به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

اختصاصی/احتمال پیوستن جلال رافخایی به فولاد

اگر ایمان موسوی رضایت بدهد، تا ساعاتی دیگر شاهد معاوضه سید جلال رافخایی با ایمان موسوی خواهیم بود.
خوزستان اسپورت در ادامه اخبار اختصاصی از نقل و انتقالات تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر، یک خبر ویژه برای هواداران پرشور فولاد خوزستان دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدجلال رافخایی مهاجم تیم ملوان انزلی با ترک اردوی این تیم در جزیره کیش آماده عزیمت به اهواز است تا با فولاد خوزستان قرارداد منعقد کند. سیدجلال رافخایی بعد از موافقت فیروز کریمی و مدیران باشگاه ملوان آماده عزیمت به فرودگاه کیش شده تا به سمت اهواز پرواز کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن امشب قراردادش را با فولاد به ثبت خواهد رساند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که ایمان موسوی مهاجم فولاد خوزستان در قبال سیدجلال رافخایی به ملوان انزلی انتقال خواهد یافت. البته این به  شرطی است که موسوی به انجام این معاوضه رضایت بدهد!

سیف الله دهکردی پس از جذب محسن مسلمان و محمد قاضی تلاش می کند تا با جذب سیدجلال رافخایی لبخند شادی را به لب های دراگان اسکوچیچ بنشاند. هواداران فولاد باید تا ساعاتی دیگر منتظر اعلام خبر ثبت قرارداد رسمی سیدجلال رافخایی در خوزستان اسپورت باشند.

درج این خبر و سایر اخبار اختصاصی خوزستان اسپورت در روز پایانی نقل و انتقالات میان فصل فوتبال ایران با ذکر منبع بلامانع است، چرا که هدف خوزستان اسپورت از اطلاع رسانی سریع و صحیح، جلب رضایت هواداران ورزش خصوصاً خوزستانی های دوست داشتنی است.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
3
مثل اینکه دراگان خیلی به رافخایی اعتقاد داره.
امیدوارم که به کارش بیاد حسابی. ولی تعداد مهاجمامون به نسبت زیاد شده. ای کاش برای هافبک و دفاع هم فکری میشد.
هرچند که با همین خرید ها هم فولاد نقل و انتقالات موفقی رو داشته و جای تبریک داره.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
1
خیلی ممنون از شما
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها