به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

جلالی: کاری به جایگاه استقلال اهواز نداریم

جلالی: کاری به جایگاه استقلال اهواز نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه از بازگشت قلعه‌نویی به لیگ برتر خوشحال است، گفت: کاری به جایگاه استقلال اهواز و حضور آنها در انتهای جدول نداریم و با تمام قوا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، مجید جلالی درباره آخرین شرایط تیم سایپا برای بازی با تیم انتهای جدولی استقلال اهواز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما تمرینات منظمی برگزار کرده‌ایم و همچنین بازی خوبی با تیم ذوب آهن داشتیم. با این حال هیچکس نباید به رتبه تیم‌ها در جدول نگاه کند. ما به جایگاه استقلال اهواز کاری نداریم چون تیم‌ها بدون در نظر گرفتن جایگاهشان شایسته هستند.

وی افزود: ما برای این بازی محروم نداریم ولی حامد فلاح زاده و مسعود ابراهیم زاده احتمالا به خاطر مصدومیت به این مسابقه نرسند.

سرمربی سایپا درباره تعطیلی چند روزه لیگ، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم با نوسان لیگ هماهنگ بشویم و از علوم تمرینی برای بهتر شدن شرایطمان بهره بگیریم. بازیکنان در این وضعیت که لیگ مدام تعطیل می‌شود نیاز به مراقبت دارند. امیدواریم بتوانیم حاصل کارمان را در روز مسابقه و در زمین بگیریم.

جلالی درباره احتمال ایجاد تغییرات در تیم سایپا در نیم فصل، گفت: من لیست بازیکنانم را به باشگاه داده‌ام ولی تغییرات ما جزئی است. نمی‌توانم بگویم چند بازیکن مدنظرم هستند ولی تغییر زیادی نداریم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر خبر مذاکره سایپا با مسعود شجاعی هافبک تیم الغرافه قطر، تصریح کرد: من قبلا پاسخ این سئوال را داده‌ام که مذاکره‌ای با شجاعی نداشته‌ایم. نمی‌توانیم درباره هر چیزی که شایعه می‌شود، صحبت کنیم.

سرمربی سایپا در خصوص وضعیت میلاد میداوودی هم یادآور شد: میلاد روز به روز بهتر می‌شود. او در اصفهان و در بازی با ذوب آهن هم کیفیت خوبی داشت و اگر به همین روند ادامه بدهد، می‌تواند جایگاهش را پیدا کند.

جلالی در پایان درباره حضور امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی هم گفت: از بازگشت قلعه نویی خوشحالم و از اینکه مربیان خوب در لیگ باشند و به بالا رفتن کیفیت مسابقات کمک کنند، استقبال می‌کنیم. این به نفع فوتبال ما است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
کمایی
|
United States of America
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
0
2
یه ذره باهوش باشی یه بردخوب،پرگل نصیب میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها