به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مرعشیان: فولاد در کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کند

مرعشیان: فولاد در کشتی فرنگی سرمایه‌گذاری کند

خوزستان اسپورت- رییس هیات کشتی خوزستان خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در کشتی فرنگی این استان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سید حسین مرعشیان درباره قهرمانی تیم کشتی فرنگی نوجوانان خوزستان در رقابت‌های کشوری اظهار کرد: تیم خوزستان امسال موفق شد در رده خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان عنوان قهرمانی کشتی فرنگی کشور را مقتدرانه از آن خود کند و در رده بزرگسالان نیز توانستیم به عنوان نایب قهرمانی برسیم که این نشان از پتانسیل بسیار بالای کشتی فرنگی در خوزستان است.

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: ما در رده‌های پایه فوق‌العاده حساس و با برنامه به سمت جلو حرکت می‌کنیم و سعی می‌کنیم کشتی فرنگی استان همواره استعدادهای خوبی را به تیم‌های ملی معرفی کند. رقابت‌های اوپن و انتخابی‌های زیادی را در سطح استان برگزار می‌کنیم و همین مسابقه‌های زیاد یکی از عوامل مهم موفقیت فرنگی‌کاران استان در مسابقه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته که تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی ایران قهرمان دنیا شد، سه طلای ایران توسط کشتی‌گیران خوزستان به دست آمد. ما همچنان به دنبال این هستیم با حمایتی که از کشتی فرنگی استان انجام می‌دهیم بتوانیم همانند گذشته شاهد افتخارآفرینی‌های هرچه بیشتر در کشتی ایران باشیم.

مرعشیان در ادامه خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در کشتی فرنگی به عنوان یکی از پتانسیل‌های شاخص استان خوزستان شد و افزود: این توقع را داریم تا مناطق نفت‌خیز جنوب و فولاد خوزستان که فقط در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کنند، به کشتی نیز به عنوان ورزش ملی توجه کنند تا بتوانیم هرچه بهتر موفق‌تر عمل کنیم.

رییس هیات کشتی استان خوزستان در پایان درباره میزبانی منطقه آزاد اروند از رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که قرار است اواخر آذرماه برگزار شود،‌ گفت: کلیه کارها برای برگزاری این رقابت‌ها انجام شده و هفته آینده نیز بنده بازدیدی از امکانات برگزاری مسابقه‌ها خواهم داشت. ما اگر سال دیگر هم میزبانی این رقابت‌ها را به دست بیاوریم، سعی می‌کنیم شهر دیگری از استان خوزستان را میزبان کنیم تا شاهد برگزاری کشتی در همه شهرهای خوزستان باشیم؛ همان طور که سال گذشته این رقابت‌ها را در آبادان میزبانی کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
7
اقای مرعشی فولاد در کشتی سرمایه گذاری کرده مگه خبر نداری ؟
شما یه سر به تمرینات فولاد بزن فردی هست به نام امیر حسین فشنگچی
هرکس این ادم رو ببینه میفهمه که کشتی گیر ه نه فوتبالیست
شما اسم ایشون رو برا مسابقات رد کن قول میدم حریفا با دیدن ایشون از تشک کشتی فرار کنن و شما راحت یه دونه طلا ببری
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
2
پیشنهاد بسیار خوبی هست. کلی هم طرفدار داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها