به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

تکرار محرومیت فولاد با مربیان کروات

تکرار محرومیت فولاد خوزستان با مربیان کروات

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- دیدار آینده فولاد خوزستان در لیگ برتر در حالی مقابل نفت تهران برگزار می‌شود که هواداران فولاد از حضور در ورزشگاه محروم هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، به دنبال حوادث و اتفاقاتی که در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه غدیر اهواز و در اعتراض به نتایج ضعیف فولاد در فصل جاری رخ داد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به برگزاری یک دیدار خانگی فولاد بدون حضور تماشاگر داد و علاوه بر آن، این باشگاه را به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم کرد.

این در حالی بود که دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات فولاد خوزستان، نیز به دلیل اعتراض به داور مسابقه و ورود غیرمجاز به زمین به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و به دلیل اخراج در این دیدار، از نشستن روی نیمکت در دیدار این تیم برابر استقلال اهواز نیز محروم شد اما این پایان کار نبود بلکه هیات فوتبال خوزستان نیز برای جبران خسارات وارده به ورزشگاه غدیر اهواز، طلب 550 میلیون ریال خسارت کرد و طی نامه ای خواهان دریافت این مبلغ از باشگاه فولاد خوزستان جهت ترمیم خسارات وارده شد.

اما جالب است بدانید که تیم فولاد خوزستان در دوران حضور مربیان اسبق اهل کرواسی هم اتفاقات مشابهی را در رویارویی با تیم استقلال تهران در  اهواز تجربه کرده بود.

در دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و در جریان دیدار فولاد با استقلال، اعتراض هواداران فولاد به سرمربی این تیم که یک مربی کروات دیگر به نام وینگو بگوویچ بود، باعث محرومیت از حضور تماشاگران فولاد خوزستان در دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه تختی اهواز شد.

در این بازی که روز دوشنبه 25 فروردین 1382 در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر دوم برگزار شد، باز هم استقلال تهران حریف فولاد بود که استقلال به برتری 2 بر یک رسید و این نتیجه باعث اعتراض هواداران فولاد به سرمربی کروات این تیم گردید.

در همین اثنا و در خلال اعتراض هواداران به بگوویچ، یک بطری آب معدنی پرتاب شده از سوی یک هوادار فولاد به دست وی خورد و همین موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت شدید این مربی کروات و تهدید وی به کناره گیری شد که البته این موضوع با وساطت مدیران وقت فولاد و درخواست برای ادامه همکاری با بگوویچ منتفی شد و وی تا پایان فصل، هدایت فولاد را بر عهده داشت.

فولاد خوزستان که سال قبل از آن با مربیگری بگوویچ در لیگ برتر به عنوان سوم رسیده بود، این بار با کسب عنوان نازل هفتمی در بین 14 تیم حاضر، به کار خود خاتمه داد. البته بگوویچ یک رکورد منفی در کارنامه خود نیز بر جای گذاشت و با چهار بار اخراج از روی نیمکت در طول فصل، رکورد بیشترین اخراج مربیان طی یک فصل را به خود اختصاص داد!

از سوی دیگر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در آن زمان تنها به یک جلسه محرومیت تماشاگران فولاد رضایت نداد بلکه آنها را از حضور در تمامی دیدارهای باقیمانده فولاد در آن فصل محروم کرد که بدین ترتیب، فولادی‌ها در 3 بازی بعدی خود که به عنوان میزبان به میدان رفتند، دو شکست و یک پیروزی را در غیاب تماشاگران و هواداران خودی به دست آوردند.

شاید فولاد خوزستان این بار خوش شانس بوده که فقط از یک دیدار خانگی با حضور تماشاگرانش محروم شده است.

بریده جراید مطبوعات سال 82 مرتبط با این موضوع را در ادامه ملاحظه می‌کنید:


تکرار محرومیت فولاد خوزستان با مربیان کروات


تکرار محرومیت فولاد خوزستان با مربیان کروات


تکرار محرومیت فولاد خوزستان با مربیان کروات

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
10
بگوويچ در آن زمان خيلي بهتر از اسكو بود
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
8
یادمه وینگو عصبانی شد بطری ابو پرت کرد سمت فنس تماشاگرا پشت نیمکت چه جنجالی شد ولی فولاد تیمش خیلی خوب بود تماشاگرا ناراحت بودن چون اگه استقلاله میبردیم میتونستیم برسیم به تیمای صدرجدولی
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
7
واقعا این اسکو کلاس فوتبالی نداره .واز ان بدتر اژدریه که مترسک مزرعه هم کارش از اژدری مفیدتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
8
بگوویچ هوایی شده بود می خواست بره پرسپولیس . آخر فصل رفت . اما در پرسپولیس موفق نشد . چند وقت پیش گفته بود آرزو دارم به فولاد برگردم . به جوونها خوب میدون می داد . اما مدیریتش ضعیف بود . خیلی زودم عصبی می شد .
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
0
5
بختیارامروز مصاحبه کرده که با تمام احترامی که برای تیمای پایتخت قائلم (سرخابیها) ولی دلم جایی دیگه گیره. از سایت دلسوزخوزستان اسپرت،استدعا دارم با بختیار ارتباطی برقرار کنه ببینیم واقعا این حرف رو زده یا شایعست ؟؟؟ در صورت واقعیت ،منظورش فولاده؟؟؟ خواهشا پیگیری کنید.
مجی
|
Germany
|
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
4
یادش به خیر...حتی صداش رو هم شنیدم....صدای ناله کردن بگویچ رو...بعدش هم دکتر حمیداوی و سرپرست تیم و دیگر نیمکت نشین ها به سمتش دویدن.بازی مهمی بود.از چند روز قبل روزنامه ها در مورد این بازی صحبت میکردن.مربی استقلال هم رونالد کخ بود. سال قبلش فولاد سوم شده بود..چه تیمی بود. بعدش همون بازیکن ها یعنی کاملی مفرد و محمد علوی و کعبی مبعلی بداوی میرزاپور رفتن توی بازی های اسیایی پوسان
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
4
صد رحمت به وینگو هرچی جوون لایق تو تیم بود
مجی
|
Germany
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
3
توی اون سال همین برنامه رو با فولاد اجرا کرده بودند....ایمان مبعلی رو که ستون فولاد رو برده بودند سربازی ولی بازیکن های خوبی داشت فولاد...مکی شریفی.امید شریفی نسب.بهنام سراج.علی اکبر مهدی پور.حسین کعبی.توی اون فصل قشنگ ترین بازی لیگ رو فولاد با پرسپولیس توی ورزشگاه تختی تهران انجام دادند....که نتیجه اش شد 3 بر3.وینگو از شدت احساساتی شدن بعد از بازی بغض کرد و شروع کرد به گریه کردن...بعدش هم دکتر حمیداوی از بغض زیادی نمی تونست ترجمه رو ادامه بده.دقیقا شبیه بسکتبال بود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها