به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
تعداد نظرات: ۳۰ نظر

اجحاف برنامه 90 در حق هواداران فولاد

ظلم برنامه 90 در حق هواداران فولاد


خوزستان اسپورت- موضع گیری برنامه 90 در قبال اتفاقات استادیوم غدیر اهواز نارضایتی هواداران فولاد از مجری این برنامه را به دنبال داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، اتفاقات دیدار تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران به گونه‌ای در برنامه 90 به نمایش در آمد که نارضایتی هواداران فولاد را به دنبال داشت و فولادی‌ها پس از پخش این برنامه با تبادل نظرات در فضای مجازی نسبت به موضع گیری فردوسی‌پور انتقاد کردند.

هواداران فولاد اعتقاد دارند عادل فردوسی‌پور که هر هفته بخش زیادی از زمان برنامه 90 را صرف پخش آیتم های کم محتوا می‌کند، می‌بایست در کنار نشان دادن اتفاقات استادیوم غدیر به بررسی دلایل شعله‌ور شدن خشم هواداران فولاد می‌پرداخت. هوادارانی که بارها علیرغم شکست های خانگی، خصوصاً باخت خانگی مقابل استقلال تهران در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ سیزدهم، در خاتمه مسابقه سرپا ایستادند و برای تیم بازنده و برنده دست زدند.

به اعتقاد هواداران فولاد، اتفاقات استادیوم غدیر اهواز، نه بدلیل باخت فولاد مقابل استقلال، بلکه بدلیل ظلمی بود که مدت هاست در حق تیم محبوب جنوب ایران روا می‌شود و عادل فردوسی‌پور که بارها وقت زیادی در برنامه 90 را صرف تحقیق در خصوص چگونگی صاف شدن موهای فرفری یک بازیکن یا غذای مورد علاقه بازیکن دیگر می‌کند، می‌بایست دلایل سرریز شدن کاسه صبر هواداران فولاد را موشکافی می‌کرده است.

البته همین که در بخش آنالیز دیدار فولاد و استقلال، فقط و فقط به آنالیز فنی تیم استقلال پرداخته شد و عملکرد بازیکنان فولاد مورد بررسی قرار نگرفت، نشان می‌دهد که عادل فردوسی‌پور دوست ندارد دلایل سقوط تیم فولاد از عرش به فرش را در برنامه 90 بازگو کند، چون نمی‌خواهد باعث رنجش خاطر دوستان نزدیکش شود.

پس بهترین راه برای عادل این بود که از هوادار مظلوم فولاد، هواداری یاغی و عصیانگر ترسیم کند که به یکباره و بدون دلیل صندلی می‌شکند، شیشه خرد می‌کند و استادیوم را به آتش می‌کشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
14
همگی اعتراضشون رو با اس ام اس دادن به برنامه 90 نشون بدند
اون حق نداره به کسی توهین کنه
بعد میرن بخاطر یه برنامه کودک سه تا مجری رو ممنوع التصویر میکنن. والا این حرکت صد برابر توهین آمیز تر بود
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
2
15
تا الان که هواداران فولاد نه ديده ميشدن نه صداشون رو کسي ميشنيد اما تا چند صدتا صندلي فرسوده تو ورزشگاه غدير شکسته شد(اشتباه نشه بنده هم با شکستن صندلي ها مخالفم) يدفعه صداي برنامه ي نود و خبر ورزشي رسانه هاي پايتخت نشين و امثالهم که چشم ديدن پيشرفت خوزستان رو تو هيچ زمينه اي ندارن بلند ميشه که فغان و واويلا فوتبال واويلا فوتبال و فرهنگ ما داره نابود ميشه!! تا الان کجا بوديد که صداي تماشگران دلسوز فولاد رو کسي نميشنيد؟ هواداراني که مظلومانه حقشون رو فرياد ميزدن .قبلا کجا بودين؟ در پايان خاستم يه نکته ي کوچيکي رو خدمت آقاي فردوسي پور يادآوري کنم: تو بخش ترين ها قسمت تکنيکي ترين حرکات هفته که داشتيد نشون ميداد بيشتر حرکات براي بازيکنايي بود که يا خوزستاني بودن يا محصول آکادمي همين باشگاه فولاد خوزستان بودند!! : ايمان مبعلي سروش رفيعي برزاي درويشي و ..... اما اين چيزها که به چشم شما نمياد همون صندلي هاي شکسته را دريابيد . زنده باد خوزستان .
پ ن : ببخشید این کامنت رو دوبار کپی کردم که اینجا هم دیده بشه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
2
18
برنامه 90 سالهاست که سمت و سوی خاصی گرفته و از تیم های تهرانی یا تبریز حمایت میکنه
هنوز تمسخر و دست انداختن فوتبالیست های بزرگ تاریخ خوزستان مثل ابراهیم تهامی و کریم باوی رو در این برنامه مسخره و خیمه شب بازی فراموش نکردیم

فراموش نکردیم که برای محروم کردن بازیکنان سرباز که بیشتر از همه فولاد ضرر میکرد همه تلاشش رو به کار گرفت و هر روز مسئولی رو روی خط میاورد و ازش قول میگرفت که برخورد کنند با این بازیکنان

هنوز یادمون نرفته که بازیکنا فولاد مثل بختیار رحمانی رو روی خط تلفن آورد و مانند یک بازپرس ویژه قتل عمد سعی میکرد اونو راست و دروغ کنه و حتی در برنامه زنده تلویزیونی به پدر محترمشون این تهمت رو بزنه که در جبهه نبوده و پرونده دروغی درست کرده

ولی همین آقا چند بار درباره سروش سعیدی که همه پرونده ش درست بود و مشکلی نداشت ولی آقای کمالی دستور داد از دانشگاه اخراجش کنند تا سرباز بشه صحبت کرد؟
چند بار درباره سروش رفیعی که هیچ مشکلی در پرونده ش نبود و اگرم بود مقصر حوزه نظام وظیفه شیراز بود که اجازه تشکیل پرونده برای معافی بهش داده بود صحبت کرد؟

ایشون چند بار درباره اینکه نماد فعلی فوتبال خوزستان و نماد فوتبال پایه و حرفه ای کشور بعد از قهرمان شدن در لیگ در حال نابود شدن هستش توسط عده ای مافیایی؟ اونم در حالی که همیشه صحبت از فوتبال پایه میکردند و به کفاشیان ایراد میگرفتند که چرا تیم امید به المپیک نرفته

کی واسه مردم خوزستان یک ذره ارزش قائل شدند آقای فردوسی پور و شبکه سه سیما که دربست در اختیار تیم های تهرانی بوده و هست

آیا حتی یک بار شد درباره دلیل استعفا آقای دهکردی وهیئت مدیره قبلی فولاد و تسویه حسابی که اژدری زاده در باشگاه فولاد راه انداخت با اخراج ابن قاسم و سایرین ؟

متاسفانه خوزستان و مردمش همیشه مظلوم هستند .
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
12
سایت ... هم اصلا اعتراضات رو چاپ نمیکنه
فیلم آتیش سوزی گذاشته، هر کی بد و بیراه گفته چاپ کرده
خجالت آوره
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
9
ماکه خیلی وقته این برنامه رونمیبینیم کلا..چون واقعا باعث اعصاب خوردکنی خانوادگیه مامیشه خودشون این بلاروسرفولادم اوردن..خدا ازشون نگذره..مامیدونستیم که عکس العملش چیه نسبت به این اتفاقات وحق خواهی های خودمون..
صادق فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
6
قدرت فولاد همه رو کور کرده، حتی عادل هم دوستداره سقوط کنیم
ولی کور خوندید این تو بمیری ازاون توبمیریها نیست
بازی بانفت نشونتون میدیم باتمام قووا
زنده باد فولاد و فولادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
1
9
توهین عادل فرودسی پور به هواردان فولاد
فولا تابان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
5
ما به اين بی عدالتی و مظلوم واقع شدن در همه زمينه ها عادت کرديم وفقط خدا رو داريم که به داد ما برسه
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
10
اقا مگه انتظاری غیر از این داشتید
تهرانیها دارن با دمشون گردو می شکنن که فولاد به این روز افتاده
اینا مساوی گرفتن از فولاد براشون ارزو شده بود حالا شدیم زنگ تفریحشون
از طرفی دلالها و بازیکنهای به درد نخورشون با پول فولاد جیبشون رو پر کردن از طرفی یه مدعی پر قدرت رو از گردونه ی رقابت خارج کردن دیگه چی از این بهتر
اما تاسف بیشتر باز هم به مدیران فولاد بر می گرده که حتی دیشب جرات نداشتن روی خط بیان و لااقل از مواضع خودشون دفاع کنند
اژدری سرمای شدید خورده بود اونای دیگه هم گم و گور شده بودن
اخه ترسو تو که جرات دو کلمه حرف زدن نداری خیلی بی خود کردی مدیر عامل شدی تا کی می خوای قایم بشی بالا خره یه جایی باید جواب پس بدی
احسان بيگدلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
3
2
سلام
بچه ها همه ما از اين وضعيت تيم ناراحت هستيم اما سعي کنيم تو ناراحتي هم منطقي صحبت کينم!

وقتي عادل فردوسي پور دنبال يک نفر از باشگاه فولاد بود تا بتونه باهاش صحبت بکنه و نه کاهکش و کوروش بختياري زاده جوابگو بودن و نه مديرعامل مثلا سرما خورده ما!!!

از نظر فني هم خداوکيلي چه چيزي براي گفتن و آناليز کردن داشتيم.

البته من خودم هم با اون قسمت آناليز تک تک بازيکنان استقلال که به بازيهاي ديگر هم ربطش داد هم زياد راضي نبودم.

اما در کل، تيم ما سابقه حرفه اي شدن رو داشته و اون زمان هم ما هوادارش بوديم. پس اگر مديران فعلي بويي از حرفه اي بودن نبردن، ما که هنوز همون هوادار حرفه اي هستيم.

پس منطقي با مشکلات برخورد کنيم.

به اميد برگشت به روزهاي اوج
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
اقا احسان سلام فکر کنم منظور مطلب اینه که فردوسی پور بازیکنهای فولادو آنالیز نکرد تا مشخص نشه بازیکنهایی که دلالها اوردن چقد ضعیف هستند.
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
8
شما نباید تیتر بزیند اجحاف برنامه 90 در حق خوزستان ، لطفا اسم مقدس خوزستان در کنار برنامه های شو من معروف فردوسی پور نزارید از این گونه برنامه هاهم هیچ توقعی نیست ،این برنامه های بالماسکه که فقط شوی جذب مخاطب هست و واقعا متاسفم بازیکن ها و پیشکسوت های خوزستان اسیر ترفندهای همچین آدم سخیفی می شوند و یا در برنامه تلویزیونی و یا پاسخ تلفنی می دهند ما اگر از خودی نمی خوردیم امروز دچار این مسائل نمی شدیم .اگر آقای اژدری به عنوان یک جنوبی یک ذره علاقه و تعصب به هوادار داشت و دنبال اجرای نقشه مدیران بالاتر نبود اینطوری نمیشد
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
6
مطمئن باشید ،مطمئن باشید،مطمئن باشید. بی عرضگی از من هواداره! والا راههای اعتراض که هم خودش میتونه ببینه ( ایمیل برنامه مافیایی 90) و هم کمپین اعتراض به برنامه کذایی ومافیایی وحضور در ورزشگاه وشعاربرعلیه این جوون مغرض بی عدالت و بی خود،کاملا وجودداره. من از تمام هواداران میخوام برای بازی با اس اهواز برنامه کمپین اعتراض به این فرد بی عادل رو تبلیغ کنیم.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
8
ولی این نکته رو در نظر بگیرید اگه یک نفر از فولاد حاضر به مکالمه تلفنی میشدن دقایق طولانی ای به فولاد تعلق میگرفت.مشخص بود عادل اطلاعات خوبی جمع اوری کرده بود چون اشاره ای به شغل قبلی اژدری کرد.من قبلا هم گقتم ظاهرا اژدری در قید حیات نیست چون هیچ نشانه ای از حیات در وی دیده نمی شود
foolad girl
|
Iraq
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
8
شما چرا اسم سایت ورزش 3 رو سانسور میکنید، اونا حتی یک نظر از هواداری فولاد و که به فیلماشون واکنش نشون دادن چاپ نکردن. طرف پرسپولیسیه میاد از خودشون تعریف میکنه اونو چاپ میکنه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
8
عادل کی روشی پور دلش برا فولاد نسوخته. زمانی که آقای دهکردی مدیرعامل بود بیشترین جوسازی علیهش کرد تا خرابش کنه سر جریان پایان خدمتها رفت هدایت ممبینی اورد تا علیه آقای دهکردی حرف بزنه هیچ وقتم نگفت چرا این مدیر خوب رفت و اژدری اومد بجاش.
حالا یه باره یادش اومد اژدری فوتبالی نیست چون میخاست با کوبیدن اژدری بخیال خودش اسکوچیچ رو از جنایتی که توی فولاد کرده تبرئه کنه. یادتون نره دو بار اسکوچیچ رو برد برنامه جام جهانی و برنامه 90 و عکساش با مدیربرنامه اسکوچیچ داخل گوگل هست که چه دل میدن قلوه میگیرن.
اژدری شکی نیست که نقش داره توی نابودی فولاد ولی قاتل اصلی فولاد اسکوچیچه. اژدری هم شریک جرمه باهاش.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
7
اول اینکه پیشنهاد میشه برین سایت نود و خیلی مراتب اعتراض رو بیان کنید. اما جای گله داره از گزارشگر خوزستانی که جیره خوار برنامه نود شده و این گزارشها رو تهیه میکنه و برای فردوسی پور خوراک تهیه میکنه.شهرهایی مثل اصفهان و تبریز اگه اتفاقی بیفته اصلا نمیذارن فیلم و گزارش به بیرون درز پیدا کنه اون وقت هم استانی ما بر علیه تماشاگران و تیم شهرش گزارش میگیره می فرسته. واقعا خجالت آوره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
6
1
کار تماشاگر ها رو هیچکس نمیتونه توحیه کنه
رئال از بارسا ۴ تا میخوره ، تماشاگر هاش پرچم سفید نشون میدن ، اوتوقت ما چه کارا که نکردیم
بجای این صحبت ها ، باید فرهنگ تماشگر ها رو بالا ببریم
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
علی آقا
هیچکس توی این نظرات کار تماشاگرا رو توجیه نکرده بلکه مشکل ما تبعیض در صداسیماست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
ا از دست اندرکاران سایت محترم خوزستان اسپورت ضمن تشکر استدعا داشته .تمامی نقطه نظرات اعلام شده به گوش این اقای تازه کار فوتبالی برسانید. تا متوجه بشود که با دسته کورها طرف نیست.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
4
من از عادل دقه دلی دارم بخاطر اینکه از فولاد که تنها تیمیست که در ایران اکادمی و ورزشگاه در اینده نزدیک دارد اما در بحث سربازی حمایت نکرد مگر میشود یک تیم میلیاردها تومن برای یک نونهال هزینه کنه ولی موقع ترانسفر بازیکن ، ایشون باید سربازی بره و این است عامل مرگ تیم های بازیکن ساز...پس بهتره مثل پرسپولیس و استقلال باشیم که اصلا در لیگ تیم های پایه کشور نماینده ندارد و ورزشگاه ندارد و کل پولشو میذاره برای خرید بازیکن بزرگسال از تیم های دیگه(مرده خوری)
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
6
عادل که کارش د خصوص فولاد کاملا قابل نقده چون تا استقلال و پرسپولیس 2 هفته نتیجه نمی گیرن 3 ساعت برنامه میزاره و دلایل رو جویا می شه . اما این فقط یک برنامه تلویزیونیه فقط همین و نمیشه که انتظار داشت همه مخاطبین رو راضی نگه داره . اما چیزی که جای سوال داره اینه که چرا هیچ کس از باشگاه فولاد حاضر به صحبت در برنامه نود نشد ؟ عادل چند بار گفت که از آقای اژدری زاده و کاهکش می خواد پشت خط بیان اما کسی نیومد با مردم هم که صحبت کرد همه صحبتهای مبنی بر تغییر مربی و کادر فولاد بود .خداقل می تونست یک نفر از باشگاه فولاد بیاد و به این آقا بگه که اگر باشگاه سایپا اخباری رو درست کرده و تحویل تراکتور داده خوزستان و فولاد که 2 تا تیم تمام بازیکن داده به تیم های دیگه و الان یک گلر و گلزن حرفه ای نداره باید حقش رو از کی بگیره که وضع تیمش اینجوری شده . اما واقعا باشگاه فولاد در تمام زمینه ها حتی روابط عمومی بسیار ضعیف عمل کرده و مانند باشگاه آماتور رفتار می کنن .
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Germany
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
5
foolad girl !با نظرتون کاملا موافقم. خدامیدونه سایت ... لانه مافیاست. هرچه این چندوقته نظرات کاملا منطقی و بدون توهین میفرستادم هم برای این جوسازیها وهم برای بازگشت کاپیتان بختیار اصلا وابدا ،مثل اینکه هرکسی که طرفدار فولاد باشه کاملا نظراتش قطع میشه. واقعا منم با این نظرت که خوزستان اسپرت نام سایت ... رو سانسور نکنه ،موافقم.
پاسخ ها
foolad girl
| Iraq |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
اونجا سانسور اینجا هم سانسور اصلا عدالت نیست. چرا نباید معلوم بشه که سانسور میکنن.
کم کم باید حال آقای فیض بخش رو ازشون بپرسیم. فکر کنم کارشون سخت به هم مرتبطه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
3
4
به نظرم کار هوادارای فولاد خیلی زشت بود(مخصوصا سلفی گرفتن هوادار با آتیش ورزشگاه) و ما باید این بی اخلاقی ها رو ریشه کن کنیم اما وقتمون صرف تسویه حساب شخصی میکنیم با فردوسی پور. بعضی از دوستان تعصب جلوی چشماشون رو گرفته و دارن یه طرفه به قاضی میرن. باید به خودمون بقبولونیم که آتیش زدن ورزشگاه کار زشتیه. اگر کار خوبیه پس ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به خاطر باخت 4 بر صفر با خاک یکسان میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
اشتباهی مثبت دادن من با نظر شما مخالفم.
آفتاب سرخ
|
Germany
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
آقای کیروشی پور طوری از هوادارای فولاد و باشگاه فولاد جبهه مخالف می گیره که انگار فوتبال ایران در حد اروپاست آقای فردوسی پور شما برو یه فکری به حاله برنامت بکن که سال به سال داره منفورتر میشه
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
از سایت khuzestansport.خواهش میکنم هر از چند گاهی رفتار تبعیض آمیز صدا وسیما را نسبت به فوتبال خوزستان رو به نقد بکشه؛ بعنوان مثال:
1-اظهار نظر پیمان یوسفی (مجری tv)مبنی بر زیاد بودن سه تیم برای خوزستان
2-پخش بازی تیم های خوزستانی در شبکه های ورزش وشما در اولویت آخر
خوزستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۴
0
2
فوتبال خوزستان و اهواز سرور وعادل در نقدهاش بايد انصاف را رعايت كنه
my love foolad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
2
خييييليا از طرفدارن باشوق و هيجان، مؤدب و خون كرم فولاد نفرت ‏ دارن ودوست دارن هميشه اين تماشاكران رنج بكشن آرزوشون آزار و اذيت خوزستانى ها هست در حقشون خيييييلى ظلم كردند ولى اونها همجنان درمقابل اين همه ظلم ايستادكى كردند تعصب هوادارن فولاد در بازى با استقلال به تحقير تيمهاى خوزستانى و مظلوميت آنها مربوط بود آنها ناراحتن دجار مشكلات روحى و روانى هستن تشنبه برد فولاد هستن جرا كسى آنهارا درك نميكند آقاى فردوسى بجاى تمسخر تيمها و بقول همه درباره ى غذاى مورد علاقه يك بازيكن يا مدل موهاش تحقيق كنيد به كم كم سقوط ‏ شدن فولاد ‏ تيم بزرك و محبوب جنوب و خوزستان توجه كنيد آخرين كلامم اين است كه جه ببازه جه ببره جه قوى بشه جه ضعيف بشه جه سقوط كنه ليك دسته يك جه سقوط كنه ليك دست دو تا ابد عاشق فولادم و حرف هيج كس براى ما هم نيس همين ك طرفدار فولاد هستيم مهمه تا ابد هم خواهيم بود هيج كارى هم نميتونيد انجام بديد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها