکل حل شود، بخش زیادی از مشکلات ما برطرف خواهد شد.

وی درباره احتمال تغییر کادر فنی با توجه به نتایج ضعیف به دست آمده، گفت: من تصمیم‌گیرنده هستم که چه کسی بیاید و چه کسی نیاید و مربی تیم بماند یا برود. به هر حال برای تغییرات در باشگاه، هیات مدیره هم باید جلسه داشته باشد و ما می‌خواهیم روال قانونی کار طی شود. تاکنون هم جلسه‌ای در خصوص تغییر سرمربی تیم نداشته‌ایم و تا زمانی که حنطه سرمربی تیم ما است، از او حمایت می‌کنیم.

یعقوبی بیان کرد: به هر حال هر زمان که احساس کردیم نیاز به تغییر است، این کار را انجام خواهیم داد. باید تغییرات روی حساب و کتاب باشد و باید دید آن تغییر به سود تیم یا به ضرر آن است. در حال حاضر باید با داشته‌های‌مان کار کنیم تا ان‌شاءالله در ادامه گشایشی شود و تیم را از این حالت خارج کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
4
شما که معتقدی تیم بد بسته شده چطور لیست تیم رو با بستن قرارداد با مکی شریفی که چند سال از سطح اول فوتبال ایران پر کردی؟چطور اجازه دادی محسن حمیدی از تیم برود؟
سامان معینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
6
خوبه. خوبه. حمایت کنید تا رکورد بدبختیهای لیگ برتر رو کامل بزنید. حنطه ای که مدرک نداره و سرمربی تیم استقلال اهوازه بزرگترین نقطه ضعف در مدیریت شماست آقای کارون یعقوبی!
حنطه با کانال معروف اومده و با کانال خاص حمایت میشه. دوستانش هم که هستن و حمایتش میکنن تا انشاله حداقل لیگو تموم کنیم و عادل فردوسی هم به آرزوش برسه. متاسفم برا خودم و برا اونهایی که استقلال اهواز رو فقط بخاطر اسم استقلال اهواز دوست دارن!!!!!!!
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
4
ليست استقلال جا نداره شما پول همين بيچاره رو بده نيازى نيس بازيکن جديد بگيريد
ملکى پول تهيه زمين تمرين نداره پول هتل نداره اه در بساط نداره بعد حرف از جذب بازيکن جديد ميزند
اقا جان اين کار در حد وتوان ملکى و جهاندارى نيس فوتبال خرج داره شما هم گناهى نداريد لااقل سکوت کنيد انقدر مصاحبه انجام نديد
اگه حرفى برا گفتن داشتى جواب فردوسى پور ميدادى
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها