به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

فریسات: فولاد نیمه مربیان را می‌بازد

فریسات: فولاد نیمه مربیان را می‌بازد

خوزستان اسپورت- بازیکن اسبق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای چندمین بار است که تیم فولاد نتیجه را در نیمه دوم به حریفان واگذار می‌کند و نیمه مربیان را می‌بازد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عزیز فریسات در گفت‌و‌گوی پخش زنده با رادیو مرکز خوزستان، در رابطه با شکست فولاد خوزستان مقابل نفت تهران، اظهار داشت: تیم نفت تهران فقط برای نباختن به اهواز آمده بود، چون 6 بازیکن اصلی این تیم غایب بودند و 2 بازیکن هم در جریان نیمه اول مصدوم شدند و از زمین بیرون رفتند.

فریسات ادامه داد: فولاد در نیمه اول مقابل نفت خوب کار کرد و برنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است، با ارائه یک بازی ضعیف و بدون برنامه مغلوب شد. این برای چندمین بار است که تیم فولاد نتیجه را در نیمه دوم به حریفان واگذار می‌کند و نیمه مربیان را می‌بازد.

وی افزود: سرمربی فولاد در مصاحبه بعد از بازی به عدم جذب بعضی بازیکنان توسط باشگاه فولاد اشاره کرد، ولی نگفت چرا بهترین بازیکنان خوزستانی فصل گذشته فولادنوین از تیم فولاد خط خوردند. استقلال خوزستان با همین بازیکنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

عزیز فریسات با انتقاد از عدم استفاده برخی تیم های خوزستانی از بازیکنان مستعد این استان گفت: شما دیدید که نفت تهران از یک بازیکن جوان زیر 20 سال خوزستانی بنام مجتبی حقدوست استفاده کرد، در حالی که تیم های خوزستانی به این بازیکنان بها نمی‌دهند. در بازی سایپا و استقلال اهواز هم مشاهده کردیم که میلاد میداودی با زدن یک گل و ارسال 3 پاس گل باعث برتری سایپا شد و من واقعاً نمی‌دانم چرا تیم های خوزستانی از بازیکنان بومی استفاده نمی‌کنند.

فریسات افزود: استقلال خوزستان در این فصل سیاست درستی انتخاب کرد و فرصت را به بازیکنان جوان خوزستانی داد ولی سئوال من از آقای اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد اینست که چرا کادر فنی فولاد به راحتی بازیکنان خوب فولادنوین را خط زدند؟

عزیز فریسات در خصوص شرایط فعلی تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان بیمار است و نیاز به شوک فوری دارد تا بتواند دوباره سرپا بایستد. فولاد نماینده استان خوزستان است و مردم یک استان چشم به نتایج این تیم دارند. مدیران فولاد باید زودتر فکری برای این تیم کنند تا مردم بیش از این سرخورده و ناامید نشوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
چاسب
|
Singapore
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
5
خو راست میگه بابا مگر نمی شنوید
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
0
اسکوگیچ این چوب خداست که داره رو صورتت فرود میاد آه خوزستانیا و فولادیا تا ابد همراهته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها