به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
تعداد نظرات: ۹ نظر

مهلت دو هفته‌ای استاندار به سه تیم خوزستان

مهلت دو هفته‌ای استاندار به سه تیم خوزستان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان به متولیان سه تیم پرطرفدار این استان دو هفته فرصت داد تا نسبت به اصلاح امور این تیم ها اقدام کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی ناکامی تیم های فولاد خوزستان، استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور که با اعتراضات هواداران این تیم ها همراه شده است، عبدالحسین مقتدایی به متولیان این تیم ها دو هفته فرصت داد تا نسبت به رفع مشکلات این تیم ها اقدام کنند.

استاندار خوزستان روز گذشته ضمن انتقاد از عملکرد این سه تیم  تاکید کرد: در صورتی که هیات مدیره شرکت فولادخوزستان و همچنین استقلال اهواز به کار هیات مدیره باشگاه‌ها ورود نکنند و شرایط را اصلاح و جمع و جور نکنند، شک نکنید که خود من طی دو هفته آینده به کار ورود می‌کنم. در این راستا به نفت آبادان هم تذکر می‌دهم.

بدین ترتیب، مسئولان تیم های فولاد خوزستان، استقلال اهواز و صنعت نفت آبادان تا نیم فصل مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور، فرصت دارند تا راهکارهای لازم را اتخاذ کنند.

متن مصاحبه عبدالحسین مقتدایی را با کلیک در  اینجا  مشاهده کنید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
3
میشه تصور کرد الان با توجه به سرما که شرایط ایده آل چمن اروپایی است زمین غدیر به سطح مطلوب رسیده است .البته خواهش داریم از طرح های روی زمین که جدید آمده اند استفاده کنید .طرح سایه روشن عرضی تکراری شده .از طرح شطرنجی هم استفاده کنید .حتی سایه روشن مورب
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
2
باسلام .خدمت سرور بزرگوار استاندار محبوب خوزستان .جناب اقای مقتدایی .عرض شود پیاده کردن سناریوی بحران در یاشگاهی که از 20سال پیش در یک فرایند کاملا قانونگرا مبتنی بر معیارها وارزشهای فرهنگی،اجتماعی. واز همه مهمتر سیاستهای فنی فوتبالی که خوشبختانه خروجی بسیار رضایت بخشی به دنبال داشته چه به لحاظ گرایش جوانان و ایجاد انگیزه ودوری جستن ازمیحط های غیر اخلاقی . هم در استان خودمان و استانهای همجوار واز بعد کلان کمک فراوان به رده های مختلف ملی باشگاهی به جرات میتوان گفت همچنین ساختار حساب شده ومنظمی نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه نمی توان سراغ گرفت. ارزشهای خروجی این باشگاه تا انجا پیش رفت که بعد از باخت این تیم تماشاگر بلند شده و برای کل تیم دست میزند. بله به طوری که بعنوان یک نماد و فرهنگ جدید مورد تایید دست اندرکاران وپیشکسوتان در امده بود باشگاهی که با پشتوانه نیروهای پروش دیده خود بار مالی ناچیزی را حمل میکرد و دهها مورد از ارزشهای فنی فوتبالی . حال سوال این است فرد ویا افرادی که این بحران را بوجود اوردند . ایا فکر نکرده اند که جوانان بی انگیزه شده به هزار یک میحط های غیر اخلاقی کشیده می شوند .. پیش خودشان چه فکری داشته اند .باشگاهی که خود به مرحله یازیکن سازی تبدیل شده. بروند وبازیکن از رده خارج بیاورند. که با ابرو وحثیت .باشگاه استان هوادار را به مسخره بگیرند . با شعور و شخصیت مردم ترجیحا هواداران بزرگ وکوچک بازی کنند . جه هدفی وانگیزه پلیدی در سر دارند. انقلابی که با تقدیم هزاران هزار خون شهید تا همین امروز در حال ابیاری می باشد ایا سزاوار است میباشد که افرادی که از قصد وغرض انها هم کسی با خبر نیست به همین سادگی این بنیان که در طی بیست سال اخیر با چه دلخونی به بار نشست به هدر می دهند.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
1
باتوجه به گفته های این دوست عزیز لازم است مسولین هر چه سریعتر با عاملین این قضیه برخورد نمایند
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
3
حضور محترم استاندار خوزستان:
حضرات مديران نا لايق وغير بومى که هيچگونه اطلاعى از تاريخچه خوزستان ندارن با ابروى ورزشى خوزستان اين مهد فوتبال وسرزمين شهيدپرور بازى کرده وفرصتهاى لازم را از دست داده و ذلت وخوارى را براى ما به ارمغان اورده وباعث تمسخر جوانان اين خطه گرديده.
حال که جنابعالى از نيت شوم انها مطلع هستيد کمر همت بسته ودرنگ نکنيد از همين امروز ورود کنيد و حق ضايع شده ورزشى خوزستان را به اهل فن بسپاريد ودعاگويى مردم خوزستان بدرقه راهتان باد
امیر حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
2
باسلام خدمت استاندار محترم
بنده ۳۰ سال است که پیگیر بازیهای فوتبال خوزستان هستم وتاکنون فوتبال خوزستان رادراین چند سال اسف بار ندیده ام. وهمیشه درسطح اول کشور بوده است لذا خواهشمندیم. سبت به این معضل اسف بار راه حلی پیداکنید باتشکر فراوان
امیرحسین سلطانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
1
جناب آقای استاندار محترم خوزستان
2 هفته بسیار دیر است ، اگر مدیران نالایق و سرمربی و مربی پولکی فولاد تیم را با همین بازیکنان ضعیف و مربیان ببندند دیگر هیچ کاری از دست جنابعالی بعمل نخواهد امد و خواسته مردم خوزستان عزل مدیرعامل و سرمربی تیم فولاد در اسرع وقت است
لطفا زمان را از دست ندهید
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
3
جناب اقای مقتدایی لطفا به مسایل مدیریتی استقلال اهواز ورود کرده و تیم را از دست این مدیران ضعیف و بی کفایت نجات دهید.دو هفته هم وقت زیادیست ممکن است دیر بشود.استقلال اهواز در همین 2هفته آینده 3بازی سخت و مهم دارد که اگر هیچ امتیازی نگیره به احتمال فراوان سقوط خواهد کرد.
نفت MIS
|
United States of America
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
1
نفت مسجدسلیمانم که جز کره مریخ حساب میشه و تو خوزستان نیست.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
0
1
با سلام خدمت جناب اقای مقتدایی استاندار محترم استان :
خواهشمندیم همانطور که به تیمهای بزرگسالان استان توجه دارید ، به تیمهای پایه اهوازی حاضر در لیگ کشور که بصورت شخصی و بدون کمک هیچ ارگان دولتی عل الخصوص امور ورزش استان خوزستان و بی توجهی مسولین هیات فوتبال استان ، همچون بهمن اهواز در لیگ یک امیدهای کشور و ولایت اهواز لیگ مناطق کشوری عنایت و توجه ویژه ایی داشته باشید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها