به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۳۸ نظر

انتقاد نماینده مردم اهواز از رئیس هیئت مدیره فولاد

انتقاد شدید نماینده اهواز از هیئت مدیره فولاد؛ فرق توپ فوتبال و بسکتبال را نمی‌دانند

خوزستان اسپورت- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان خواستار نجات تیم فولاد از بحران شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ناکامی تیم فولاد خوزستان در لیگ پانزدهم که بدترین سال حیات این تیم را رقم زده، کاسه صبر هواداران پرشمار فولاد را لبریز کرده و آنها را به واکنش شدید واداشته است اما تصمیم گیرندگان باشگاه فولاد خوزستان در قبال عملکرد بسیار ضعیف و نتایج تأسف بار این تیم سکوت اختیار کرده‌اند.

در همین راستا، گفته می‌شود مسئولان باشگاه فولاد منتظر بازی با تیم بحران زده استقلال اهواز هستند تا پس از پیروزی مقابل این تیم که چند روزیست تمریناتش تعطیل است، برای مدتی از انتقادات هواداران در رابطه با اخراج دراگان اسکوچیچ در امان بمانند.

مسئولان شهر اهواز و استان خوزستان اما دیدگاهی متفاوت نسبت به موضوع تیم فولاد دارند. مدیران استان که به خوبی می‌دانند مشکلات اساسی و ریشه‌ای تیم فولاد با یک پیروزی مقابل دیگر تیم قعرجدولی برطرف نمی‌شود، بر این نظرند که باید اصلاح ساختاری و تغییر اساسی در تیم فولاد خوزستان ایجاد شود تا این تیم بیش از این در باتلاق خودساخته فرو نرود.

سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پس از چند بار پیگیری برای رفع مشکلات تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با سایت شوشان ضمن انتقاد از هیئت مدیره باشگاه فولاد، به هیئت مدیره کارخانه فولاد خوزستان هشدار داد که اگر به موضوع باشگاه فولاد ورود نکنند، ناچار است اقدامات بعدی را از طریق وزارت صنایع انجام دهد.

متن صحبت های سید شکرخدا موسوی را مرور کنید:

فرق توپ فوتبال و بسکتبال را نمی‌دانند
متأسفانه موضوع تیم فوتبال فولاد به جای باریک و بحرانی رسیده است. ما از همان چند ماه قبل با مسئولین و هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان و رئیس هیئت مدیره این باشگاه که فرق توپ فوتبال و توپ بسکتبال را نمی‌داند، یعنی جناب دکتر بابازاده، چندین بار صحبت کردیم و تذکر دادیم ولی روز به روز وضعیت فولاد بدتر شد که بهتر نشد.

این مشکلات از فصل قبل که نمی‌دانم چه معاملاتی و موضوع هایی پشت پرده بود، ایجاد شد و با رفتن دهکردی، این مدیر عامل بی‌حاشیه و موفق فولاد، این سیاه روزی‌ها کلید خورد. همچنین با رفتن مربی که تیم را قهرمان کرد و سایر کادر باشگاه کامل شد و سئوال بزرگی که هنوز بی‌پاسخ مانده، اینست که این تغییرات چه منفعتی برای چه کسی یا کسانی داشته است. اژدری‌زاده ضمن اینکه انسان محترمی است ولی هنوز مدیریت باشگاهی مثل فولاد برایش خیلی خیلی زود بود.

استاندار خوزستان وارد عمل شود
پس از نتیجه نگرفتن از رایزنی با مسئولین شرکت و باشگاه فولاد برای حل این مشکل به استاندار خوزستان که خود فوتبالی است مراجعه نمودم و هربار ایشان قول دادند که بزودی مشکلات را حل می‌کنند ولی تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

حالا از این تریبون از دکتر مقتدایی می‌خواهم که به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کند و این معضل که حل کردنش پیچیده نیست را سریعاً برطرف کنند و آن مدیران و هیئت مدیره و کادر مربیگری ضعیف فولاد را سریع تعویض نمایند و مدیران فوتبالی و مربیان فهیم خوزستانی که دلشان برای فوتبال خوزستان می‌تپد را جایگزین کنند.

نعیم سعداوی سرمربی فولاد شود
نعیم سعداوی که سال ها تجربه کارکردن با مربیان خارجی را دارد، می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند و به رده‌های بالاتر ببرد. سعداوی می‌تواند آرامش را به اردوی فولادی‌ها که هوادارانش تسکینی بجز برد تیم محبوبشان ندارند، برگرداند و آنان را خوشحال کند. شرکت فولاد خوزستان که سالانه 2000 میلیارد درآمد دارد، سریعاً غرامت 2 میلیاردی این مربی ضعیف را بدهد و موضوع را ختم به خیر نماید.

از آقای مدرس خیابانی رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هم انتظار دارم در این مسئله ورود نماید و برای این مشکل کمیته‌ای تشکیل دهد. در غیر اینصورت از طریق وزارتخانه اقدام می‌کنم و تمامی مسائل پشت پرده و رانت ها و پول هاي حيف و ميل شده را به مردم اعلام می‌کنم.

اسکوچیچ بدون پول هم اخراج می‌شود
به گزارش خوزستان اسپورت، مصاحبه سید شکرخدا موسوی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با شوشان را خواندید. دلسوزی و پیگیری مسئولان شهر اهواز و استان خوزستان برای رفع مشکلات تیم فولاد قابل تحسین بوده اما در این میان نکاتی هست که شاید مسئولان محترم یا گروهی از فوتبالدوستان از آنها اطلاع نداشته باشند.

نکته کلیدی داستان اینست که اگر هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان اراده‌ای برای تغییر سرمربی و نجات تیم فولاد از بحران داشته باشد، شاید نیازی به پرداخت 2 میلیارد اشاره شده از سوی نماینده مردم اهواز هم نباشد.

فولاد می‌تواند سرمربی شکست خورده را کنار بگذارد و حقوق او را تا پایان آبان 94 که با این تیم همکاری داشته، بپردازد. اگر اسکوچیچ مدعی دریافت غرامت از این باشگاه شود، می‌تواند این موضوع را از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران و فیفا دنبال کند تا آنها ضمن برررسی قرارداد این مربی تشخیص دهند که چه میزان غرامت به وی پرداخت شود.

قوانین فوتبال ایران بدین صورت است که باشگاه اخراج کننده سرمربی باید حقوق سرمربی اخراجی را تا روزی که این مربی در تیم جدیدی مشغول بکار شود، پرداخت کند. طبیعتاً اگر اسکوچیچ مربی خوبی باشد، خیلی زود در تیم های ایرانی یا خارجی صاحب کار می‌شود و بلافاصله جذب تیمهایی می‌شود که بارها ادعا کرده او را می‌خواهند.

دراگان اسکوچیچ که با یک رقم اندک در تیم ملوان مربیگری می‌کرد، هنوز که هنوز است نتوانسته پول روزهایی که در ملوان حضور داشته و مربیگری کرده را از این تیم بگیرد اما اینجا، در اهواز، در نقش طلبکار ظاهر شده و برای فسخ قرارداد، حقوق ماههای آینده و کاری که هنوز انجام نداده را نقداً طلب می‌کند تا زیر برگ فسخ قرارداد را امضا کند.

اما چنانچه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان  با این ذهنیت که تا زمان فسخ نشدن قرارداد دراگان اسکوچیچ حق ندارند با مربی دیگری قرارداد ببندند، دست به اخراج اسکوچیچ نمی‌زنند، سخت در اشتباه هستند. نمونه بارز این موضوع هم تیم استقلال اهواز است که هنوز قرارداد سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی قبلی این تیم فسخ نشده ولی علی حنطه از چند هفته قبل جانشین وی شده است.

در شهری که حق قانونی و شرعی سرمربی خوزستانی (سیاوش بختیاری‌زاده) بابت ماههایی که در استقلال اهواز مربیگری کرده، هنوز پرداخت نشده است، تصمیم گیرندگان باشگاه فولاد خوزستان دل نگران پرداخت نشدن حقوق سرمربی خارجی (دراگان اسکوچیچ) بابت ماههای آینده هستند.

در واقع سیاوش بختیاری‌زاده پول زحمتی که کشیده را نگرفته و کنار رفته است اما اسکوچیچ پول زحمتی که هنوز نکشیده را پیشاپیش مطالبه می‌کند تا کناره گیری کند.

سئوال مهم اینست که آیا تصمیم گیرندگان باشگاه فولاد خوزستان از قوانین فوتبال اطلاع کافی ندارند یا اینکه اراده‌ای برای تغییر سرمربی شکست خورده و نجات تیم فولاد وجود ندارد؟!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۸
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
7
7
آقای موسوی مشکل استقلال اهواز چی میشه؟قدیمی ترین و پر هوادارترین تیم استان . هوادارا از شما انتظار دارند.
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
8
حرف دل ما رو زدید پولش رو بدید بره سپاهان همین الان استیماچ نتیجه نگیره پولش رو میدن یکی دیگه میارن
من نمیدونم فولاد چطور میخواد آسیا بازی کنه با این گدا بازی رئیس کارخونه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
9
با تشکر از سید بزرگوار من با نظر خوزستان اسپرت موافقم خیلی از مربیا و بازیکنا دارن اخراج میشن 5 سال میدوند دنبال پول بهشون نمیدند خاهشا زودتر اسکوچیچ اخراج بشه علیهش هم شکایت کنید بخاطر اوردن بازیکنان ضعیف و نالایق که چند میلیارد پول کارگرای فولاد و مردم خوزستان هدر رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
7
مهم نیست چطور بیرونش کنید فقط تورو خدا زودتر بیرونش کنید تا فولاد سقوط نکرده
چاسب
|
Germany
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
11
بهرحال انتخابات نزديكه و چه تربيوني رسا تراز فولاد از اول فصل تا حالا هيچ اقدامي انجام نشده اما حالا كه نزديكه انتخاباته جناب نماينده پيداش شده .عجب روزگاریه
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
برادرم ما میخایم تیم فولاد از این غده سرطانی راحت بشه پس این حرفها رو نزنید باید خوشحال بشیم مسئولین کمک کنن از دست اجنبی پول پرست خلاصی پیدا کنید. ضمنا اگه اشتباه نکنم شکرخدا بعد اینکه دهکردی استعفا داد با همین سایت مصاحبه کرد و خیلی حمایت کرد که گفت مدیرای کارخونه حق ندارن شادی از مردم خوزستان بگیرن
چاسب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
بله با این سایت مصاحبه کرد ولی چکار کرده تا حالافقط همون بازی قدیمی برای کسب رای
منصور
|
Kuwait
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
3
با سلام خدمت هموطنان عزيزم، سيدجان ممنون اين صحبتهاتان هستيم اي كاش همراه شما نماينده محترم چند نماينده ديگر استان به مسئولين باشگاه فولاد تذكر بدن و با نيت خير و كمك بپا خيزند نماينده هاي محترم استان خوزستان لطفآ شما هم همراه اين نماينده با غيرت همراه شويد واز حق فوتبال خوزستان دفاع بكنيد اين يك تكليف است از تنها نماينده قهرمان خوزستان عزيز وشهيد پرور دفاع بكنيد فولاد براي ما خوزستانيها عزيز و گرانبها است، از شما مدير اين سايت دلسوز متشكريم.
فولاد تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
3
اقا سيد واقعا از حسن توجه ودلسوزی شما بابت وضعيت نگران کننده تيم فولاد از شما خواستاريم که تا اخر اين موضوع پيش بريد وما هواداران فولاد پشت سر شما از شما حمايت ميکنيم تا حق فوتبال خوزستان که بخاطر مصالح شخصی بعضی افراد که دوست ندارن اين استان ومردم شريف ونجيب شاد وخوشحال باشند گرفته بشه اقا سيد شما ميدانيد که تنها سرگرمی جوانان ومردم خوزستان همين فوتبال وتيم محبوب جنوب فولاد هست ونذاريد که اين فوتبال از ما بگيرن. درود برسيد شکر خدا موسوی
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
2
4
صد رحمت به پدر ومادرت واقعا سیدی شریف ودلسوز مردم هستین .خیلی خوشحال شدم دیدم اقای مثل شما بفکر حل مشکلات تیم وتنها دلخوشی این مردمه. واقعا سیدی برازنده شماست . احسنتم اولاد پیغمبر .
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
7
3
سید جان دوستت داریم فقط تو برو جلو ما پشتتیم سید فقط اژدری رو عوض کن وبابا زاده بجاش رضاییان رو بیار مدیرعامل کن
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
اگه قراره رضاییان بیاد همین اژدری بمونه بهتره. یادمون نرفته پارسال رضاییان علیه بازیکنان سرباز و دهکردی مصاحبه کرد.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
5
واقعا در حیرت و حیرانم . این مدیرعامل میخواد چکارکنه پس؟؟ اگه کاری ازدستت برنمیاد یعنی ناتوانی ،پس چرا استعفا نمیدی که مدیری توانمند جایگزینت بشه؟؟!! اگه به مدیرت خودت اعتقاد راسخ داری پس چرا روز به روز در باتلاق فرو میریم؟؟؟ نیم فصل تموم شده و قهرمان کشور در تمامیه رده ها ،چسبیده به کف جدول لیگ و به فکر پیروزی بر اس اهوازه که ببینه آیا میتونه ،شکستش بده یا خیر؟؟!! به تمام مقدسات فولاد اگه با اس اهواز باخت یا مساوی کرد این بار فاجعه انسانی در ورزشگاه رخ میده!!! آخه مرد حسابی جنابعالی محکم صندلی مدیریت رو چسبیدی نه برنامه ای داری! نه مدیریتی داری!! نه طرح و هدفی داری!! مثل یک بلای آسمانی یکمرتبه بر فولاد و مردم مظلوم خوزستان آوار شدی! معلوم نیست چی از جونمون میخوای! هدفت چیه؟؟ اگه شرکت نمیخوادتیمداری کنه و هدفش سقوط فولاده ،صادقانه بگه من تیمداری نمیکنم و امتیازش رو بده به سازمان یانهادویاصنعتی دیگه!اگه میخوادتیمداری کنه ،چرا یه استان رو در برزخ نگه داشتید؟؟
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
4
نطق بسیار زیبا و سنجیده ایی بود . فقط این مسیر پیگیری را با همکاری استاندار تا وزرات صنایع ادامه دهید . حتی از مضرات صنایع فولاد اهواز هم بگید و نقش ورزش در سلامتی روحی مردم خوزستان
foolad girl
|
Iraq
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
"از آقای مدرس خیابانی رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد هم انتظار دارم در این مسئله ورود نماید و برای این مشکل کمیته‌ای تشکیل دهد. در غیر اینصورت از طریق وزارتخانه اقدام می‌کنم و تمامی مسائل پشت پرده را به مردم اعلام می‌کنم."

دقیقا نکته اصلی همینجاست. از اول فصل تمام مشکلات از همینجا آب میخوره.
اگر اقدام کنید که ممنونتون میشیم. ما منتظریم. اسکوچیچ هم تا حدی جریانات رو بهش رسوندن که داره نهایت استفاده رو میبره وگرنه چرا برای ملوانیا از این کارا نکرد؟ چرا نمیره پولشو بگیره؟
ابادانی
|
Germany
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
2
بحث انتخابات هست.خوزستانیهای عزیز اگه میخواهیم امیدی به اینده داشته باشیم باید با تمام نمایندگان فعلی استان خداحافظی کنیم.نمایندگان جدید شاید بتونن کاری کنند.
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
دو چیز در به وجود امدن وضعیت فعلی فولاد دخیله یکی جهل و دیگری خیانت
بعضی ها به قول این اقای نماینده فرق توپ فوتبال از بسکتبال رو نمی دونن اما شدن همه کاره ی فولاد یه عده هم هستن که به خاطر منافعشون به فولاد و خوزستات خیانت کردن
در کل هیات مدیره و مدیر عامل فعلی باشگاه فوق العاده ادمهای ضعیف و بی اطلاعی در حوزه ی فوتبال هستن
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
1
صد رحمت به پدر ومادرت .اولاد پیغمبر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
1
با سلام
ضمن تشکر از مصاحبه سید بزرگوار جناب آقای سید شکرخدا موسوی ،
همانطور که قبلا بارها اعلام کردم همه اش بر میگردد به قراداد ننگین با اسکوچیچ ، زیرا در صورت اخراج ایشان دست عامل و عاملین و مسایل پشت پرده آن قرارداد ( درصد پورسانت دلاری ) رو خواهد شد ، ولی دست خداوند بالاتر از همه دستهاست.
جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار محترم خوزستان سکوت تا کی ؟ لطفا بخاطر جوانان پاک خوزستان که تنها دلخوشی ،شوق و افتخارشان فولاد بود دستور سریع عزل و مجازات عاملین ، این بی لیاقتی را صادر تا عده ای استان اصقهان را به رخ ما نکشند ما خوزستانی هستیم و باید الگوی دیگران باشیم پس میتوانیم اگر یخواهیم.
تیم فولاد مثل انگشتری الماس در لیگ برتر بوده و خواهد ماند اگر شما بخواهید
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
5
چرا فقط اسکو پس اژدری چی میشه این دوتا پول پرست رو اخراج کنید خدایا کمک کن بخدا شب خواب نداریم از این همه استرس. شکرخدا کمک
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
3
امیدوارم که ژست انتخاباتی نباشه و واقعا پیگیر مشکلات تیم فولاد باشند . واقعا حق خوزستان همیشه خورده شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
اسکوچیچ حیا کن ... یقه ما رو رها کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
1
والله بالله ماهم بلد هستيم حرف بزنيم بايد وارد عمل بشن خوبه والله امسال اس خوزستان ابروي خوزستان حفظ كرد والئ ابروي خوزستان باد هواميرفت اين همه مهد فوتبال اين اخرش دوتيم خوزستان ته جدول بايد خودمون بدبخت حساب كنيم به خدا موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
5
يادت بخير دهكردي هرجاهستي خواهشن بيا وبه خونت برگرد كه اوضاع فولادخوزستان خيييلي افتضاحه خواهشن برگرد كه همه هوادران خوزستان منتظرت هستن موسوي شادگان
استقلال اهوازی
|
Germany
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
2
8
جالبه کاربر عزیز به اسم استقلال اهواز گفته به استقلال اهواز هم رسیدگی بشه بهش منفی دادن؟مگر استقلال اهواز مال این شهر واستان نیست.قدمت نداره هوادار نداره؟این همه سال فولاد از کارخانه فولاد و دولت اداره شده ولی استقلال اهواز به حال خود رها شده.یعنی خون هواداران فولاد رنگین تر از ماست خوب استقلال اهواز که ریشه دار ه و هوادار زیادی هم داره چرا بهش کمک نشه؟دوستان چرا فرق میگذارید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
1
4
آقای دهکردی اگه این نظراتو میبینین و میخونین ازتون خواهش میکنیم به اون مقدساتی که میپرستین برگردین فولاد
مهدی نیابتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
1
1
سلام
میشه منظورتون رو از این نوشته پایین که در متن آوردید بیشتر توضیح بدید !؟؟؟
" در واقع سیاوش بختیاری‌زاده پول زحمتی که کشیده را نگرفته و کنار رفته است اما اسکوچیچ پول زحمتی که هنوز نکشیده را پیشاپیش مطالبه می‌کند تا کناره گیری کند. "
از اون 400 میلیون قراردادی که بسته حداقل 100 میلیون هم گیرش بیاد سیاوش باید کلاهشو بندازه هوا !!!
مدیر پایگاه سلام
منظور نویسنده واضح است. حقوق ماههایی که کار کرده را دریافت نکرده است.

خوزستانی
|
United States of America
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
آقا من هم که چندوقت قبل همین رو گفتم. میشه مربی آورد و به جای اسکو قرارش داد. تیم های ایتالیایی گاها در طول فصل با چند سرمربی قرارداد دارن ولی هیچ کدوم اخراج نشدن.
سوال اصلی همین هست که آیا اصلا اراده ای برای نجات فولاد هست یا نه
فولاد وضعش از بحرانی هم بحرانی تر هست و کسی که این موضوع ساده رو متوجه نمیشه، ذره ای از فوتبال سررشته نداره...
maje m6
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
دادش به فكر اس اهواز هستن نيم فصل دوم درست ميشه .
فولاد هوادار پر شمارى داره و هم ريشه داره و اكادمى حرفه اى داره و قهرمانى زياد .
فعلا داريم خودمون از پاتلاقى كه اسكو و اژدرى ما را انداخته بيرون بكشيم.
آره بايد با نمايندگان فعلى استان خداحافظى كرد اين همه هفته ها كجا بودند ! شايدنمايندگان جديد بتونن كارى برامون بكنن و مشكلات ما را زود حل بكنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
اقایون مدیر فولاد خواهشا یه کاری کنید فولاد داره نابود میشه این نابودگر (اسکوچیچ) بندازید بیرون چقدر مردم عذاب می دید
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
5
سید اژدری اخراج کن خوزستان ممنونت میشن دهکردی رو برگردون
کاظم اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
بابا این اجنبی زبون نفهم رو اخراج کنید و ما رو راحت کنید و بجاش سعداوی رو بیارید
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
1
دارودسته محلوجی و پروین بخاطر اینکه از شر اس ا هواز راحت بشه فولاد رو درست کردن لطفا بازیکنای اونموقع رو بیاد بیارید همه پرسپولیسی مربی پرسپولیس
و موفق هم شدن این تیم ریشه دار رو به ورطه نابودی برسونن
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
2
3
همه ي اين حرفاش واسه جمع كردنه رأي واسه انتخابات مجلسه..شما تا قبل از اين كجا بود سيد جان!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
2
اسكو بدترين عملكرد را تا الان داشته حيف از يك ريال
بابک
|
United States of America
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
3
آقایان نماینده، دلالها فولاد را نابود کردند فولاد نوین بهترین بازیکنان را داشت آنها را فراری دادند تا دلالها وارد کار شوند و این است سرنوشت فولاد بجنبید تا فولاد مثل شاهین و جنوب و نفت آبادان و یا استقلال اهواز نشه اگر تیمی به لیگ یک رفت دیگه خیلی سخت به لیگ برتر بیا
محمدی
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
با سلام
آقای نماینده محترم ، بهتر است قبل از آنکه در مورد شرکت فولاد خوزستان نظر بدهید ، ابتدا تحقیق کنید که اصلا باشگاه فولاد متعلق به شرکت فولاد است یا نه . اصولا شرکت فولاد خوزستان از نظر سهام هیچ وابستگی به باشگاه فولاد ندارد. و شما نمایندگان معزز بجای اعتراض کردن بی فایده ، مشکل را از طریق مجلس حل کنید.
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
با عرض سلام و ادب به شما آقای موسوی.بنده یه شهروند اهوازی هستم که از فشار مشکلات خسته م شمارو به این ماه مبارک شمارو به سید الشهدا کمک کنید مشکلم حل بشه ، به 60میلیون پول احتیاج دارم تا فقط یه گره از گره هایی زندگیمون باز بشه، دردمونو جزخدا به هیچیکی نمیتونیم بگیم فقط اونه که یار و پناه بی پناهاس، به همون خدا قسمتون میدم کمک کنید ، تا عمر دارم خوبیتون فراموش نمیکنم و دعاتون میکنم فقط ساده از پیامم نگذرید.جسارتا شمارمو میزارم و بیصبرانه منتظرم .........09
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها