به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

جهنم الغدیر؛ بهشت حریفان فولاد

جهنم الغدیر؛ بهشت حریفان فولاد

خوزستان اسپورت- میانگین امتیازات تیم فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات خانگی فصل جاری لیگ برتر، نیم امتیاز در هر مسابقه است.

به گزارش خوزستان اسپورت، انتقال مسابقات خانگی تیم فولاد خوزستان از استادیوم تختی به استادیوم 50 هزار نفری غدیر اهواز که در دوران مربیگری حسین فرکی در فولاد اتفاق افتاد، با افزایش میزان استقبال فوتبالدوستان جنوبی از دیدارهای درون خانه تیم سرخ پوش اهواز، همراه شد.

نتایج درخشان فولاد و استقبال روزافزون تماشاگران خوزستانی از مسابقات خانگی این تیم موجب گردید تا هواداران فولاد لقب «جهنم الغدیر» را برای ورزشگاه بزرگ اهواز انتخاب کنند، ورزشگاهی که تیم فولاد به ندرت در آن شکست را پذیرا می‌شد. اگر هم فولاد در معدود مسابقاتی شکست می‌خورد، همانند دیدار حساس با استقلال تهران، حدود 50 نفر سرپا ایستاده و به احترام بازی خوب این تیم، برای بازیکنان و مربیان فولاد دست می‌زدند.

با شروع لیگ پانزدهم اما شرایط تغییر کرد و فولاد از همان زنگ آغاز فصل جاری نشان داد که برخلاف نتایج کسب شده در مسابقات تدارکاتی برگزار شده در اردوهای کردان کرج و کمپ گرین پارک ترکیه، تیمی نیست که بتواند رتبه‌ای بهتر از رتبه پنجم سال گذشته کسب کند.

فشار تماشاگران و استرس انتقال یافته از روی سکوها به درون میدان، بهانه هایی بودند که در توجیه ناکامی فولاد در چند بازی خانگی ابتدای فصل، از سوی دست اندرکاران این تیم مطرح شدند ولی گذشت زمان و دو بازی مقابل ذوب آهن در هفته ششم و نفت تهران در هفته چهاردهم نشان داد که فولاد مدل 94 در مقابل سکوهای خالی از تماشاگر استادیوم غدیر هم حرفی برای گفتن ندارد.

فولاد خوزستان در 8 بازی از 14 بازی لیگ چهاردهم به عنوان میزبان در استادیوم غدیر اهواز به میدان رفته و از 24 امتیاز ممکن، فقط 4 امتیاز کسب کرده است تا میانگین ناامید کننده نیم امتیاز در هر مسابقه خانگی برای این تیم رقم بخورد.

فولاد خوزستان در استادیوم غدیر موفق به شکست دادن سیاه‌جامگان مشهد و رسیدن به یک تساوی دیرهنگام مقابل راه‌آهن تهران شده است. این تیم اما در شش بازی خانگی مقابل نفت، پرسپولیس و استقلال تهران، ذوب آهن، تراکتورسازی و استقلال خوزستان، شکست را متحمل شده است.

تحمل 6 باخت در 8 بازی خانگی در تاریخ 20 ساله باشگاه فولاد خوزستان بی سابقه بوده و شاید یکی از علل قعرنشینی فولاد در فصل جاری به عدم کسب امتیازات لازم در دیدارهای خانگی مربوط می‌شود.

استادیوم غدیر که در زمانی نه چندان دور به واسطه بازی‌های زیبا و تماشاگر پشند فولاد و نتایج درخشان این تیم، جهنم تیم های مهمان به شمار می‌رفت، امسال به تفرجگاه حریفان فولاد خوزستان، تبدیل شده است. اتفاقی که یأس و ناامیدی را به خیل عظیم فوتبالدوستان جنوب سرایت داده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
7
توروبه خداجناب مقتدایی ورود کن به این شرایط وحشتناک فولاد.
فرکی رو برگردونید
به خداتیم رومتحول میکنه.
بذارید فرکی یارگیری کنه واسه نیم فصل
اژدری مدیون یه استانی به ولله
بذاردعای مردم صدقه راهت بشه
خداروخوش نمیاد
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
7
خدا ازت نگذره بابازاده خدا ازت نگذره اژدری که همه فکر و ذکرتون پوله
والله اگه اسکوچیچ تو هر تیم دیگه ای بود با این نتایج ده بار اخراج شده بود
فولاد شده زنگ تفریح لیگ
به خدا شما از صد تا دشمن بدترید
اگر یه ذره تعصب تو وجودتون بود از خجالت می مردید
امیدوارم هر کس به فولاد خیانت کرده تقاصش رو پس بده
jafar
|
Switzerland
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
5
به دلائلی که همه می دانند و لازم به گفتن نیست خیلی راحت میشه یک تیم را از این رو به آن رو کرد . علاوه براینکه سرمایه گذار غیربومی رغبت چندانی به سرمایه گذاری در فوتبال ندارد که این را به تنهائی من قبول ندارم که احتمالا مسئله چیز دیگری هم بوده ؛ فقط کافیه که مدیران فوتبالی مجبور به استعفا بشن و دلال ها را به جان تیم بیندازن و ستاره های تیم را به بهانه سربازی از تیم جدا کنند آنوقت بارسلون هم باشه سقوط می کند چه برسه به فولاد . دردناکتر اینکه روزنامه ها و جرایدشان هم بر روی زخمتان نمک بپاشند و بنویسند و اعلام کنند که خوزستان ظرفیت سه تیم را ندارد یا عدد سه زیاد است ! در آخر نگوئید تیم فولاد بگوئید تیم بدل فولاد ؛ تیمی که اکثرا غیربومی و وارداتی هستند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها