به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

دوگانه اسکوچیچ – اژدری‌زاده؛ عامل آتش سکوها

دوگانه اسکوچیچ – اژدری‌زاده؛ عامل آتش سکوها

علی نواصر
خوزستان اسپورت- فولاد خوزستان که بازیکن ساز ترین تیم فوتبال ایران به شمار می‌رود، این روزها به علت نداشتن بازیکن تأثیرگذار، روزهای تاریکی را سپری می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، وقتی خبرنگاران در هفته سوم لیگ برتر به سرمربی کروات فولاد خوزستان گفتند شما در حالی بیت سعید را در تمرینات اول فصل بعد از چند جلسه تمرین خط زدید که این بازیکن این روزها به ستاره اول فوتبال ایران در ترکیب تیم استقلال خوزستان تبدیل شده است، اسکوچیچ با اعتقادی راسخ و برای دفاع از عملکرد بی‌دفاع خود گفت: «باید تا آخر فصل منتظر بود و آن وقت به عمل من در خط زدن این بازیکن من می‌رسید».

منظور اسکوچیچ واضح بود. او عقیده داشت، درخشش بازیکنانی که او به ناحق از فولاد خوزستان خط زده بود، مختص هفته‌های اول لیگ برتر است و این درخشش به‌زودی فروکش می‌کند. او خود را متخصص شناسایی بازیکنان مستعد معرفی می‌کرد و با خط زدن بازیکنانی که از کوچه‌پس‌کوچه‌های سوسنگرد شناسایی شده بودند و توانسته بودند فولاد نوین کم‌هزینه را لیگ برتری کنند، تعدادی بازیکن نه‌چندان مطرح را در ترکیب تیم فولاد خوزستان جانشین آنها کرد.

این روزها در حالی که استقلال خوزستان با درخشش ستاره‌های بی‌نام‌ونشان ولی دیپورت شده مرد مغرور فولاد تا مرز صدرنشینی در لیگ برتر پیش رفته که بازیکنانی که اسکوچیچ از میان ذخیره‌های سایر تیم‌های لیگ برتری به اهواز آورده بود و ادعای ستاره کردن آنها در لیگ برتر را داشت، یکی پس از دیگری ناکارآمدیشان برای همه رو شده است.

این روزها که بیت سعید در ترکیب استقلال خوزستان با شش گل زده یکی از بهترین گل زنان و تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ برتر است، فولاد از داشتن یک مهاجم متوسط هم محروم است و اسکوچیچ که در این فصل از صفر تا صد بازیکنان فولاد را خودش انتخاب کرد، نتوانست نسخه شفابخشی را برای بازیکن ساز ترین تیم ایران بپیچد.

فولاد هم‌اکنون رقابت سرسختانه‌ای با استقلال اهواز دیگر تیم همشهری‌اش برای کسب عنوان قعرنشینی دارد ولی جرات اخراج اسکوچیچ را ندارد چرا که قرارداد ناشیانه‌ای که با این سرمربی بسته شده آن‌قدر سنگین است که فولاد را با چالش مواجه کرده است. فولاد در صورت کنار گذاشتن اسکوچیچ باید قرارداد این سرمربی را تمام و کمال پرداخت کند. او هم آن‌قدر زرنگ است که حاضر به استعفا و کنار رفتن نیست و بارها ادعای نخ نمای شده خود را تکرار کرده است که مأموریت ناتمامی در فولاد دارد و باید این تیم را بسازد.

مدیرعامل فعلی فولاد خوزستان که با عقبه لیگ برتری کردن تیم فولاد نوین از سوی هیئت‌مدیره باشگاه و بعد از جنجال‌های فراوان و حتی عدم رضایت مالکان جدید شرکت فولاد خوزستان برای تیمداری نکردن در لیگ برتر بر سر کار آمد شاید چنین روزهای سیاهی را متصور نبود ولی کاش اژدری‌زاده آن روز که از وعده‌های صرفه‌جویی مالی در باشگاه با آب‌وتاب فراوان برای مدیران و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه نطق می‌کرد، قدری به هواداران دو آتیشه فولاد هم نگاه ترحم‌آمیزی می‌کرد و آنها را با رویای تصاحب با ثبات ترین صندلی مدیرعاملی باشگاه ایران به باد فنا نمی‌داد.

دوگانه اسکوچیچ – اژدری‌زاده، این روزها با عملکرد نامناسب خود، آرام‌ترین هواداران فوتبال ایران را به خشن‌ترین‌های فوتبال ایران تبدیل کرده‌اند و هواداران فولاد که صدایشان برای جابه‌جایی و اصلاح در باشگاه و کادر فنی به‌جایی نمی‌رسد متوسل به آتش زدن سکوهای ورزشگاه الغدیر و شکستن شیشه‌های سالن کنفرانس خبری مربیان دو تیم شده‌اند.

همان‌قدر که اسکوچیچ با غرور لجام‌گسیخته خود، قعرنشینی را به قهرمان فوتبال ایران هدیه کرد، ستاره‌های آسمان سرخ را با سخاوت تمام تقدیم همسایه‌ها کرد و حاضر به ترک تیم به دلایل صرفاً مالی نیست، اژدری‌زاده هم با جاه‌طلبی خود برای تصاحب مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان، لایق ملامت برای ایجاد چنین بحرانی برای فولاد است.

این روزها مدیران فولاد برای نجات از این جهنم خودساخته دست به دعا برده‌اند که سرمربی کروات اسیر فشارها شود و تیم را ترک کند تا چند صباحی به عمر مدیریتی خود بیفزایند ولی بی‌شک اسکوچیچ حاضر به از دست دادن قرارداد ارزشمند خود نیست. قراردادی که او را به گران‌ترین مربی تاریخ باشگاه فولاد تبدیل کرده است ولی حاصل این همه هزینه، نابودی تیمی با آن همه ستاره دوست داشتنی بود.

اکنون تیم فولاد خوزستان، به اصطلاح فوتبالی‌ها، نیاز ضروری و البته فوری به یک شوک دارد. این شوک می‌تواند کنار گذاشتن یکی از دوگانه اسکوچیچ - اژدری‌زاده باشد یا شاید هم هر دو.

فولاد در حال از دست دادن روزهایی است که یک ناجی می‌تواند آنها را به‌روزهایی امتیازآور تبدیل کند. شاید این شوک برای روزهای آینده بی‌تأثیر باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
11
تا الان که هواداران فولاد نه ديده ميشدن نه صداشون رو کسي ميشنيد اما تا چند صدتا صندلي فرسوده تو ورزشگاه غدير شکسته شد(اشتباه نشه بنده هم با شکستن صندلي ها مخالفم) يدفعه صداي برنامه ي نود و خبر ورزشي رسانه هاي پايتخت نشين و امثالهم که چشم ديدن پيشرفت خوزستان رو تو هيچ زمينه اي ندارن بلند ميشه که فغان و واويلا فوتبال و فرهنگ ما داره نابود ميشه!! تا الان کجا بوديد که صداي تماشگران دلسوز فولاد رو کسي نميشنيد؟ هواداراني که مظلومانه حقشون رو فرياد ميزدن .قبلا کجا بودين؟ در پايان خاستم يه نکته ي کوچيکي رو خدمت آقاي فردوسي پور يادآوري کنم: تو بخش ترين ها قسمت تکنيکي ترين حرکات هفته که داشتيد نشون ميداد بيشتر حرکات براي بازيکنايي بود که يا خوزستاني بودن يا محصول آکادمي همين باشگاه فولاد خوزستان بودند!! : ايمان مبعلي سروش رفيعي برزاي درويشي و ..... اما اين چيزها که به چشم شما نمياد همون صندلي هاي شکسته را دريابيد . زنده باد خوزستان
پاسخ ها
foolad girl
| Iraq |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
هفته بعد باید همه به برنامه 90 اس ام اس بدند و اعتراض کنند
هر کی فولاد و خوزستان و دوست داره اینکارو کنه. مثل قضیه کارون که بالاخره اعتراضا جواب داد و مجبور شد واکنش نشون بده
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
6
واقعا درسته اما الان هم برای اخراج اسکوچیچ دیر شده باید هر چه سریع تر مربی رو تغییر داد و تیم رو تقویت و بازسازی کرد . اسکوچیچ اعتبار حرفه ای خودش رو در ایران از دست داده و دلش فقط به قرار داد فولاد خوشه . متاسفانه خیلی کوچکتر از چیزیه که راجع به اون فکر می کردیم . عملا فوتبال خوزستان رو نابود کرد این آقا . اما مطمن باشید در کنار این آقا چندین نفر در حال کاسه لیسی هستند و به ایشون خط می دن . باید اخراجش کنند بعد دنبال مطالباتش بره تا زیر پاش علف سبز بشه . الان استقلال و پرسپولیس به 200 نفر بدهکارن چی شده مگه ؟ مطمن باشید اگر باشگاه فولاد می خواست در عوض کردن این مربی درنگ نمی کرد . گویا خوابهای بد برای فولاد دیدن ولی خوزستان جلوی این آقایون خواهد ایستاد !!!
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
6
اگر باشگاه فولاد از کابوس اسکوچیچ و قرارداد ننگین خلاص بشه روزنه امید برا نجات تیم باز میشه. اسکوچیچ که بره رفتن اژدری که کاری نداره اژدری قرارداد میلیاردی نداره که هیات مدیره بگه پول نداریم برکنارش کنیم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
5
اگر اقای دهکردی پند سعداوی رو گوش میکرد و با اسکو قرارداد ترکمن چای دوساله نمیبست حالا حداقل روزگارمون بدتر این نبود دوما اقای اژدری قید پول رو بزن و اسکوچیچ را اخراج کن که خسارت رفتن فولاد به لیگ یک خیلی بیشتر از دو میلیارد تومان اسکوچیچ هست. که اینو هر ادم عادی هم میدونه.و همچنین هرچه سریعتر سعداوی رو به تیم برگردون.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
5
این پولی که اسکو میخواد بگیره خوردن نداره و میشه درد بی درمون. مثل کی روش
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
موندن اسکوچیچ در هر صورتی به ضرر تیمه. اگر بازیکنا رو باشگاه بگیره یه جور لج میکنه، اگر هم خودش بگیره، که میشه اوضاعی که داریم میبینیم.
این شخصیت ناسالم باید از فولاد بره
فولاد یه شبه نشده فولاد که بازیچه این آدم بشه
بازیکناش رو همه بذارید لیست مازاد، بالاخره بخش زیادی از قراردادش حل میشه
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
واقعا چرا شماره حساب اعلام نمی کنند؟
اگه نمیخوایید خرج کنید هواداراش با جون و دل کمک می کنن. هوادارا باید این قضیه رو پیگیری کنند، با مسئول مربوطش باید صحبت بشه
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
آقای کانال خاص بیا و شماره حساب اسکو رو بده.
اون پول میخواد، چه فرقی میکنه که باشگاه بده بهش یا هوادارا
اگه هوادارا باهاش تسویه میکردن همه چی حل میشد تموم میشد
توی این اوضاعی که هیچ کس هیچ کاری نمیکنه، بهترین راه همینه فکر کنم
jafar
|
Switzerland
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
3
سکوت دهکردی و هیئت مدیره قبلی ؛ سکوت اژدری و هیئت مدیره جدید و جریاناتی که بر فولاد گذشته و اینکه هیچ چیز شفاف سازی نشده ؛ همه و همه نشان از یک معما دارد : معمای فولاد . اگر به صورت تئوری فرض کنیم عده ای قصد فرستادن فولاد به لیگ یک و نهایتا منحل کردن آن را داشته اند ؛ ما خود را در مقابل پازلی می بینیم که یک قطعه آن با بقیه قطعات نمی خواند و آنهم قرارداد سنگین اسکو است . معتقدم به احتمال زیاد دهکردی چون می دانسته چه بلایی قراره سر فولاد بره این قرارداد را بسته که شاید اسکو که تا آنزمان کارنامه خوبی در ملوان و فولاد داشت بتواند تیم را نجات دهد . ولی دهکردی فکر نمی کرد که اولا اسکو پول پرسته و در ثانی آنهائی که هدفشان سقوط فولاد بوده به سراغ قطعه ناهمانگ پازل خواهند رفت تا با آنها هماهنگ بشه و دست به کارهای دیوانه واری بزنه که فقط از یک دیوانه بر میاد برای مثال : امتحان کردن بیت سعید در خط دفاعی ؛ گذاشتن بازیکن تخصصی یک پست بر روی نیمکت و استفاده از بازیکنان در پست های غیر تخصصی ؛ دادن استراحت و تعطیلی تمرینات در زمانی که تیم در حال سقوطه ؛ جذب شش بازیکن در کناره ها مخصوصا تعداد زیای چپ پا و نداشتن هافبک بازیساز و مهاجم ؛ بستن قرارداد با بازیکن محروم و غیره . یک مسئله دیگر به نظر شما برای سرمایه دار مربی جدید نگیرند تا تیم سقوط کند و در آخر دو میلیارد به اسکو بدهند بهتره یا اینکه تیم بماند و فصل بعد ۱۲ تا ۱۷ میلیارد هزینه کنند ؟
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
2
اقا پولش رو بندازید جلوش بره فولاد رو نابود کرد
چرا نمی فهمید فوتبال حرفه ای همینه مربی که موفق نبود میره کنار ولی پولش رو می گیره یا میره شکایت میکنه مثل بدهکاران سرخابیها
نمیشه که دست روی دست گذاشت تا فولاد نابود شه یه کاری کنید مدیران بی عرضه به درد نخور
محمد جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
سلام من فقط ميخام اينو بگم مسولاي فولاد كلن ،برين از سپاهان و ذوب آهن ياد بگيريد كه چطور دارن تو فوتبال مملكت پادشاهي ميكنن و هيچ ارگاني هم جلودارشون نيست فقط بخاطر اين كه كل اصفهان و اصفهاني جماعت پشت همن و هواي همديگرو دارن ولي مهد فوتبال ايران بايد به وضع بيفته و هر كسي براي منافع خودش تو خوزستان يكي ديگرو زير پا له كنه فقط افسوس براي ما خوزستانيا كه تنها دلخوشيمون فولاد و تيماي خوزستانه
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
2
سلام فقط متاسفم براي فوتبال خوزستان و اهواز كه يك نفر اجنبي گداگشنه بايد با اعصاب اين همه خوزستاني با تعصب بازي كنه ...
آفتاب سرخ
|
Germany
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
1
این آقا تو اروپای شرقی نون نداره بخوره حالا اومده اهواز داره با یه چمدون پراز دلار بر می گرده وای برما که نمی تونیم کاری بکنیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها