به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

ابن قاسم به دادسرا احضار شد

خوزستان اسپورت- به نظر می رسد پرسپولیسی ها که در مستطیل سبز ورزشگاه آزادی حریف تیم شایسته جنوب ایران نشده اند، قصد دارند که از راه های دیگری تیم فولاد را تحت فشار بگذارند.
محمدحسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دومین بار با شکایت حمید درخشان سرمربی پرسپولیس تهران به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام علی محمدی وکیل مدافع حمید درخشان در گفت وگو با خبرگزاری ایرنا با اعلام این خبر اظهارداشت: بازپرس شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه، روز گذشته برای دومین بار سرپرست فولاد را با شکایت حمید درخشان به دادسرا احضار کرد.

وکیل مدافع درخشان اظهار داشت: پیشتر سرپرست فولاد خوزستان احضار شده بود اما به دلیل سفر به مالزی به منظور قرعه کشی مسابقات جام باشگاه های آسیا نتوانست در دادسرا حضور یابد.

علی محمدی یادآور شد: در این پرونده از نعیم سعداوی نیز شکایت کرده بودیم که وی چندی پیش در دادسرا حضور یافت و ضمن تفهیم اتهام برایش قرار کفالت صادر شد.

وکیل مدافع حمید درخشان افزود: بازپرس پرونده، یوسف وکیا بازیکن فولاد و واسطه ای که وکیا را به درخشان وصل کرده بود را نیز به عنوان مطلع به دادسرا احضار کرد که وکیا دو  هفته پیش با حضور در دادسرا به سئوالات بازپرس پاسخ داد اما هنوز فرد واسطه در دادسرا حضور نیافته است.

علی محمدی افزود: در این پرونده به اتهام نشر اکاذیب از نعیم سعداوی مربی و حسین ابن قاسم سرپرست فولاد خوزستان شکایت کرده ایم.

وی افزود: شکایت دیگری نیز تحت عنوان ضبط بدون اجازه صدا، در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه یوسف وکیا بازیکن و نعیم سعداوی مربی فولاد مطرح کرده ایم.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست که محمدحسین ابن قاسم سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان برای صبح روز چهارشنبه (فردا) بلیط پرواز اهواز به تهران تهیه کرده تا با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه در خصوص این پرونده شفاف سازی کند. به نظر می رسد پرسپولیسی ها که در مستطیل سبز ورزشگاه آزادی حریف تیم شایسته جنوب ایران نشده اند، قصد دارند که از راه های دیگری تیم فولاد را تحت فشار بگذارند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
2
پرسپولیسی ها خیلی پررو هستن.
امیدوارم حق به فولاد برسه.
یوسف
|
United States of America
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
2
پرسپولیس قزوین !!! صادر کننده بهترین سنگ پاهای حمام...
خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
0
2
درخشان بجاي پرداختن به حاشيها برو تيمت رو جمع و جور کن که احتمال برکناريت زياده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها