به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

تکرار اتفاق جالب برای فولاد در استادیوم تختی

تکرار تاریخ برای فولاد در استادیوم تختی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از 445 روز در استادیوم تختی اهواز به میدان رفت و حضور مجدد این تیم در ورزشگاه قدیمی اهواز با اتفاق جالبی همراه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در حالی که دیدار فولاد و استقلال اهواز با نتیجه مساوی رو به پایان بود و صدای شعارهای اعتراض آمیز هواداران فولاد شنیده می‌شد، فولاد در پی خطای قزل گچلی روی ساسان انصاری صاحب یک ضربه پنالتی شد تا با گل دقیقه 4+90 ابراهیمی فولاد به پیروزی برسد.

نکته جالب اینست که آخرین حضور فولاد در استادیوم تختی پیش از این مسابقه هم با اتفاق مشابهی همراه شد. فولاد روز بیستم شهریور 93 در استادیوم تختی روبروی گسترش فولاد تبریز قرار گرفت و با گل دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

در آن مسابقه هم تماشاگران فولاد در حال اعتراض بودند که خطای خمیسی مدافع گسترش روی شریفات منجر به ضربه پنالتی شد و رفیعی تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی زد تا اوضاع آرام شود. البته فولاد در آن زمان وضعیت بدی در جدول نداشت اما چون برای سومین بازی متوالی گل نزده بود، تماشاگران در حال اعتراض به نحوه بازی این تیم بودند که در نهایت فولاد با گل دیرهنگام رفیعی پیروز شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها