به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

بازگشت عادل کلاه کج به لیگ برتر

عادل کلاه کج پس از نیم فصل خانه نشینی به لیگ برتر بازگشت.
بازیکن خوزستانی پس از پیوستن به تیم فوتبال راه‌آهن گفت: مشکلی وجود ندارد و تمرینات ما از فردا یا پس‌فردا با حضور همه بازیکنان آغاز می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس، عادل کلاه‌کج که برای عقد قرارداد با تیم فوتبال راه‌آهن به هیأت فوتبال تهران آمده بود گفت: با مسئولان باشگاه صحبت کردم و قرارداد امضا کردیم امیدوارم که با حضور بازیکنان قدیمی و جدید بتوانیم مشکلات راه‌آهن را جمع و جور کنیم.

وی در مورد وضعیت آشفته باشگاه راه‌آهن گفت: مشکلی نیست شاید تا یکی‌، دو روز پیش همه چیز مشخص نبود اما اکنون همه چیز معلوم است من با لطیفی و عابدینی صحبت کردم و به باشگاه راه‌آهن آمدم بحثم هم زیاد مالی نبود.

کلاه کج در مورد اینکه هیچ بازیکنی در تمرینات راه‌آهن حاضر نمی‌شود گفت: شاید تا الان تمریناتشان شروع نشده بود، رسانه‌ها می‌نویسند چهارشنبه یا پنج‌شنبه اما تمرینات فردا یا پس‌فردا آغاز خواهد شد و همه بازیکنان می‌آیند و با حضور بازیکنان جوان باتجربه تمرینات از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: من خودم تمرینات بدنسازی انجام دادم و مشکلی هم نیست 30 روز هم وقت داریم و دست به دست هم می‌دهیم تا به راه‌آهن کمک کنیم.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که عادل کلاه کج پس از جدایی از استقلال خوزستان با هیچ تیمی به توافق نرسید و به مدت نیم فصل از مسابقات رسمی دور بود.




پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها