به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۸۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
از بین اژدری‌زاده و اسکوچیچ یک نفر کنار برود

کاپیتان شاهین: نگذارید فولاد مثل شاهین اهواز شود

کاپیتان شاهین: نگذارید فولاد مثل شاهین شود

خوزستان اسپورت- کاپیتان اولین تیم اهوازی فاتح جام قهرمانی فوتبال ایران اعتقاد دارد که مسئولان ارشد استان نباید اجازه دهند داستان تیم شاهین اهواز برای فولاد خوزستان تکرار شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم شاهین اهواز در فصل ورزشی 67-68 فاتح اولین دوره مسابقات باشگاهی فوتبال ایران طی سال های پس از انقلاب شد، همانطور که تیم شاهین آبادان در سال 1339 شمسی، اولین دوره مسابقات باشگاهی فوتبال ایران در دوران قبل از انقلاب را فتح کرده بود.

مسعود نوروزی، کاپیتان و رهبر خط میانی تیم شاهین اهواز، مردی که 15 سال پیراهن این تیم را به تن داشت و در سال 68 با تیم شاهین اهواز تا جمع 8 تیم برتر آسیا پیش رفت، اعتقاد دارد که هواداران فولاد حق دارند نگران آینده این تیم و تکرار تراژدی شاهین اهواز برای فولاد خوزستان باشند.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان که دارای مدرک مربیگری A آسیا هم هست، در مصاحبه با خوزستان اسپورت، ضمن مروری کوتاه بر دوران تلخ و شیرین تیم شاهین اهواز، به بررسی وضعیت تیم فولاد خوزستان در فصل جاری پرداخت و راهکارهایی برای نجات فولاد ارائه داد.

مصاحبه کاپیتان دوران طلایی شاهین اهواز با خوزستان اسپورت را مرور کنید:

شاهین 50 سال قدمت داشت
وقتی خبر و تصاویر مربوط به تجمع هواداران فولاد را در خوزستان اسپورت دیدم، خاطرات شاهین اهواز برایم تداعی شد و معتقدم که هواداران فولاد حق دارند نگران تکرار داستان شاهین برای فولاد باشند.
شاهین اهواز یک تیم ریشه دار بود و حدود 50 سال قدمت داشت. شاهین در دوران قبل و بعد از انقلاب بازیکنان پرشماری را به تیم ملی و تیم های بزرگ کشور تحویل داد. از بازیکنانی که در قید حیات هستند، نام نمی‌برم چون ممکن است کسی را از قلم بیندازم ولی از بین بازیکنانی که به رحمت خدا رفتند، می‌توانم به شادروان صفر ایرانپاک، ایرج سلیمانی و ناظم گنجاپور اشاره کنم.

شاهین صدای مردم خوزستان بود
قهرمانی شاهین اهواز، مصادف با سال پایانی جنگ ایران و عراق بود. مسابقات آن سال تا مرحله یک چهارم نهایی در دوران جنگ برگزار شد و مراحل نیمه نهایی و فینال در ماه‌های پس از صلح انجام شد.
شاهین اهواز نه تنها بازیکن غیربومی یا خارجی نداشت، بلکه از وجود همه نیروهای بومی هم نمی‌توانست استفاده کند، چرا که تعداد زیادی از خوزستانی‌ها که در میان آنان بازیکنان صاحب نام و ملی‌پوش هم قرار داشتند، بدلیل شرایط جنگ از این استان مهاجرت کرده بودند. تیم ما در شرایطی آماده مسابقات می‌شد که شهرهای خوزستان هدف حملات عراقی‌ها بودند.
شاهین اهواز در سال های جنگ، یک مربی زحمتکش و سازنده بنام غلام فرهادی را بدلیل حمله هواپیماهای عراقی به شهر اهواز از دست داده بود. ما با تمام آن مشکلات تا فینال رفتیم و قهرمان شدیم تا شادی را به خانه‌های مردم زجرکشیده خوزستان بیاوریم. شاهین در آن سال ها فقط یک تیم باشگاهی نبود، بلکه نماینده مردم یک استان بود. صدای مردم جنگ زده بود. شاهین نماد یک استان بود که با شایستگی تا جمع 8 تیم برتر آسیا پیش رفت ولی قبل از آغاز مرحله یک چهارم نهایی اسیر مشکلات شد و با یک تیم ناقص راهی اندونزی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

جدایی خزامی‌پور نقطه آغاز انحلال شاهین بود
اجازه بدهید با ذکر یک نکته وارد بحث نابودی تیم شاهین شویم. در زمان قهرمانی شاهین اهواز، شادروان عبدالجلیل خزامی‌پور، مدیریت باشگاه را به عهده داشت. روزی که تیم شاهین در بازی فینال ایران با تیم ملوان بازی داشت، خزامی‌پور بدلیل ناراحتی قلبی در یک بیمارستان در انگلستان بستری شده بود. او بقدری روی تیم تعصب داشت که در آن دوران که خبری از اینترنت و تلفن همراه و امکانات ارتباطی امروزی نبود، هزینه کلان مکالمه دو ساعته از انگلستان به ایران را پرداخت کرد تا از طریق تلفن بیمارستان با اهواز در ارتباط باشد و گزارش بازی را بصورت زنده از رادیو خوزستان گوش بدهد. شاهین توسط چنین مردی مدیریت می‌شد و جدایی او زمینه نابودی تیم را فراهم کرد.

مدیریت نالایق شاهین را به انحلال کشاند
به صراحت بگویم که از سوی برخی از مسئولان وقت ورزش استان، بنا به دلایل نامعلومی که تاکنون هم برایم پوشیده مانده، مدیرانی نالایق برای مدیریت تیم شاهین اهواز منصوب شدند که این تیم را بعد از قهرمانی ایران تا انحلال پیش بردند.
طبیعی است که انتصاب مدیران نالایق، زمینه را برای مربیان نالایق و بازیکنان نالایق فراهم می‌کند و یک مجموعه را به نابودی می‌کشاند. منظورم از نالایق، عدم لیاقت مدیریت ورزشی برای اداره تیمی مانند شاهین اهواز است. مدیرانی که بعد از زنده یاد عبدالجلیل خزامی‌پور روی کار آمدند، از چهره‌های موجه اجتماع بودند ولی در زمینه مدیریت ورزش هیچ سررشته‌ای نداشتند.
شاهین اهواز به مرور زمان تضعیف شد و مدیرانی هم که بعدها سر کار آمدند، در نهایت امتیاز این تیم در دسته دوم کشور را به تیم مس سونگون فروختند. در واقع تاریخ 50 ساله شاهین اهواز فروخته شد تا فقط خاطره ای از این تیم در ذهن بماند.

رفتن دهکردی فولاد را ضعیف کرد
احساس من اینست که اتفاقات شاهین بنوعی دیگر در باشگاه فولاد خوزستان در حال رخ دادن است. سیف الله دهکردی که مدیر قوی و فوتبالی بوده، در اعتراض به کاهش بودجه به همراه سایر اعضای هیئت مدیره فولاد کنار می‌رود و اژدری‌زاده جای او را می‌گیرد. اژدری‌زاده را یک انسان خوب و پاک می‌دانم که در مدیریت باشگاه دسته اول فولادنوین موفق عمل کرد اما به صراحت بگویم که ایشان نمی‌تواند باشگاهی چون فولاد را اداره کند. فولاد در بخش ورزش، یک سرمایه ملی است اما متأسفانه امسال بدلیل تغییرات مدیریت آسیب بزرگی دید و سرمربی فولاد از همین شکاف استفاده کرد تا تبدیل به تصمیم گیرنده اصلی در تیم فولاد شود.

اژدری‌زاده باید با اسکوچیچ برخورد می‌کرد
اولین و بزرگ ترین ضعف اژدری‌زاده، عدم برخورد با سرمربی تیم در فصل نقل و انتقالات بود. اسکوچیچ همه ستاره‌های فولادنوین را خط زد ولی اژدری‌زاده به صرف اینکه سرمربی در مسائل فنی اختیار تام دارد، در مقابل او سکوت کرد و پذیرفت که این بازیکنان خط بخورند، در حالی که باید در مقابل تصمیمات غلط و مشکوک اسکوچیچ می‌ایستاد. آقای اسکوچیچ در تلویزیون خوزستان به صراحت اعلام کرد که حسن بیت سعید را بدلیل سن بالایش خط زده، در حالی که بیت سعید 25 ساله است و امیرحسین فشنگچی که به جای وی جذب شده، نزدیک به 30 سال سن دارد.
اژدری‌زاده باید در همان فصل نقل و انتقالات جلوی اسکوچیچ می‌ایستاد و او را مجبور به تبعیت از باشگاه می‌کرد. مگر می‌شود شما بهترین بازیکنان را در تیم فولادنوین داشته باشی و قراردادهای همه آنها معادل قرارداد یک بازیکن وارداتی باشد، آن وقت اجازه دهید که سرمربی برود بازیکنان مازاد و مصدوم و محروم سایر تیم ها را با چند برابر قیمت بازیکنان فولادنوین به تیم شما بیاورد؟

اژدری‌زاده نتوانسته جای دهکردی را پر کند
ابتدای فصل قرار بود بودجه باشگاه فولاد کم شود ولی در نهایت با دخالت استاندار خوزستان این موضوع منتفی شد و بودجه فولاد برای فصل جدید به تصویب رسید. سرمربی فولاد که بالاترین رقم قرارداد را در لیگ برتر دارد و تیم فولاد جزو 5 تیم گران قیمت لیگ است، پس برای ریشه یابی مشکلات فولاد، نمی‌توان مسائل مالی را بهانه کرد و ضعف از کادر مدیریت و کادر فنی است.
ببینید وقتی شما مدیریت قوی داشته باشید، اجازه نمی‌دهید که هیچ یک از افراد زیرمجموعه خارج از چارچوب خود حرکت کند اما وقتی شما ملاطفت به خرج دهید، کار به جایی می‌رسد که افراد زیردست شما تبدیل به تصمیم گیرنده نهایی شوند. علیرغم احترامی که برای آقای اژدری‌زاده قائل هستم، معتقدم که ایشان اصلاً نتوانسته جای خالی مدیر موفقی مانند آقای دهکردی را پر کند. باز هم تأکید می‌کنم که بزرگ ترین ضعف آقای اژدری‌زاده، دادن اختیارات بیش از اندازه به سرمربی تیم بوده، بطوری که اخیراً آقای اسکوچیچ در مصاحبه‌هایش به صراحت علیه مدیریت مصاحبه می‌کند، با وجود داشتن قرارداد با فولاد اقدام به مذاکره با سایر باشگاه ها می‌کند، تیم فولاد را به حاشیه می‌برد، فولاد را آن طور که دوست دارد می‌چرخاند و هیچ برخوردی با او صورت نمی‌گیرد.

فولاد در 3 نقطه حیاتی ضعف دارد
در بحث فنی تیم فولاد لازم است به نکاتی اشاره کنم. در هر تیم حرفه‌ای 3 نقطه حیاتی وجود دارد. شما اگر به هر تیم حرفه‌ای نگاه کنید، از بین دروازه‌بان و 4 بازیکن خط دفاعی که مجموعاً 5 نفر می‌شوند، الزاماً باید 3 نفر دارای فیزیک قوی و قامت بلند باشند. بدین ترتیب که یک دروازه‌بان به همراه دو مدافع میانی، یا یک دروازه‌بان همراه با یک مدافع میانی و یکی از دو مدافع کناری هر تیم باید از بازیکنان بلندقامت باشند تا بتوانند در این فوتبال که ضربات شروع مجدد نقش حیاتی دارند، از دروازه تیم خودی حفاظت کنند.
بدترین تصمیم فنی تیم فولاد خوزستان در این فصل این بوده که در این نقاط حیاتی از بازیکنان با فیزیک نامناسب استفاده کرده است. نمونه بارز ضعف فولاد در این 3 نقطه حیاتی را در بازی با استقلال تهران دیدیم که تیم فولاد به چه راحتی اسیر تیم مقابل شده بود. شما ببینید علیرضا سلیمی کوتاه قامت است. لئونارد مساریچ که نمی‌دانم روی چه حسابی کاپیتان شده، کوتاه قامت است. بهمن کامل همین شرایط را دارد و محمدرضا خانزاده که از همه این نفرات بلند قامت تر است، به وضوح در نبردهای هوایی با بازیکنان سرزن استقلال کم آورده بود.

یارگیری فولاد بسیار ضعیف بود
شما سال های قبل فولاد را ببینید. فولاد عبدالله کرمی را داشت. ایوب والی و احمد آل نعمه را داشت. ایوب والی محروم می‌شود. احمد آل نعمه از تیم کنار گذاشته می‌شود و بازیکن ذخیره آل نعمه که خیلی از احمد کوتاه قامت تر است در فولاد می‌ماند و نتیجه این چیزی می‌شود که می‌بینید. این ها همه جای سئوال است.
در خط هافبک فولاد فقدان یک هافبک طراح و بازیساز کاملاً مشهود است. ماتیاس چاگو در هافبک دفاعی خوب بوده ولی فولاد هافبک پاسور ندارد. در همین خوزستان بازیکنانی در رده امیدها و زیر 23 سال وجود دارند که می‌توانستند مشکل فولاد را در این پست برطرف کنند.
فولاد در کناره های زمین بازیکنانی مانند شریفات و انصاری را دارد اما از یک طرف هافبک طراح وجود ندارد که این دو نفر را راه بیندازد و از طرف دیگر تیم فولاد فاقد یک مهاجم نوک تمام عیار است تا توپ های ارسالی از کناره‌ها را تبدیل به گل کند.
اگر تیم مقابل فولاد بسته بازی کند، فولاد چگونه می‌خواهد به گل برسد؟ نه هافبک شوتزن دارد که از پشت محوطه جریمه گل بزند. نه مهاجم سرزن دارد که با ارسال های مداوم بتواند در خط دفاعی حریف شکاف ایجاد کند و با ضربه سر گل بزند. نه هافبک پاسور دارد که بازیکنان سرعتی را مدام راه بیندازد تا با نفوذ به محوطه جریمه حریفان پنالتی بگیرند. همه این کمبودها ناشی از یارگیری بسیار ضعیف و جذب بازیکنانی است که هیچ کمکی به فولاد نکرده‌اند.

اسکوچیچ فکر می‌کند از مربیان ایرانی بهتر است
ایده اضافه کردن مربی به کادر فنی فولاد، ایده خوبی است اما فکر می‌کنم بنا به یک دلیل با نتیجه مثبت همراه نمی‌شود. دلیل اینست که دراگان اسکوچیچ پیش خودش فکر می‌کند از مربیان ایرانی بهتر و بالاتر است و به همین دلیل طبیعی است که اگر مربیان جدیدی به کادر فنی فولاد اضافه شوند، باز هم اسکوچیچ حرف اول و آخر را می‌زند.
اضافه کردن یک یا دو مربی جدید به تیم فولاد در صورتی کارساز می‌شود که باشگاه تصمیم به کاستن اختیارات دراگان اسکوچیچ و دادن فضای کار به مربیان جدید بگیرد تا تغییراتی در این تیم ایجاد کنند.
راهکار بعدی در رابطه با دراگان اسکوچیچ اینست که باشگاه فولاد از دو کارشناس خبره حقوقی برای بررسی قرارداد این مربی استفاده کند تا شاید براساس مفادی از این قرارداد بتواند زمینه کنار گذاشتن این مربی را اجرا کند. من واقعاً درک نمی‌کنم که چگونه امکان دارد قرارداد یک مربی بصورت کاملاً یکطرفه و به مدت دو سال تنظیم شود و هیچ نکته مثبتی به سود باشگاه در آن نباشد؟

نمی‌گذارند اسکوچیچ استعفا کند
در رابطه با استعفای اسکوچیچ نظرم اینست که ایشان نمی‌تواند استعفا کند. بهرحال چون جدایی اسکوچیچ باعث به خطر افتادن متافع افراد دیگری می‌شود، طبیعی است که با دادن اطلاعات غلط به این مربی از او بخواهند در فولاد باقی بماند.
من اعتقاد دارم که اسکوچیچ حتماً در این مدت به استعفا فکر کرده و فکر می‌کند ولی افرادی که رفتن اسکوچیچ را به معنی کم شدن یا قطع شدن منافع خود می‌دانند، از این مربی می‌خواهند در سمت خود باقی بماند. برای این افراد، نه نابود شدن فولاد مهم است و نه زیر سئوال رفتن وجهه مربیگری دراگان اسکوچیچ. آنها بقولی نقد را به نسیه نمی‌دهند و به همین دلیل استنباط من اینست که افرادی با دادن اطلاعات غلط به سرمربی فولاد او را تشویق به ماندن در این تیم می‌کنند.

مشکلات فولاد با یک پیروزی برطرف نمی‌شود
این صحبت را قبول ندارم که با شکست دادن استقلال تهران در بازی روز جمعه تمامی مشکلات فولاد حل می‌شود. مگر فولاد مقابل سیاه جامگان پیروز نشد؟ پس از آن چه اتفاق مثبتی در این تیم افتاد؟ فولاد اگر 3 بازی از 4 بازی باقی مانده در نیم فصل که در اهواز برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر بگذارد و در خاتمه دور رفت حداقل 15 امتیازی شود، آن وقت می‌تواند امیدوار باشد که در نیم فصل بتواند چند بازیکن خوب و تأثیرگذار را جذب کند اما اگر فولاد یک بازی را ببرد و باز هم دو بازی را ببازد، به نقطه صفر برمی‌گردد.
شما استقلال خوزستان را در نظر بگیرید که در پایان دور رفت سال گذشته، دارای 16 امتیاز بود و در پایان لیگ در جای چهاردهم قرار گرفت و به مرحله پلی‌اف رفت. امسال که پلی‌اف وجود ندارد و تیم چهاردهم لیگ برتر به لیگ یک سقوط می‌کند. امتیاز گرفتن در دور برگشت خیلی مشکل می‌شود، خصوصاً اگر تیمی با شرایط فعلی فولاد را داشته باشید.

از بین اژدری‌زاده و اسکوچیچ یک نفر باید برود
در مجموع می‌گویم که از بین آقایان اژدری‌زاده و اسکوچیچ باید یک نفر کنار برود. اژدری‌زاده یا باید بعنوان مدیرعامل بتواند هیئت مدیره را برای صدور حکم برکناری اسکوچیچ قانع کند یا اینکه شخصاً کناره گیری نماید تا مدیرعامل بعدی بیاید و با سرمربی تیم برخورد جدی کند و این مربی را از تیم کنار بگذارد.
اما اگر هیئت مدیره باشگاه فولاد زیر بار هزینه برکناری اسکوچیچ نرود و کنار رفتن اژدری‌زاده که کارمند شرکت فولاد هم هست را نپذیرد، آن گاه باید به ایده اضافه کردن دو مربی به کادر فنی همراه با کاهش اختیارات دراگان اسکوچیچ و دادن اختیارات به مربیان جدید اقدام کند. باشگاه فولاد اگر قرار است که اسکوچیچ را برخلاف خواسته مردم خوزستان بدلیل ناتوانی در پرداخت غرامت فسخ قرارداد این مربی حفظ کند، باید اختیارات او در مسائل فنی را به حداقل برساند و دو مربی جدید به کادر فنی اضافه کند و از اسکوچیچ بخواهد فقط نقش مشاور را در تیم داشته باشد.

استاندار خوزستان وارد عمل شود
در پایان باید ابراز تأسف کنم از این موضوع که استان خوزستان بعنوان منبع درآمد کشور، بعنوان استانی که شرکت های عظیم فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی را داراست، در اداره تیم های بزرگ و پرطرفدارش عاجز می‌ماند، در حالی که بعنوان مثال در شهری مانند تبریز که از نظر کارخانجات و منابع درآمد در سطح خوزستان نیست، تیم های بزرگ و پرطرفدار به راحتی اداره می‌شوند.
چطور می‌شود تیم نفت تهران از منابع ملی نفت استفاده می‌کند ولی در مسجدسلیمان که اولین منطقه اکتشاف نفت در ایران بوده، تیم نفت از نظر مالی حمایت نمی‌شود و از لیگ برتر سقوط می‌کند.
بعنوان یک عضو کوچک جامعه ورزش خوزستان از استاندار ورزشدوست این استان تقاضا می‌کنم که به یاری تیم های خوزستان خصوصاً تیم پرطرفدار فولاد خوزستان بیاید تا با جان گرفتن دوباره این تیم، لبخند شادی بر لب مردم خوزستان بنشیند.

کاپیتان شاهین: نگذارید فولاد مثل شاهین شود
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۸
رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
1
15
یادش بخیر چه دورانی بود شاهین اهواز مایه غرور خوزستان بود بازی با پرسپولیس 70 هزار نفر توی آزادی پرسپولیس حذف کرد تو اهواز که 3 تا زد یا فینال که ملوانو 4 تایی کرد شاهین رو زمین زدن تا یه تیم خوزستانی نتونه تو آسیا مقام بیاره چون دیدن خیلی راحت تا هشت تاتیم رفت بالا تیم بومی با کمترین امکانات الان که دیگه ماشالا همه نوع امکاناتی هست ولی حیف که برا یه سری بازیکن بدردنخور از شهرهای دیگه داریم هزینه میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
8
اقای اژدری یالا دیگه یه تکونی بخور یه حرکتی بکن تا کی میخای سکوت کنی اسکو داره تیمو فلج میکنه دیگه توانبخشی جواب نمیده احیا نمیشه اگه فلجش کرد
foolad girl
|
Iraq
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
7
وقتی یه نفر پاش با دلالی باز بشه توی تیم، پشت سرش نفرات بیشتری میاد
همین آدما تیمو فلج میکنن. چرا جماعتی مصاحبه نمیکنه و به به چه چه بگه؟
معلومه دیگه، دو دستگی افتاده تو تیم، یه دسته فولادیا، ی دسته دلالیا. دلالیا هستن که دو دستی فولاد و چسبیدن. تا اسم کاهش قرارداد اومد اول از همه فشنگچی اعتراض کرد
رسول قادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
8
صح الله لسانک ( کلامت طلا بود آقای نوروزی عزیز دمت گرم )
dante
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
1
13
دیشب داشتم شوی مسخره ی نود رو نگاه میکردم یعنی صحبت های چیپ و بی ارزش هاشم بیگ زاده از وضعیت بحرانی فولاد مهم تره؟؟ بررسی وضعیت تیم های بی ریشه ی شهرداری زنجان و اردبیل از نابودی فولاده بازیکن ساز واجب تره؟ همشون باهم کمر به ریشه کن کردن فولاد بستن اما تا چششون کور بشه همیشه خاری تو چشمشون هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
8
نگا كن تورو خدا كل خوزستان كوچك وبزرگ داره حرص ميخوره ولي مسولين ومدير عامل هيچي ب هيچي انگار ن انگار
يك سوال اينا دل ندارند احساس ندارن؟
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
7
با تشکر از مسعود نوروزی پیشکسوت گرانقدر خوزستان.
با وضعیتی که در فولاد حاکم شده مطمئنم نه اسکوچیچ استعفا بده نه اژدری اون رو اخراج می کنه نه اژدری استعفا میده نه هیات مدیره به اوضاع سامون می ده. فکر کنم اینها بین خودشون جنگ زرگری راه انداختن و اسکوچیچ با اژدری و هیات مدیره هماهنگ شده و داره دستورات اونا رو انجام می ده تا فولاد اوت بشه
ما که دستمون بجایی بند نیست امیدوارم اقای استاندار یک دخالت جدی بکنند. با تشکر
sirous
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
5
واقعا حرف دلمون رو زدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
6
چرا مدیریت فولاد مصاحبه نمیکنه مواضع باشگاهو اعلام کنه. سکوت اژدری نشونه چیه؟ چه اتفاقی داره میافته؟
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
8
دوستان باکامنت گذاشتن چیزی حل نمیشه مطمن باشید باحضور استادیوم وپرشور می تونیم دشمنان فولاد رو سرجاشون بشونیم از اول فصل تا الان تعدادی کمی از هوادارهای فولاد به استادیوم رفتن آقا خواهش میکنم به استادیوم بیانند وباحمایتتون واعتراض خودتون در بازی به وضعیت فعلی نگذارید دلال ها به هدفشون برسن
پاسخ ها
jafar
| Switzerland |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
کاملا باهات موافقم . مرحله و زمان بسیار حساسی را تیم می گذراند که هواداران باید حضور داشته باشند و حداقل سر اسکو و دلال ها و بازیکنان سفارشی شان داد بزنند که دست از سر تیم بردارند . اینکه در خانه نشست و کامنت گذاشت یعنی وقت کشی کردن اسکو و مدیر برنامه اش جهت پایان لیگ و نهایتا سقوط تیم به لیگ یک . با آوردن دو مربی بالای سر اسکو و گرفتن امکانات رفاهی زندگی و گرفتن اختیاراتش از تیم میشه او را تنبیه و وادار به استعفا کرد .
رضا فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
5
همه زور همه هیچی نیست. 15 ساله طرفدار این تیمم. ساکن تهران ولی عرقم رو خوزستانه. ولی مطمئن باشید سقوط میکنه. چون دلواپسی نبود که دهکردی رو نگه داره. فرق تبریز و اصفهان با خوزستان تو مدیریت و البته مدیرانی است ک خوزستانی نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
4
باخت يا مساوي روز جمعه نداريم فقط 3 امتياز اگه گرفتي حلال تيم اگه نگرفتي خيانت به باشگاه فولاد كردي مرد 2 ميلياردي مي فهمي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
5
آقاي اژدري با حركات مشكوك اسكو چيچ برخورد نكردي واين آقا بي مورد سرمايه هاي فولاد نوين را خط زد وويسي اينها را با پول كم گرفت واقعابايد تاسف خورد به حال باشگاه فولاد كه پرورش دهنده بازيكن در سراسر ايران است
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
7
همیشه توی زندگی گفتم خدایا از کسانی که شاهین اهواز را فنا کردند نگذره بازیکن های شاهین ، جنوب همه با شخصیت و تحصیلکرده اونم زمانی که بیشتر بازیکن های فوتبال پایتخت نشین لمپن بودند هر وقت یاد گلهای فرزاد آهک پور می افتم اشک توی چشم هام جمع میشه ،مشکل فوتبال خوزستان نگذاشتن مدیران بالادستی و تصمیم گیری برای فوتبال خوزستانه مصاحبه های نعیم سعداوی،سیاوش بختیاری زاده، کوروش بختیاری ، علی نواصرزاده ومسعود نوروزی را با دقت کسی بخونه متوجه میشه چرا ما نباید از مربیان ومدیران خوزستانی بهره ای نبریم ،خلاصه باید توی استادیوم حقمونو بگیریم لااقل زبان را از ما نگرفتند. جانم فدای خوزستان
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
8
مدیریت مدیریت مدیریت..تنهامشکل فولادبه نظرهرخوزستانی دختروپسرپیروجوان..مدیریته اژدری توروخدا برو ازتیممون انگارتیممون نفرین شده هربلایی سرش میارن..بابا شماهوادارا خوزستان اسپورت یه کاری بکنید بخدا دیوونه شدیم.دهکردی برگردبه خاطرنام خوزستان
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
7
ای کاش نام اس خوزستان رو شاهین میزاشتن تا اسم این تیم زنده بمونه
ما که دهه 70 هستیم چیزی از این دورا ن طلایی تیم یادمون نمیاد
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
8
اول از هر چیز یادی کنم از شاهین قهرمان خدا شاهده هنوزم اسم شاهین که می یاد و لوگوی این باشگاه رو می بینم مو به تنم سیخ میشه بسکه این تیم بزرگ بود تنها باشگاه فرهنگی و ورزشی و مردمی روزگار خودش میشه روزها و ساعتها در مورد شاهین حرف زد اما چه کنیم که امروز باشگاه دیگری از خطه ی کارون و تبار شاهین مورد هجمه ی نابکاران قرار گرفته پس حکایت بی پایان شاهین رو رها کرده و به داستان پر غصه ی فولاد می پردازیم به قول مولانا
این ندارد اخر از اغاز گو .... رو تمام ان حکایت بازگو
دوستان و هواداران گرامی امروز فولاد بزرگ تنها وارث راستین شاهین قهرمان و جنوب دوست داشتنی و اخرین سنگر فوتبال خوزستان توسط افرادی نالایق و نااگاه و شاید مغرض در معرض تهدید قرار گرفته و جولانگاه سودجویانی منفعت طلب گردیده که جز به پر کردن کیسه ی خود نمی اندیشند
این نابکاران هیچ گونه ارزشی برای احساسات و عواطف انسانی قائل نبوده و تمام فضایل اخلاقی را به سکه ای الوده تاخت زده اند
امروز بر تمام علاقه مندان دیار کارون واجب است که به قلم یا به قدم به مقابله با این نا اهلان بر خیزند که اگر این اخرین سنگر(فولاد) تسخیر شود خوزستان پیر مغموم و دل شکسته تر از همیشه خواهد شد و نام فولاد همچون گذشتگان خود شاهین و جنوب به یادها و خاطره ها خواهد پیوست
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
5
من شک دارم که بابازاده و اژدری خوزستانی باشن یعنی با اینکاراشون آدم احساس میکنه اینا همدست هیات مدیره غیربومی شرکت فولادن به خاطر همی سکوت کردنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
5
تو زمان آقای دهکردی عملکرد اسکوچیچ راضی کننده بود،به نظرم این اژدری باید از سمتش استعفا بده و بره،بعدشم با اومدن مدیر عامل جدید در مورد سر مربی و بازیکنای بدرد نخور تصمیم گرفته شه
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
5
زمان آقای دهکردی بقایای تیم فرکی برای اسکوچیچ نتیجه می گرفتن. امسال چنتاشون رفتن سربازی چنتا رو اسکو گذاشت لیست مازاد پنتا هم که موندن از نظر روحی داغونشون کرده تا بتونه بازیکنای خودشه بیاره داخل ترکیب . دهکردی بیاد نمیتونه معجزه کنه مگه اینکه زمان برگرده به شیش ماه پیش و این بازیکنای که اسکمو اورده هنوز نیومده باشن و آقای دهکردی بتونه چنتا بازیکن خوب بگیره. اگه به نیم فصل امید دارین که مطمیئم تیما نمیان بازیکنا خوبوشن به ما بدن نهایتش بازم چن تا مازاد و محروم مصدوم میاریم
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
6
درود به شرف مسعود نوروزی و تمامی بزرگان دهه 60 فوتبال خوزستان مردای بزرگی که در اون دوران جنگ با پیراهن هر تیم خوزستانی چه منتخب خوزستان در لیگ قدس چه شاهین و جنوب و بعد از اون استقلال چه صنعت نفت وقتی که از شیراز دوباره به خوزستان اومد بعد از اتمام جنگ همه همه این بازیکنان دنیایی از خاطره بجا گذاشتن تو ذهن مردم خوزستان یادش بخیر روزهایی که استودیوی تختی جای سوزن انداختن نداشت تو اون روزهای جنگ و فقر و مشکلات مردم میرفتن و یکصدا تیمهای استانمون رو تشویق میکردن نه خبری از لیدر و دفت و دستک بود نه مربی اجنبی نه بازیکن غیر بومی . غیرت بود و تعصب و عشق در کنار تکنیک و فوتبال زیبای خوزستانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
4
این چندروز که خوزستان اسپورت زحمت کشید و تحلیلهای پیشکسوتان بزرگ خوزستانی رو به اطلاع مردم رسوند معلوم شد که چرا تیمهای ما نتیجه نمیگیرند. ادمهای باسواد و فوتبالی و خاک خورده میادین ورزشی خانه نشین هستند و افرادی در راس کار قرار گرفتن که در عمرشون به توپ لگذ نزدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
4
اسكو براي بازي جمعه يه خاكي توسرت بريز
شاهین
|
Spain
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
شاهین با باقری نيا آهک پورسرخي و بختیاری زاده ها بزرگی کرد.و دلیل انحلال شاهین وارد شدن پول به فوتبال و صنعتی شدن آن بودمسئولين استان بدلیل اینکه میخواستن از شر شاهین راحت شن هیچ اسپانسري جور نکردن.اما فولاد با ای همه پول و امکانات دست دزدها افتاد. و مسئولین استان راه بهتری برای راحت شدن از دستش پیدا نکردن
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
1
بزرگترین، ریشه ای ترین، و مادر تمام مشکلات فولاد فقط وفقط وفقط اژدریه . مطمئن باشید 5ماه مدیریت این آقا ،5سال تیم رو به عقب برد. من واقعا موندم که این آقا باید چکارکنه که اخراج بشه. والان این آقا چکاری میتونه بکنه که فولاد نجات پیدا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و قراره چه اتفاقی بیفته که شاید استعفا بده؟؟؟؟؟؟؟
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
0
0
بابا اسکو به خاطر این پافشاری میکنه چون از کل قراردادش مبلغ ناچیزی گیرش میاد و بیشترش تو جیبش دلالها میره اینقدر نگید اسکو برو دست خالی کجا بره دلالها اولش کل پولشو ازش گرفتن
باید به حالمون گریه کنیم که همچین مدیران نادانی داریم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
1
با سلام و تشکر از کاپیتان بزرگ تیم شاهین
زیباترین و فنی ترین مقاله ای که از حال و روز امروز فولاد خوندم همین موارد بود واقعا گل گفتی و تک تک جملاتت زیبا و متفکرانه بود
اینکه کارشناسان فهیم خوزستانی بدنبال سرپوش روی مشکلات موجود نیستن جای تحسین داره , عدم صلاحیت آقای اژدری در تیم فولاد باعث نابودی این تیم شده و امیدوارم مسوولین با دیدن اینجور مطالب کارشناسانه متوجه اشتباهات موجود باشند .
با امید موفقیت تیم های استقلال خوزستان, استقلال اهواز , فولاد
لازم به ذکر است که مدیریت نفت آبادان هم بی نهایت ضعیف است و دلالی و بازیکن اندازای در این تیم موج میزنه تا جایی که بازیکناش همه از بیکیفیت های غیر خوزستانی هستند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها