به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

بوستانی: خسوس بهترین دروازه‌بان لیگ امسال است

بوستانی: خسوس بهترین دروازه‌بان لیگ بوده است

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان اسبق منتخب خوزستان و تیم ملی ایران گفت: فرناندو خسوس تا پایان هفته سیزدهم بهترین دروازه‌بان لیگ برتر بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، کلاس آموزش مربیگری دروازه‌بانی فوتبال به مدرسی دن گاسپار در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و چند مربی دروازه‌بانی فوتبال خوزستان از جمله کریم بوستانی، جهانبخش داراب پور و فرشاد بختیاری‌زاده در این کلاس شرکت کردند.

کریم بوستانی مربی سابق استقلال تهران در خاتمه این کلاس در جمع خبرنگاران گفت:  کلاس بسیار خوبی بود. از تجربیات دن گاسپار استفاده کردیم. این کلاس چه برای تیم های پایه و چه برای رده های بزرگسالان و تیم ملی مناسب است و باید رعایت شود.

بوستانی ادامه داد: دستمزد مربیان دروازه‌بانی بسیار پایین است و این مربیان سالانه در حدود 50 تا 100 میلیون تومان دریافت می‌کنند. به نظرم بعد از سرمربی هر تیم، مربی دروازه‌بان مهم ترین مربی آن تیم است.

این دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایران گفت: در حال حاضر دروازه‌بانان بسیار خوبی در کشورمان داریم که می‌توانند در سالیان آتی دروازه تیم ملی ایران را بیمه کنند و از این بابت مشکلی نداریم ولی این دروازه‌بانان باید تحت آموزش حرفه‌ای قرار بگیرند تا به مدارج بالاتر برسند.

بوستانی در پاسخ به سئوال خبرنگار صداوسیما درباره عملکرد دروازه‌بانان لیگ برتر گفت: عملکرد یک دروازه‌بان را در چند بازی نمی‌سنجند و باید حداقل یک نیم فصل صبر کرد و در نهایت به او نمره داد. به نظرم در حال حاضر فرناندو خسوس دروازه‌بان استقلال خوزستان از همه بهتر عمل کرده و فعلاً بهترین دروازه‌بان لیگ است. همچنین حامد لک، مهدی رحمتی، سوشا مکانی، محمدرضا اخباری و رشید مظاهری هم نمایش قابل قبولی داشتند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
0
سلام مدیر سایت تیم اس خوزستان روز سه شنبه بازی دوستانه با کدام تیم مسجدسلیمان داره لطفا جواب بدید؟
مدیر پایگاه سلام
استقلال مسجدسلیمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
از هفته اول هر فوتبالي بازي اين آقا را مي ديد تشخيص مي داد كه از بهترين درواز ه بانان خواهد شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها